Zameco escribió: |
Referente también al tema de los geles, tenía pensado llevarlos conmigo...en ese caso, cuál creéis que será la mejor manera (menos molestia, etc)? Gracias. |
Perdonad mi ignorancia... Entiendo que el portadorsal es el envoltorio de plastico en el que te dan el dorsal, por lo que en vez de fijar el dorsal directamente a la camiseta, fijáis el portadorsal y dentro van los geles no? Es que yo en las carreras que corrí fijaba el dorsal directamente a la camiseta.... |
Referente también al tema de los geles, tenía pensado llevarlos conmigo...en ese caso, cuál creéis que será la mejor manera (menos molestia, etc)? Gracias. |
elcharli escribió: | ||||
Exacto, además así luego se pueden contar mejores "batallitas" jejeje Múcho ánimo a todos, yo correré la de 10K y luego me quedaré a daros unos aplausos a todos por valientes !!! |
Betinho escribió: | ||
Ale, ale, que se o ir cara aló vén o vento en contra, ó volvermos virá a favor. No meu caso, se non acabo, que sería a miña primeira maratón, non será polo clima. Se fixese sol e a temperatura estivese en torno ós 20ºC non creo nin que chegase á metade. |
novoa_run escribió: |
Quero desexarvos a todos que acadedes o obxetivo previsto, e ainda que non participei en este fio, seguiavos casi a diario. Para min coma para moitos de vós será a miña 3ª Coruña42, e tanto como si sodes expertos coma novatos decirvos que respeto si pero medo non. Sorte e vémonos o domingo. |
pichichi escribió: |
non se me preocupar... como din esto é normal na ultima semana... polo xeral aparecen catarros onde non os hai e a fatiga por saber se chegaremos en boas condición aumenta considerablemente. o tempo que veña o que queira que contra el nada se pode facer, pensar en que foron 4 meses de entrenamentos duros (que inverno mais bonito tivemos jejejeej ) e habra que sair co plan B ou co plan C si se ve que o obxectivo está dificil. Eu arrisquei hai 2anos é cumplin o obxectivo de milagro, este ano farei o mesmo haber que sae.. animo a todos é a dalo todo o domingo !!! |