Foros ›
Autor
Mensaxe
vidalix

Novo foreiro
Novo foreiro
7/05/07
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 11:58
Asunto:

Que tal. La verdad es que lo de este pueblo es espectacular, solo llegar allí y empezar a ver a todos los lugareños con su cartelito de la organización, dirigiendo el parking y preocupados de tratarte lo mejor posible ya merece la pena.
Por lo que a mi respecta este año toco la media, por cierto a pesar de estar en mi peor momento el amigo VicMan sigue sin querer enfrentarse a mi y se decidió por hacer la de 9km, para dedicarse a continuar con su noche de parranda bebiendo vino y comiendo las aceitunas de los lugareños jejeje.
Por cierto Piti, yo era uno de los que tiraba del grupo ese al que te acoplaste, no me extraña que os tapase del viento, aparte de ser grande, cada vez estoy más gordo, los dichosos bollitos de chocolate acaban conmigo. Saludos cordiales
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 12:43
Asunto:

vidalix escribió:
Por cierto Piti, yo era uno de los que tiraba del grupo ese al que te acoplaste, no me extraña que os tapase del viento, aparte de ser grande, cada vez estoy más gordo, los dichosos bollitos de chocolate acaban conmigo. Saludos cordiales
Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose ¡¡Estás como una cabra!!! Ríndose Ríndose Ríndose
Pues muchas gracias, aunque yo no vi a nadie tan grande Disimulando Disimulando , para mí que eres un exagerado Ríndose Ríndose . Creo recordar que dos eran del Pabellón Ourense, uno de Franciscanos, uno del Lucus Caixa Rural y otros dos no ponían nada en la camiseta, ¿no??. Bueno, pues nada....sólo que....¡¡esos bollitos de chocolate también te dan mucha energía, porque menudo ritmo que llevábais para hacer la media!! Ríndose Ríndose Ríndose
Otra cosa que me olvidé de comentar antes es que también vi a un Ochobre, que iba como una moto....¿¿Era el ochobre del foro???
Y otra cosa más: felicitar a Pedro NImo, no sólo por ese record que batió ayer (seguro que con el viento no fue nada fácil), y, sobre todo, porque lo de entregar el premio a Tito Margaride es todo un detallazo, y una demostración de que hay muchas maneras de demostrar la calidad de un atleta...no sólo ganando (aunque aquí también lo hizo Ríndose Ríndose ).Chapeau. No lo había leido en tu crónica, Pedro Avergoñado (ahora la releí y ya lo vi), pero sí en El Progreso de Lugo.

Bueno....y por ahora nada más.

JLPFerreirúa.....¿¿para cuándo las fotos y la clasificación por tiempos??. Mmmmmm....imagino que habrá que recuperarse de la fiesta de ayer...je,je...Que botellas de vino quedaban un ciento Ríndose Ríndose Ríndose
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 14:45
Asunto:

Bueno creo que xa todos falaron do eprfecta que estibo a organizacion un dez para eles quedei encantado en canto a carreira pois tiñanme acojonado con que era moi dura o final non me pareceu tan dura como me dixeron fixena tranquila co meu compañeiro e fixena en 1:39 sen forzar nada solo no ultimo dous mil ata me deu tempo a facer duas parariñas para o pis durante a carreira.
Boa charla tamen antes da carreira con kandpalleiro tamen un ratiño con vicman e afiador un rapido saudo con yosi pois iase mollando e eu con paraugas e creo que non vin a ningun foreiro mais
Gallego tiñas razon ti podia haber feito vilagarcia e esta seguidas pois esta non se me fixo tan dura como pensaba e como me dician

You´ll never run alone
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 16:14
Asunto:

¡Enhorabuena a todos los que habeis participado!,especialmente a Piti y Pedronimo por esos records .
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 16:44
Asunto:

Bueno, alguen pregunta onde me metin...
Piti escribió:
kandpalleiro....¿¿dónde te metiste??
Pois estiven ata as 10:40 dentro do local da asociación vendo chover e tentando albiscar algun que outro membro do foro, falando co Fleky mais co Valerio e con amigos de Lalin que se achegaron ata alí a participar.

Logo cambieime e fixen un moi corto quencemento pola zona onde estaba toda xente. A saida colleume un pouco despistado, como lonxe. Corrin a media e nada mais entrar en meta vin a Pedro Nimo falando con Tito Margaride e para alí me fun a dar os meus parabens ó gañador e saudar a un Grande do noso atletismo (Na pista cando puido, fora sempre).

Logo lisquei que tiña que estar en Valdeorras para xantar... mágoa.

Pero SEMPRE QUEDARÁ FERREIRUA OUTRO ANO MAIS.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 19:46
Asunto:

eu tamén me sumo a esas felicitacións a tódolos membros da organización, que fixeron que todo fose un puoquiño máis sinxelo á hora de deixar o coche e facilitar información... Guiño
no meu caso, atopeime bastante ben, pese a levar dende mapoma sen apenas adestrar... corrín os 9'3kms. tranquilo e disfrutando do ambiente... Razz Razz
acabo de ver na páxina web da organización que quedei de noveno... Abraiado non tiña nin idea, pois tiven que sair pitando pra casa nada máis terminar de ver a entrada triunfal de Pedro, e non puiden quedar á entrega de trofeos e premios... tampouco sei qué tempo fixen, pois sempre me pasa algo, e esta vez tocou esquencer o reloxo no coche... Disimulando
noraboa a Piti e a Pedro Nimo, ó que tiven ocasión de coñecer e saudar... Moi feliz Moi feliz
tamén vin a fleky, pero chovía moito como para pararse a falar... ó final aínda tivemos sorte, que choveu antes e despois, pero non na carreira... iso sí, o vento algo molesto...
un saúdo.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Mai 2007, 22:56
Asunto:

Buenas. Enhorabuena a la organizacion que un año mas estuvo fantastica. Indicandonos donde aparcar el coche. Tambien dar la enhorabuena a Pedro y Piti. Por sus buenas carreras y saber estar. Para mi la media estuvo bien, no sufri tanto como el año pasado. Fui acompañado por dos corredores todo el rato el cual se nos hizo mas agradable el trayecto. Y en esos momentos de debilidad los animos de sendos compañeros de fatiga animaban a continuar para adelante. Al acabar y en la comida unas palabras con la amable Piti, acerca de los por menores de la carrera y de su casi participacion en las pruebas de Oviedo.

No te preocupes que seguro que Ria de Ferrol lo vais hacer genial en la proxima jornada y esta vez seguro que arrasais. Animo y no decaigais.

Saludos a tod@s.
craig

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/02/07
0 Carreiras
129 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2007, 10:17
Asunto:

Enhorabuena a todos los que acabasteis, porque yo no pude. Una inoportuna enfermedad me dejó tirado a mitad de carrera. Una lástima. El año que viene (toco madera) volveré.

Y enhorabuena a la organización. SENSACIONAL! Es increíble ver a todo un pueblo volcado: no hay nadie que no aporte su granito de arena. Desde quien sitúa desde muchos kilómetros antes los carteles para facilitarnos la llegada al pueblo, hasta quienes ayudan a aparcar, pasando por quienes reparten las bolsas de corredor al final, o quienes se sitúan en cada avituallamiento para aplacar nuestra sed. Sin olvidar por supuesto esos puestos de avituallamiento tan "especiales" que uno se puede encontrar a la puerta de cualquier casa. Ni en Londres, ni en Nueva York puede presumir de algo así.

Así que Ferreirúa, gracias y hasta el año que viene.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2007, 10:29
Asunto:

Enhoraboa a tod@s @s que correschedes nesta carreira "dupla". Especialmente a PedroNimo e a Piti polas razóns expostas polo resto dos foreir@s. Como eu tampouco me podo desdoblar optei por facer algo máis suaviño, xa que os meus entrenos últimamente non están sendo gran cousa, así que optei por quedar con outro gran grupo de foreir@s na Carreira da Saúde na Coruña. Alí paseino moi ben, pero penso que o ambiente festivo de Ferreirúa vaime facer optar para o ano que ven por esta outra carreira... caia na mesma data a que caia... tanto ten.

Por certo, a miña enhoraboa á organización e ó pobo enteiro de Ferreirúa por volcarse deste xeito co atletismo popular... a ver se deste exemplo toman nota outras "entidades locais" (deixémolo así por non decir nomes). Guiño Guiño
Cabuxa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2007, 11:09
Asunto:

Felicidades a tod@s, especialmente ó compañeiro galeriano Fleky (que por certo, o outro día case me mata rodando con él e con Jabelo, eu que aínda non recuperara os folgos de Vilagharsía...), e tamén a Super-Piti e a Pamela. O luns estiven mirando "El Progreso" e sí que as nomeaba as dúas con nome e apelido (menos mal...). Ã?ste non puido ser, pero para o ano esixo xuntanza lúdico-gastronómica Guiño !
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2007, 14:03
Asunto:

¡¡Es verdad!! Me había olvidado de yosi, que lo vi nada más llegar a Ferreirúa.
Y tú, cabuxa, ¿¿no ibas a venir?? Ay ay ay...pal año sí que hay que armarla... Ríndose Ríndose Ríndose

Por cierto, ya están las clasificaciones con los tiempos. A mí me salió clavadito Ríndose Ríndose . Y otra cosa que me gustaría aclarar es que mi comentario sobre el record femenino de la carrera de 9,3km era sólo una anécdota (que tampoco sé si es cierto o no), y que no se puede comparar en nada con lo conseguido por Pedro. Hacer 9,3km en 36:46 lo hace cualquiera, hacer una media en 1h08 no, y menos todavía con un perfil como el de Ferreirúa y con un día como el del domingo (que creo que en la segunda vuelta el viento pegaba todavía más)...así que eso sí qeu es digno de todas las felicitaciones.

Bueno, pues nada...para el año más y mejor Ríndose Ríndose Ríndose

Bicos.
Guiño
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 15 Mai 2007, 14:44
Asunto:

Cabuxa non a escaches que te iamos reventar se ias comoda Razz
Eu creo que se me esta pegando o espiritu este de galeras de volverme anti humano ou medio porque sempre que podo non fallo

You´ll never run alone
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mér, 16 Mai 2007, 21:37
Asunto:

Como tardei tanto non me queda por decir nada novo sobre a carreira, solo que vexo que todos voltamos contentos e con gañas de repetir o ano que ven, que non sei si parar a provar algún aperitivo..............
AVILESINA

Novo foreiro
Novo foreiro
10/03/07
0 Carreiras
41 Mensaxes
Avilés-(Asturias)
Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2007, 0:04
Asunto: CLASIFICACIONES FERREIRUA

ME GUSTARIA SABER DONDE SE PUEDEN VER LAS CLASIFICACIONES DE LA CARRERA DE FERREIRUA,UN SALUDO A LA GENTE DEL FORO, Y ANIMOS PARA PROXIMAS CARRERAS,
Avilesina
AVILESINA

Novo foreiro
Novo foreiro
10/03/07
0 Carreiras
41 Mensaxes
Avilés-(Asturias)
Respostar citando Envío Xov, 17 Mai 2007, 0:04
Asunto: CLASIFICACIONES FERREIRUA

Última edición por AVILESINA o Xov, 17 Mai 2007, 0:11; editado 1 vez

Podes publicar novos temas