Foros ›
Virxen da Guía - Carreira en Carreira
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
supercoco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/07
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 16:45
Asunto:

FleKy escribió:
haber barbancinos carreira e indo dende o porto de riveira todo pola costa non? e que ando algo desorientado e non m sitio co da virxe e sa que guia.
Supercoco eu espero ir asi que se me ves e sabes quen son saudame pois eu non sei quen e vostede inda que supoño que ira mais xente para facer unha boa marea

Hooooooola Fleky, a ver....como no sé lo que conoces de nuestra península Pregunta ; decirte que Carreira es una de las parroquias de Riveira Molón , puedes llegar a ella por la carretera que dices (pasando la parroquia de Castiñeiras) y luego , llegas a un cruce que te puede llevar a Aguiño si tomas hacia la izda y a Carreira si tomas hacia la derecha.

También puedes llegar por una carretera interior....de cualquiera de las dos formas, no tienes pérdida.
La carrera sale de la Capilla de Nosa Señora da Guía (Carreira) - debes tomar un desvío desde la carretera ppal, para ubicarte mejor, accede a la página www.carreira.info.

Ahí tienes todos los detalles, espero haberte sido de ayuda.....cualquier cosiña....."vota un berrido" Guiño

Nos vemos!!!...los domingo y días festivos....voy sin "capa voladora" Guiño
supercoco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/07
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 16:47
Asunto:

supercoco escribió:
para ubicarte mejor, accede a la página www.carreira.info.

wink: [/color]

HUY!!! LA DIRECCIÃ?N ES SIN "EL PUNTO FINAL EH!!!!"

www.carreira.info

URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 19:11
Asunto:

supercoco escribió:
....los del barbanza somos así Guiño
[/color]

einnnn?????? "somos"??????
ah, outra cousa: como se repita o de Corrubedo que "pasas" de saludar ós que pringamos para que o pasedes ben, vaste a acordar Demo sorrindo Demo sorrindo (siiiii...é unha amenaza!!!!)
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 19:25
Asunto:

Supercoco: acabo de ler o post de Rois....xa vexo que eres do Barbanza, si.... Ríndose Ríndose Ríndose retiro a amenaza do post anterior Avergoñado Avergoñado nada, nada, un saludo "pa tí"!!!! Ríndose Ríndose
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 19:38
Asunto:

grazas supercoco pero carreira sei onde queda o que me despistaba era a capela esa da virxe que mais ou menos son algo do barbanza aparte de pasares a repartir por esa zona unha vez por semana e urko a que hora hai que recolle-los dorsais?

You´ll never run alone
supercoco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/07
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 19:38
Asunto:

URKO escribió:
supercoco escribió:
....los del barbanza somos así Guiño
[/color]

einnnn?????? "somos"??????
ah, outra cousa: como se repita o de Corrubedo que "pasas" de saludar ós que pringamos para que o pasedes ben, vaste a acordar Demo sorrindo Demo sorrindo (siiiii...é unha amenaza!!!!)

Vaaaaaaaaaaaale, no todos los del barbanza son así....algunas (como yo) Molón Molón ....son guapísimos y pluscuamperfectos....o séase (y parafraseando a un amigo) una semidiosa Abraiado Abraiado (hasta yo flipo conmigo Moi feliz ).

Heeeeyyy heeeeyyy (ahora en serio) ....yo suelo saludar , URKO, no sé si te conozco, pero si estabas en la organización en O Corgo...seguro seguro que lo hice. Creo que agradecí a todos su trabajo.....de verdad de la güena.....es cierto.....y.......además....pasó.

...que soy un ultraheroe de buenas Razz vibraciones Razz ... si tengo el placer...en la Guía de reconocerte, nos saludamos....fijo y luego en la carrera.... Demo sorrindo "te haré comer el polvo" Demo sorrindo , je je je je Guiño

Nos vemos. Un placer, barbanseiro.
Moi feliz Moi feliz Moi feliz
supercoco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/07
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 19:42
Asunto:

URKO escribió:
Supercoco: acabo de ler o post de Rois....xa vexo que eres do Barbanza, si.... Ríndose Ríndose Ríndose retiro a amenaza do post anterior Avergoñado Avergoñado nada, nada, un saludo "pa tí"!!!! Ríndose Ríndose

Bueeeeeeeeeeeno, vaaaaaaaaaale, veeeeeeeeenga te perdono...

Además de semidiosa (me encanta este apodo "de prestado") soy generosa!!! que derroche de cualidades!!!

castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 20:13
Asunto:

Imos ver, que esto esta collendo un cariz que non me gusta. Estou disposto a ser un home obxecto Molón e incluso acepto con resignación os piropos en plena carreira Abraiado , pero que me plaxien a condición de semideus, iso non, que un non é semideus así como así, tense que reunir unha serie de condicións, non pode ser que todos sexamos algo que non somos.
supercoco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/07
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 20:28
Asunto:

castinheiras escribió:
Imos ver, que esto esta collendo un cariz que non me gusta. Estou disposto a ser un home obxecto Molón e incluso acepto con resignación os piropos en plena carreira Abraiado , pero que me plaxien a condición de semideus, iso non, que un non é semideus así como así, tense que reunir unha serie de condicións, non pode ser que todos sexamos algo que non somos.

