Foros ›
Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
493 Carreiras
3776 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 30 Abr 2014, 22:34
Asunto: Re: hernia discal L5-S1

Outro con hernia discal L-5, S-1. Máis de 2 anos de dores no lombo é dende agosto diagnosticada dita hernia. Según o trauma, se me acabara o de correr, e ata que non fixera bici estática pola postura.
Fun a outro trauma é despois de ver a resonancia, díxome que seguira facendo deporte, xa que nunca me baixara a dor do gluteo cara abaixo.
E dende setembro, xa corrín unha chea de carreiras entre elas 9 medias maratóns.

E a dor segue ahí, hai días que non teño máis que unha molestia e outros que tíralle do aire.
Non desesperes.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 05 Mai 2014, 13:24

Hoxe voltei a correr, foi dispois de moitos meses; 6 meses. Desde Outubro, casi de un día para outro, teño a famosa hernia discal L5-S1. Un mes de moita dor, moita moita dor. Dous meses con unha dor controlada e a partir de Xaneiro, lenta e paulatinamente a mellor.
Antiinflamatorios, calmantes, noites sin dormir; moitas noites sin dormir por culpa da dor; desesperación, tristeza.......e sempre a mesma palabra no boca dos médicos, ¡paciencia!.
Dispois de traumatólaga, probas, diagnóstico, medicación, osteopata, maxasista, todo sempre con moitas dosis de dor, un día unha decisión, a determinación de escomenzar a facer algo para axudar a recuperación.....tentar relaxarme o máximo posible; ¡uuuffff! non é doado. Escomencei tomando baños de auga quente e relaxandome todo o que podía. Dispois atopei a unha fisioterapeuta que me foi barbaro; descubrín que Deus é do sexo femenino, non podía ser de outra maneira; que mans e que bo facer. Moita melloría con esa rapaza e desde esa, piscina, suave, pero piscina, e jacuzzi que me foi moi ben, e rehabilitación, seguindo ca fisio, e cada vez mellor, e sauna, e dar un paseo, e pouco a pouco, casi sin notalo, cada día un pouco mellor e pasaron seis meses.......e dispois de escomencar na piscina andando ou nadando 200 mts cheguei a facer 2000 mts casi sin dor e hoxe, hoxe fun correr. Foi unha hora, e usando unha faixa, foron uns 7 kms aproximadamente, e non fun solo, veu a hernia conmigo porque disque esta veu para quedarse, pero hoxe gañei eu, mañan xa veremos, pero esta alegría, a que teño agora mesmo, xa non ma quita esta puta hernia.
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Mai 2014, 9:42

bravo ¡¡

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
pereirajavier

Novo foreiro
Novo foreiro
2/10/12
15 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Mai 2014, 19:00

Pues yo te contesto tambien pero no por esperiencia propia sino por un compañero de trabajo que tuvo intervencion del mismo tipo y esta de maravilla, juega al tenis futbol y haces sesiones de gimnasio y esta estupendamente asi que animo....un saludo
pereirajavier

Novo foreiro
Novo foreiro
2/10/12
15 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Mai 2014, 19:01

experiencia jajaja
devildog

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/13
5 Carreiras
459 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Mér, 02 Xul 2014, 9:01

hola!!

yo sufro de una hernia en el mismo sitio que tu....antes de operarme busque mil formas, y un gran neurocirujano me recomendó la "ozonoterapia", una "operacion ambulatoria" de 15 minutos con anestesia local y algo de sedacion para no moverte. Te inyectan el ozono directamente en el disco dañado, 2 semanas de reposo, la tercera y cuarta deporte suave y a partir de un mes ya corria series sin problemas (fue hace casi un año y genial!! sin apenas dolor

saludos y busca cualquier opcion antes de operarte...infiltraciones,..

saludos!

TEMPORADA 2013
5 km contra el cancer-ferrol: 2013: 18,57
MM a volta a ria 2013: 1:29:30
10 km monumental lugo 2013:41.30
S.silvestre coruña:7.7 km: 30,11
TEMPORADA 2014
5 km de Asfedro: 20.55
elpantadelx

Novo foreiro
Novo foreiro
16/09/14
15 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Set 2014, 15:45

xabi_callosraba escribió:
Buenos días:

Llevo 32 días jodido en cama con dolor e incapacidad motora....blablabla....xabi, vete al grano.... Muro Muro Guiño

El caso es que ayer me informaron del resultado de la resonancia y padezco una hernia discal entre L5-S1 que necesitará operación (el día 21 tengo cita en NEUROCIRUJÍA para iniciar los trámites) Disimulando Disimulando

Soy consciente de que me espera un largo proceso de recuperación y de que lo de hacer la "cabra" por el monte para mi se acabó Chorando Chorando

La pregunta es: algún correlega del foro a padecido una operación de este tipo y ha podido volver a realizar "footing" o correr en asfalto ???

gracias por anticipado por responder!!!

un abrazo a todos:

firmado:

xabi, el liante, Ríndose Ríndose

CHARROTOP

Novo foreiro
Novo foreiro
18/04/15
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Ago 2015, 15:09

Xavi, cuentanos como te ha ido por favor. ES importante para los demás.

Gracias.
dagarku

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/12/06
0 Carreiras
55 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Out 2015, 21:57

Yo me he operado en el mes de junio y en noviembre estaba
corriendo la Behobia-San Sebastián. De esto hace tres años, he
seguido corriendo y el año pasado he participado en una maratón
(la de Viena), distancia que no había hecho nunca. Este año
vuelvo a la Behobia, el domingo pasado participé en los 15 Kms.
de Oia, pienso ir a Santiago, San Martiño e Ourense etc.etc. y ya
empiezo a planificar la maratón de Praga para el 2016. Animo,
opérate si no hay mas remedio y a seguir haciendo kms. Moi feliz Moi feliz

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos