feexenio escribió: |
Hola fema, boa noite: é un pracer ler os teus comentarios sobre esta proba. Para mín tamén tivo un sabor especial e foi nin máis nin menos que "non ter medo a un 21k". Só é a miña cuarta 21k e perdinlle o medo á distancia, sen embargo cada vez téñolle máis medo ó próximo maratón Coruña 42k. Saude e km. |
miguelse escribió: |
Carreira espectacular,organizacion perfecta.Un placer coñecer a Fema e compartir con el e Jotaeme esta magnifica xornada,e por suposto con Maxi de compi de trotada.Repetiremos se nos deixan. |
lobo escribió: | ||
Pois medo na vida non hai que terlle a nada, meu... En todo caso respecto. Medo a algo un atleta? Non home, eso para os que se pasan a vida tumbados no sofá con medo a que se lles queime o televisor, jajaja... Ainda que non sexas moi consciente, onte correndo fixeches o mellor entrenamento que se pode facer de cara á maratón de dentro de dúas semanas na Coruña. Por moito que o intentes, non darás feito un entreno ti só da calidade desta carreira. Por percorrido, sube e baixa, polas distintas superficies (asfalto, terra, grava, algo de lama, herba e tartán...) e pola climatoloxía, que o final o calor apretou e eso tamén pode pasar o día 27. Eu polo menos o vexo así, despois da carreira de onte estou moi animado de cara a C42. Moita sorte e a disfrutar da carreira... sen medo. |
feexenio escribió: |
Joder (perdón) moitaz grazas lobo, a verdade e que non vira a Mediasan dende o teu punto de vista pero agora me decato da variedade da proba. Grazas a a ver cómo nos sae o 42K. Saude e km. |
correro escribió: | ||
Avituallamientos yo creo que fueron suficientes 3 avituallamientos en 20 km más el de meta sale a uno cada 5km,qué más quieres?? Si el día fuese lluvioso el estadio tiene unos soportales perfectos para resguardarse de la lluvia. Por último y los que me conocen lo saben que soy crítico con las carreras cuando tienen fallos de consideración pero hoy no los hubo y hay que ser realistas,estaba todo súper bien marcado,km,pendientes,etc,avituallamientos fluídos,duchas calientes,guardarropa perfecto,bebida en los avituallamientos fresca con el día que hacía y avituallamiento final completo. Ojalá se consolide que repetiré y gracias a Derek,Lestrove y algun@s más que vi por allí por hacer posible este tipo de pruebas. |
lobo escribió: | ||
Pois xa che digo eu cómo vai sair... moi ben!!!! O traballo está feito, agora solo falta un detalle non menos importante: a moral e o estado de ánimo. Alucinante o que pode chagar a fastidiarnos o coco unha carreira. Non hai peor cousa que un deportista fráxil de moral. Si non estás para correr por un dolor na perna non corres, todos o temos claro. Da mesma forma si non estás ca moral polas nubes por sair a un maratón co entreno que eso supuxo, entón mellor non sair. Eu teño o defecto de ser tremendamente optimista, pero son dos que penso que nunca hai que competir derrotado de antemán. Recordas a Hicham El Guerrouj? Seguro que si. Sen duda o meu atleta favorito, e por un simple feito: na final olímpica de Atlanta 96 caeu (e tuvo o valor de levantarse e acabar, que xa di moito de fortaleza moral), en Sydney 2000 queda segundo... e lonxe de desmoralizarse ou conformarse, o intenta á terceira en Atenas 2004... e ahí si!!!! Así choraba na entrega de medallas, doce anos detrás dun obxetivo, e de paso convertirse para moitos nun auténtico mito. Soamente él sabe as horas e kilómetros que hai detrás dun triunfo así, posiblemente máis das que podamos imaxinar. Pero é un gran exemplo de superación. Todo esto podes emplealo para o maratón. Cando as cousas empecen a poñerse moi feas, alá polo km 30 ou 32, xa en plena terceira volta, acórdate del, de cómo gañou por fin a final olímpica de 1500. Para ninguén é facil, pero para ninguén tampouco imposible. Qué vou jodido subindo por terceira vez Labañou? si é certo... pero si non pudo conmigo a subida ó Amenal... esta tampouco me vai fastidiar a festa de entrar en María Pita galopando cun sorriso de orella a orella!!! Moito ánimo, xa non nos queda nada!!!!! PD: xa cho dixen, son demasiado positivo, que lle imos facer!!! jajaja |
derek escribió: |
Para cerrar el capítulo de la MediaSan , comentaros que han sido muchas las emociones vividas antes, durante y después. La organización de la prueba ha sido una auténtica contrarreloj y en muchos momentos creimos que no podiamos llevarla a cabo o que había que aplazarla. Se ha hecho un esfuerzo grande y ahora que ya ha pasado y después de leer vuestros comentarios ha merecido la pena y mucho. Yo soy de los que me gusta vivir desde dentro las pruebas y, aunque casi no llego a meta (sin exagerar), el ambiente ha sido increible y hasta emotivo, porque el camino de Santiago tiene algo especial. Seguro que quedan muchas cosas por mejorar en esta prueba, entre ellas la participación que ojalá crezca en los próximos años como lo merece, y otros pequeños fallos que una vez ha pasado, sabes que se deben mejorar. También tendría una gran lista de colaboradores a los cuales agradecería una y mil veces su aportación a la prueba, pero ya se las hemos dado personalmente. Para terminar, deciros que hemos disfrutado todos de una bonita jornada de atletismo y que se ha plasmado una gran ilusión de cara al futuro de esta prueba. Tomamos nota de los errores y protememos esforzarnos por solucionarlos. Os esperamos en el mismo lugar de salida de esta prueba el 4 de mayo, en la XI Carreira Pedestre Popular Concello de O Pino. Gracias a todos/as por vuestra a aportación en el bautizo de esta, espero, gran prueba Salud y kms... |