CAPITULO 6574839576949375 DEL "APODO ROBADO"

LO SIENTO "CASTI". Guiño ...ADEMÁS DE MIS MÃ?LTIPLES Y MARAVILLOSAS CUALIDADES, TENGO UNA IMAGINACIÃ?N DESBORDANTE, PERO ES QUE ....HAY QUE RECONOCERLO.......LO DE "SEMIDEUSA" ME QUEDA "QUE NI PINTAO".......YO NO ME DESCRIBIRÍA MEJOR.
Razz
DESDE MI CONDICION DE SEMIDIOSA (INCUESTIONABLE) TE CONCEDO EL HONOR (TEMPORAL Y PORQUE VEO QUE ERES BUENA PERSONA) DE PODERTE HACER LLAMAR LOS DÍAS IMPARES (LOS PARES TENDRÍAMOS QUE GESTIONARLO) "semidios" (en minúsculas).

EN FIN, UNA VEZ MÁS MI GENEROSIDAD COMO V�IS....ES INFINITA Mr. Green .
ES MÁS, ADEMÁS DE DEJARTE GANAR EN ROIS, TAMBI�N TE PERDONAR� EN "A GUIA".

ES IGUAL, NO ME DES LAS GRACIAS.
Abraiado Abraiado
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 23:19
Asunto:

ei deuses e semideuses do olimpo do barbanza amin gardademe un racimo de uvas pero decideme a que hora ides dalos dorsais que non teño nin idea mais que nada para saber a que hora ir porque senon igual aparezo as 5 da mañan ca gamela surcando eses mares inmensos de nubes e chegho antes de tempo

You´ll never run alone
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2007, 11:06
Asunto:

FleKy, amigo, na gamela, non vas dar chegado a Carreira, como moito a Aguiño, pero tranqui, que tes bus para Carreira. Os dorsais escomenzamos a entregalos a partires das 9.30 da mañan, polo tanto vas ter tempo de sobra para recollelo.
En canto a supercoco, non lle fagades caso, esta tola e é perigosa, sumamente violenta e de un caracter irascible, a mín non me pode ver, tanto odio e envexa llo impide. O título de semideus non se adquire tan alegremente como ela pensa, ou ai que nacer; como no meu caso; o ai que conquerilo pasando unha seria de probas, e ela ata o de agora, soamente esta adestrando para pasalas.
supercoco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/04/07
0 Carreiras
122 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2007, 11:40
Asunto:

castinheiras escribió:
[En canto a supercoco, non lle fagades caso, esta tola e é perigosa, sumamente violenta e de un caracter irascible, a mín non me pode ver, tanto odio e envexa llo impide. O título de semideus non se adquire tan alegremente como ela pensa, ou ai que nacer; como no meu caso; o ai que conquerilo pasando unha seria de probas, e ela ata o de agora, soamente esta adestrando para pasalas.

Arrebíiiiiiiiiii!!!!! "eu non gosto de liortas", por eso o mellor é contar a historia dende o principio:

é certo que aìndo estou no parvulario dos semideuses, e no InstiDeusAmeteur , "todos os da clase" votan pestes contra "Semi Casti"....dende que SuperZeus decideuno xubilar e liscalo do Olimpo, SemiCasti non é o mesmo....non acepta a decisión do SuperZeus e arremete contra todos os que coma min ...."estamos comezando no oficio".

Ã? un bo Casihome (chamamos así ós que están a camiño entre Deus e Home) e non debedes ter en conta os seus arrebatos....no seu tempo fixo moitas cousas boas no Olimpo (puso o alcantarillado, aceras novas, farolas con sensores e como non organizou un Cross - polo Corgo- que ainda hoxe Aquiles e Apolo seguen picados polo resultado...SemiUrko confundeuse nas clasificacións....un erro pequeniño....pero con consecuencias fatales....os dueses levan fatal iso de perder.....)

O dito: SemiCasti é bo rapas, pero o stress o está a desfacer.....

Pido moita Paciencia e Cariño para él.

URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2007, 13:44
Asunto:

como se pode comprobar, a "caña das herbas" fai estragos.... Demo sorrindo Demo sorrindo
bueno, veña, abrimos lista que esto está moi parado:

Barbanzón??
Elyana??
Fleky
Supercoco

Foto da kedada: diante da porta da capela da Guía ás 10:45
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2007, 16:01
Asunto:

Urko sintiéndolo mucho no puedo ir,el atletismo federado me reclama en Ferrol,y además mi piramidal no está pra muchas alegrias Chorando
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2007, 16:02
Asunto:

b]Urko[/b] sintiéndolo mucho no puedo ir,el atletismo federado me reclama en Ferrol,y además mi piramidal no está para muchas alegrias Chorando

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos