Foros ›
VITAMINA K12 EN OVOLACTOVEGETARIANOS Y VEGANOS
Foros de debate / Lesiones, salud y alimentación
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
FisionBoy

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/03/14
59 Carreiras
244 Mensaxes
Muíños
Respostar citando Envío Mar, 20 Mai 2014, 22:29
Asunto: Re: VITAMINA K12 EN OVOLACTOVEGETARIANOS Y VEGANOS

mac-ray escribió:
patitas escribió:
Algún médico del foro podrá informar con más detalle. Ojo con los suplementos vitaminicos pueden llegar a ser toxicos sobre todo las que son liposolubles. Quizá lo mejor una cervecita sin alcohol a la hora de comer repone bien.

Varios meses a base de mucha cerveza, chuletones, higado, morcilla, huevos, lacteos etc etc y nada.... no queda otra que suplementar, ademas la B12 es hidrosuluble y es practicamente imposible intoxicarse aunque tomes el 1000% de la cantidad recomendada.

Y no olvidemos que los deportistas tenemos muchas mas necesidades de ciertas vitaminas y sobre todo minerales que el resto de humanos.

Es mucho peor una carencia que un exceso de vitaminas.

Y cómo tienes los glóbulos rojos? Tienes alguna patoogía en estómago?
nimbus14

Novo foreiro
Novo foreiro
18/01/13
5 Carreiras
49 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Mér, 21 Mai 2014, 13:49

Por si a alguien le puede aportar algo, a continuación transcribo alguna información extraída del libre "Comer y correr", de los investigadores Julio Basulto y Juanjo Cáceres, que he terminado de leer recientemente.

En diversas ocasiones el libro hace referencia a los corredores vegetarianos, pero en el capítulo 6 hace una mención especial sobre los distintos parámetros que pueden afectar a las personas con este tipo de alimentación. En relación con las vitaminas, entre otras cosas, dice lo siguiente:

"La vitamina B12 es un nutriente al que hay que prestar especial atención en vegetarianos, como ha confirmado un estudio publicado en febrero de 2013 en "Nutrition Reviews". Su déficit prolongado puede tener consecuencias graves [...]. Todos los vegetarianos, aunque tomen leche y huevos, deben consumir o bien alimentos enriquecidos con vitamina B12, o bien un suplemento con cianocobalamina (la forma más biodisponible de la vitamina B12). En este último caso, se aconseja consumir, en adultos, un suplemento que contenga 1.000 microgramos de B12 dos veces por semana.[...]Las algas, la levadura de cerveza, el tempeh, los alimentos fermentados u otros alimentos vegetales no son fuentes fidedignas de B12.

Por cierto, el citado libro puede descargarse en Google Play Books en formato digital por algo más de 5 euros, por si a alguien le interesa.

Un saludo.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 22 Mai 2014, 6:29

Buena aportación nimbus, mi pregunta es la siguiente: ¿con las analíticas anuales se detecta el déficit de B12? Tu comentario me vuelve a aportar incertidumbre sobre si los ovolacovegetarianos podemos estar tranquilos con la B12 al ingerir huevos y leche......no sé, vuelvo a tener dudas.
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1312 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 22 Mai 2014, 17:24

Pues en principio tengo todo lo demas bastante bien, hematocrito, hematies, hemoglobina etc..

problemas estomacales nunca, aunque si valor´´e la posibilidad de tener un problema con el factor intrinseco, poco a poco a base de complementos tipo hydroxil voy recuperando pero muy lentamente.

Por desgracia, normalmente en las analiticias no miran esta vitamina a no ser que lo pidas o de casualidad te la miren.
jabilino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/11/13
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Mai 2014, 13:57

Por si acaso, hai uproducto da vegan society que é VEG1 que ten aportes de b12 de orixe vexetal.

Saúdos!
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 27 Mai 2014, 17:34

Ola Jabilino, de momento despreocúpome porque tomo algo de leite e ovos e dín que así xa chega para ter suficiente B12, non quería suplementar. De todos os xeitos ¿qué che parece Pharmatón complex?
jabilino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/11/13
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Mai 2014, 17:41

Nunca tomei pharmaton, e despois de tanto tempo sendo vexetariano/vegano me estou suplementnado agora, ( entre comiñas). tomo de cando en vez as vitaminas estas da vegan society, e pouca cousa mais...
O outro día pensaba sobre o tema este de suplementarse, pola discusión que tivéramos hai un tempo ... o caso é que de toda a vida aos nenos se lles daba aceite de figado de bacalao, aceite de ricino, ou outras cousas, a onde vou, a suplementación ainda que pareza para o que nos alimentamos "raro" sempre foi PARA TODOS!!!

Eu de pharmaton, o que vería é si as procedencias son vexetais!

Sorriso
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1312 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 29 Mai 2014, 15:19

Eu sigo tomando e dandolle a miña filla aceite de figado de bacallao
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 29 Mai 2014, 22:18

Jabilino, despois de tantos anos como dís que levas de vexetariano/vegano supoño que estarás contento. Por favor, dime os beneficios que atopaches nestes anos tanto físicos coma psicolóxicos porque eu dende outubro do ano pasado non vexo máis que ventaxas: gasto menos cartos, mellores dixestións, mellor humor. Bueno quizá tamén influia que corro cinco ou seis veces á semana. Conta algo, os vexetarianos necesitamos reforzos positivos. Saudos.
jabilino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/11/13
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Mai 2014, 5:41

Hehehe, pois moita comparativa entre comer animais ou non non podo facer, apenas recordo! Iso sí, entre vexetariano e vegano, notei milloría, mais livianidade xeral, mais frescura... tamén ten que ver que estaba a correr bastante, agora, entre o nacemento da filla e mais unha fascitis non estou correndo moito que digamos!!
Pero, para min, sin ser un cometarros, é un equilibrio moi axeitado!

Obviamente, eu tentarei non darlle a filla o aceite, pero si equilibrar a súa alimentación! ( igual que fago coa miña!)

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos