albertobande Novo foreiro
15/10/13
0 Carreiras
10 Mensaxes
Xov, 13 Mar 2014, 9:50 Asunto: Re: CORRE CON NOS 2013-2014
Graciñas!!
Betinho Maratoniano
18/12/10
103 Carreiras
188 Mensaxes
Palma de Mallorca
Lun, 31 Mar 2014, 11:46 Asunto: Re: CORRE CON NOS 2013-2014
Non sei se, coma en anos anteriores, no plano poñen a saída nun sitio aínda que despois saiamos dende outro para evitar o embotellamento do principio.
Pola miña parte, un aplauso para os do Corre con Nós, que dá un pouco de pena ver este domingo no calendario tan baleiro. Había xente que se queixaba de que concidise coa Vigo-Baiona, eu quéixome de que non haxa máis carreiras!
Xov, 08 Mai 2014, 18:58 Asunto: Re: CORRE CON NOS 2013-2014
alguien sabe que tal es el circuito de la carrera de este sabado del corre con nos?gracias " Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."
Xov, 08 Mai 2014, 19:10 Asunto: Re: CORRE CON NOS 2013-2014
lihto escribió:
alguien sabe que tal es el circuito de la carrera de este sabado del corre con nos?gracias
Recorrido muy rápido y la última parte muy estrecho, no sé si habrán desbrozado la parte del camino de tierra (2 km más o menos) , he corrido por allí el martes y la parte más cercana al fluvial seguía a monte. El resto es ancho y con buen asfalto.
Yo sigo recuperando del maratón, todavía no quiero competir porque me conozco, y se que me voy a calentar, pero andaré por allí animándoos a todos.
Saludos
Lun, 12 Mai 2014, 9:46 Asunto: Re: CORRE CON NOS 2013-2014
pues recorrido precioso y muy rapido por la ribera del miño,no conocia aquella zona,pero es realmente espectacular.en lo personal me encontre muy pesado,y es que estas carreras te ponen el corazon a 200.volvere " Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos