Foros ›
GMTA #4 Ultra Trail Aldeas do Courel (Folgoso) 24/5/2014
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ramberto

Novo foreiro
Novo foreiro
2/04/12
69 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Mai 2014, 7:17
Asunto: Re: GMTA #4 Ultra Trail Aldeas do Courel (Folgoso) 24/5/2014

me parece muy adecuado este cambio, como dice GaliciaMaxicaTrail, los tapones que se forman en los primeros km, se eliminan y al estirar el pelotón de los del ultra los galgos del trail, pueden pasar sin problema, mientras los tractores iremos poco a poco...
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Xov, 08 Mai 2014, 7:19
Asunto: Re: GMTA #4 Ultra Trail Aldeas do Courel (Folgoso) 24/5/2014

Ya veremos si es mejor o no, según los tiempos del año pasado y saliendo con una hora de diferencia, a mi me pasarían 90 de los 161 del Trail, y yo soy de los que se paran y deja pasar pero hay mucha gente que no te deja pasar.
GaliciaMaxicaTrail

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/12/10
37 Carreiras
909 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Mai 2014, 9:14
Asunto: Re: GMTA #4 Ultra Trail Aldeas do Courel (Folgoso) 24/5/2014

En la última edición del UTAC,



al paso por el colegio de Seoane do Courel se hizo control de material obligatorio



mientras los corredores se avituallaban.



----------------------------------
Na última edición do UTAC,



ó paso polo colexio de Seoane do Courel fíxose control do material obrigatorio



mentres os corredores avituallábanse.


Meicendán.

Maratoniano
Maratoniano
8/10/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Mai 2014, 18:07
Asunto: Re: GMTA #4 Ultra Trail Aldeas do Courel (Folgoso) 24/5/2014

Xa que se atrasa a saida do Trail as 9h,gustariame saber se tamen se entregan os dorsais desta proba ata media hora antes.
Seria de agradecer para os que nos desprazamos o mesmo dia dende lonxe.Grazas !!!
MAKIAVELO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/07/12
0 Carreiras
84 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Mai 2014, 19:31
Asunto: Re: GMTA #4 Ultra Trail Aldeas do Courel (Folgoso) 24/5/2014

Buenas tardes, hoy hice 4 llamadas a distintos albergues y casas de la zona del Courel, y me dijeron que ya no tenian plaza para los dias de la carrera, antes de seguir haciendo llamadas, se me ocurrio que quizas alguien o algun grupo haya hecho una reserva y tenga una cama libre para la ocasion, logicamente compartiria los gastos del mismo.

Saludos.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 08 Mai 2014, 19:37
Asunto: Re: GMTA #4 Ultra Trail Aldeas do Courel (Folgoso) 24/5/2014

Os de Boimorto imos o acampamento.

Para acampar tes plazas.

o.ano pasadi.durmimos na casa Chaos e moi ben.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
GaliciaMaxicaTrail

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/12/10
37 Carreiras
909 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Mai 2014, 7:32
Asunto: Re: GMTA #4 Ultra Trail Aldeas do Courel (Folgoso) 24/5/2014

MAKIAVELO escribió:
Buenas tardes, hoy hice 4 llamadas a distintos albergues y casas de la zona del Courel, y me dijeron que ya no tenian plaza para los dias de la carrera, antes de seguir haciendo llamadas, se me ocurrio que quizas alguien o algun grupo haya hecho una reserva y tenga una cama libre para la ocasion, logicamente compartiria los gastos del mismo.

Saludos.

Hace más de un mes que todos los alojamientos están completos en Seoane y alrededores. En Folgoso igual queda algo, pero está a unos 15 minutos en coche, o también podéis preguntar en Froxán (30 minutos) o en Vilamor (20 minutos)

En la zona de Seoane quedaban plazas para montar la tienda en el camping, pero los bungalows hace meses que están reservados.

Las últimas opciones de habitación a una distancia prudencial pueden ser en Cebreiro (a una media hora larga al norte) o en Quiroga (a unos 40 minutos al sur)
MAKIAVELO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/07/12
0 Carreiras
84 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Mai 2014, 7:43
Asunto: Re: GMTA #4 Ultra Trail Aldeas do Courel (Folgoso) 24/5/2014

GaliciaMaxicaTrail escribió:
MAKIAVELO escribió:
Buenas tardes, hoy hice 4 llamadas a distintos albergues y casas de la zona del Courel, y me dijeron que ya no tenian plaza para los dias de la carrera, antes de seguir haciendo llamadas, se me ocurrio que quizas alguien o algun grupo haya hecho una reserva y tenga una cama libre para la ocasion, logicamente compartiria los gastos del mismo.

Saludos.

Hace más de un mes que todos los alojamientos están completos en Seoane y alrededores. En Folgoso igual queda algo, pero está a unos 15 minutos en coche, o también podéis preguntar en Froxán (30 minutos) o en Vilamor (20 minutos)



En la zona de Seoane quedaban plazas para montar la tienda en el camping, pero los bungalows hace meses que están reservados.

Las últimas opciones de habitación a una distancia prudencial pueden ser en Cebreiro (a una media hora larga al norte) o en Quiroga (a unos 40 minutos al sur)


Muchas gracias por la informacion, un forero igual tiene una plaza para mi, sino hoy mismo hago la reserva en el camping.


Saludos.
Marcogal

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/11/13
54 Carreiras
98 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 0:24
Asunto: Re: GMTA #4 Ultra Trail Aldeas do Courel (Folgoso) 24/5/2014

Después de tardar 8 horas en completar el Trail do Castelo considero una utopía intentar el ultra pero estoy pensando en hacer el trail, por eso quería preguntaros si es igual de duro que el Trail do Castelo? porque son más o menos los mismos kms y no se si podré enfrentarme aun a una prueba como esa sin algo mas de tiempo para recuperarme.

Un saludo
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 6:49
Asunto: Re: GMTA #4 Ultra Trail Aldeas do Courel (Folgoso) 24/5/2014

Fun duas veces o Utac

non fun o trail do Castelo pero seguro que pasaba das 8 h

coido que o utac ten tramos mais corribles e menos tecnicos que Castelo , sempre que che acompañen as forzas

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
vai_A_modo

Novo foreiro
Novo foreiro
9/09/08
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 10:52
Asunto: Re: GMTA #4 Ultra Trail Aldeas do Courel (Folgoso) 24/5/2014

Dúas pequenas dúbidas:

¿Por onde será mellor deixar o coche? Iremos o mesmo día da proba e supoño que será un pouco compricado aparcar xa que non hai moito sitio.

Entendo que o material obrigatorio é para a ultra. ¿creedes necesario levar mochila ou portabidóns para o trail? ¿algún outro material recomendado?

Moitas gracias.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 11:20
Asunto: Re: GMTA #4 Ultra Trail Aldeas do Courel (Folgoso) 24/5/2014

O coche na cuneta cara o colexio.

os do ultra aparcan antes , pois saimos antes , polo que terás que camiñar un ratiño dende o coche.
eu levo mochila para carreiras de mais de 3 h.

No tocante o material , consulta o regulamento.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Toxoverde

Novo foreiro
Novo foreiro
16/04/12
25 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Mai 2014, 11:31
Asunto: Re: GMTA #4 Ultra Trail Aldeas do Courel (Folgoso) 24/5/2014

UNA PLAZA DE ALOJAMIENTO DISPONIBLE PARA EL TRAIL DO COUREL
(SALIDA de Vigo: el viernes y REGRESO el sábado por la tarde)

Hola,

Tres miembros del club X-Trail Vigo vamos a correr el Trail do Courel (37Km).

Salimos el viernes por la tarde de Vigo y volvemos el sábado por la tarde.

Tenemos una plaza de alojamiento libre en una casa a 10 minutos de la salida.

Si hay algún/a interesado/a, que me escriba a valebona @ gmail.com o que me llame Telefonos moviles por privado,gracias.

Un saludo a todos/as.

Nos vemos en el Courel.

Manuel
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 13 Mai 2014, 11:23
Asunto: Re: GMTA #4 Ultra Trail Aldeas do Courel (Folgoso) 24/5/2014

vai_A_modo escribió:
Dúas pequenas dúbidas:

¿Por onde será mellor deixar o coche? Iremos o mesmo día da proba e supoño que será un pouco compricado aparcar xa que non hai moito sitio.

Entendo que o material obrigatorio é para a ultra. ¿creedes necesario levar mochila ou portabidóns para o trail? ¿algún outro material recomendado?

Moitas gracias.

No que respecta a levar mochila ou portabidóns, dependerá moito de tí. Eu sen dúbida precisei de hidratación os últimos anos, pero eu son de moito beber, ademais de levar sempre algún material para a miña seguridade. A proba é dura e se fai calor mais, así que eso tes que ver según as túas necesidades. Un saudo
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 14 Mai 2014, 12:26
Asunto: Re: GMTA #4 Ultra Trail Aldeas do Courel (Folgoso) 24/5/2014

como ben dixo un compañeiro neste foro, os avituallamentos son escasos na segunda metade do utac.

segun a web, entre o de Moreda (km 42,3 ) e o de Romeor (km 58,5 ) non hai onde beber, e son 16 km.
corresponde a subida a devesa da Rogueira e posterior baixada.
senon poñen no Formigueiro avituallamento, imos ter que encher en Moreda camelback a tope.

ou se cadra beber na fonte de dous caños coñecida coma do Cervo, que esta na devesa !!!!!

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos