Foros ›
GMTA #4 Ultra Trail Aldeas do Courel (Folgoso) 24/5/2014
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Marcogal

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/11/13
54 Carreiras
98 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 25 Mai 2014, 21:47
Asunto: Re: GMTA #4 Ultra Trail Aldeas do Courel (Folgoso) 24/5/2014

Yo me uno a las felicitaciones para la organización, el marcaje me pareció muy bueno sobre todo en la zona que hice de noche, q fue bastante larga. Hace unos meses cuando descubrí esto de las carreras de trail ni me imaginaba q podría acabar el ultra pero con fuerza de voluntad todo es posible, y solo tarde algo mas de 17 horas Mr. Green
Tengo en el coco muchas imágenes muy chulas de esta carrera pero una de las que más me impactó fue al salir del túnel de Romeor, mirar al frente y ver a cinco personas casi trepando por una pared vertical, seguro q no era para tanto pero a mi en ese momento me pareció el Everest.
Ahora solo me queda entrenar más para sufrir menos la próxima vez.

Felicidades a todos los que acabasteis y a los q no otra vez será.
Freddygl

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/05/12
30 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2014, 5:33

Carrera de 10. Organización, emplazamiento y paisajes, ambiente. Este año toco hacer la mini, pero el próximo año espero tener menos problemas y poder hacer el trail.
ramberto

Novo foreiro
Novo foreiro
2/04/12
69 Carreiras
24 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2014, 6:07

Carrera brutal y muy bien organizada, Guti!!! Que tal?, que te perdi cuando mis piernas arrancaron, grande Guti su compañia me ayudo mucho. Lo de meternos en la cueva cpn agua helada y tener que trepar despues esa cuesta brutal, con los pies helados, fue algo bestial
joseantonio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/12/11
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2014, 8:33

Simplemente Espectacular. Un 10 para la organización.

Carrera, paisajes,... Hasta el clima fue perfecto. Una pena lo de las paradas por el mogollón de gente en ciertos puntos del comienzo... Ante eso, poco o nada que hacer.

Reitero mis felicitaciones a la organización. Espero repetir.
JositoMontoto

Maratoniano
Maratoniano
5/02/13
40 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2014, 9:02

É unha carreira espectacular. Incomparable .
vai_A_modo

Novo foreiro
Novo foreiro
9/09/08
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2014, 9:05

Paseino moi ben durante todos os kilómetros do trail. Zonas moi bonitas e coa dureza que se lle supón a un terreo como o do Courel.

Moi ben nos abituallamentos e a ruta moi ben marcada.

Eu quizás separaría tamén a saida do trail e a do mini, ou metería un tramo de pistas con sitio para adiantar antes de meterse na subida de antes do Val das mouras. O facer o control de dorsais a fila do trail era moito máis longa que a do mini, co cal ou te pos a avanzar polo medio da xente buscando unha posición mellor ou quedas detrás facendo esos primeiros kilómetros como si estiveses na cola do super. (Eu non era dos últimos e tardei en facer os 3 primeiros km máis dunha hora). A min dábame un pouco igual pero entendo que a xente desesperase un pouco. O cruce de palabras entre a xente que quería ir paseando e os que querían correr máis foi bastante desagradable: Non é para mandar apartar a naide pero si vas lento o máis adecuado, xa que che da igual o ritmo, e deixar pasar o que vai detrás.
IvánCC

Montañés
Montañés
10/06/13
1 Carreiras
120 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2014, 9:34

santa escribió:
Reflexionando, soy un traste en la montaña, no vi el cartel donde nos desvidiamos trail y mini, y llege 5 al mini, el chico de la organización no quiso anotarme para el mini, solo poner nombre nada más eso es lo que pedia.LLego otro perdido del tarail también, dimos vuelta, e hicimos el trail, al final 51 kilómetros. A buen ritmo.
AGRADECER LA AMABILIDAD DEL PERSONAL EN LOS ABITUALLAMIENTOS,.
NO PUEDO DECIR LO MISMO DE LA ORGANIZACION.PASE TRES VECES POR EL CARTEL DE MARRAS Y NO VI NINGUNA PERSONA, Y ELLOS DECIAN QUE HABIA, DONDE......

Me compadezco de los chicos y chicas del mini, se equivocaron y fueron al Trail, cuando los pillamos de vuelta Iván muertos.

Lo de perderse, en una carrera de éstas características, le puede pasar a cualquiera, hay que ir mirando constantemente el suelo para ver donde pisamos y en ocasiones podemos saltarnos alguna cinta u otro tipo de marca (a mí me pasó en Vilatuxe). De todos modos en éste caso no estoy de acuerdo contigo, pues los carteles donde se bifurcaba el Trail y el Minitrail eran perfectamente legibles, y aunque no podría asegurártelo al 100 por 100, cuando pasamos nosotros, juraría haber visto una persona de la organización.
IvánCC

Montañés
Montañés
10/06/13
1 Carreiras
120 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2014, 9:58

Con respecto a la carrera (el Trail en mi caso), quiero expresar mis más sinceras felicitaciones a todos los que la han hecho posible, desde el primero hasta el último, pues el recorrido ha sido impresionante. Aplauso
Hemos pasado por zonas donde creo que no van ni los jabalíes.
Por poner un pequeño "pero", sería que en el tramo de bajada con la cuerda, estuvimos unos 15, 20 minutos (creo que no exagero) de brazos cruzados, porque se formó un tapón, que parecía la cola del paro.
Por lo demás, como ya he dicho antes, tanto la organización, como el recorrido, la señalización... ¡¡ un 10!! Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Felicitar también a todos los del Ultratrail :=D), esos si que le echan güevos. A mí ya me pareció duro el recorrido de 37 km., no quiero pensar como sería tener que hacer otros tantos Muerto
gafe

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/08/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2014, 10:01

Fantastica prueba.....organizacion excelente con el unico pero para mi la salida que efectivamente se hizo muy colapsada , pero bueno como en mi caso solo tenia intencion de terminar el trail y disfrutar lo maximo posible tampoco me imposrto demasiado ......hoy mi cuerpo me esta manadando "recaditos" como aviso para que la proxima vez vaya un poco mas preparado fisicamente....Dios mio que dolor tengo!!!....subir el bordillo de la acera hoy se convierte en todo una prueba de esfuerzo , valor y decision ., y ya conseguir bajarme de la cama esta mañana fue todo un logro que anotaré en mi libreta de desafios conseguidos!!!!!!

Ahora con ganas de ver la clasificacion para poder felicitar como corresponde a los superhombres del Ultra, los superhombres del Trail y los superhombres de la mini.....porque todos/as se merecen el mayor de los respetos.!!
Felicidades !!!
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2014, 12:25

EPICO

E para min o trail mais bonito e duro dos que coñezo , xunto co dos Abutres en Portugal.

Pouco a pouco van endurecendo o percorrido con mais desnivel e kilómetros, pero nun marco incomparable.

Impresionante chegar a meta tras 17 horas e pico polo monte , e que esten os colegas esperando por un (Susana, Norris , e Metveiev )

Courel dos tesos cumes, que Mou , Pili, Aguita, Banderas, Luisr,Jeff, etc, cada ano se molestan mais en amosarnos

O pensamento de chegar a meta produce un efecto raro, pois acaba o sufrir, pero hai que esperar ata o ano 2015 para repetir.

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2014, 13:15

Nostradamus Magono predeciu uns tempos de paso que fun clavando relixosamente con varios compañeiros.
Magonito predeciu, pero adiantouse a él mesmo e chegou antes ca sua sombra.
Empezou a carreira e vexo colegas da curta como Dipper ou Mingos apoiando o peloton.
Comando Boimorto se escapa tras as Mouras e vexo a Norris furando por unha cova na que case non colle .Non o vin mais ata a noite.Como corre o tipo.Con él Susana, campiona absoluta do UTAC.
As Mulas a ida non estaban. Grupeto de 20 . Marco ritmo infernal.
Non se queda nadie atras. Se cadra queren pasar e como ocupo tanto non os deixo, pero ninguen me pediu paso. Xa imos pola vertente sur do Lor, a mais fea e desarbolada.

Valdomir 10:10 co Magono e Haile 23.
(carallo que ben vamos)
por ahí andaba Ramberto e Roberto, cos que fun ben cacho.
Baixando cara Froxan marcha Magono correndo coma un tolo. Se cadra deixara a pota o lume, non sei ....

Froxan 11:25 calcao o que dixera o fulano.
moita xente coñecida.
O Txuki botando gasofa sen presa, con moita, moita peña , e saio rapido cara a baixada precipitica do Lor . Me pilla Haile e chegamos vivos o rio, sen fracturar nada polas penas aquelas.
Nesa subida se marcha o galgo Haile e incluso me pilla Pako (krkrktepillo), que iba o trail e saira unha hora despois.
chego a Valdomir as 12:35 (clavao ) e por ahi andaba o Txuki comendo.
Arranco e me pilla no tramo feo da marxe sur do Lor.
Me caera o plano do peto, e menos mal que o atopou él , pois senon estaria perdido, e devolveumo con coñas.
Pozo das Mulas. Agora si estaban, as 13:50.
Subida infernal e trote borriquero ata a metade da carreira.
Chego a Seoane as 14:45 , e vou vendo a Ramberto, Roberto, Txuki, Iria e o mozo, e tras pouco parar, a polo Cido....
Subo o Cido en solitario (me adiantan tres ou catro ), pero , amigo, a baixada cara Moreda, que fea é.
Crollos e crollos, e camiño ata Moreda, 16:10 (mais ou menos o profetizado )
ali encho camelback e chega a tropa Ramberto, Txuki e Iria&mozo.
os cinco xinetes da apocalipse xuntiños cara a Devesa.
No principio da costa ali esta coma fotografa Tuchi, a sufrida muller de Adolfo , o sr do Casar, que extrañamente iba coma un foguete media hora ou mais por diante.
Os namorados coronan o porto por diante dos demais e non os vemos mais .
O sr. Ramberto costa abaixo cara o rego de Valiñadosa se nos foi tamen.
Quedabamos somente Txuki mais eu, coma na canoa en Barcelos.
Non sabiamos cantos vioñan por detras ( se cadra Paloma, Makiavelo , Guti , ah non, Guti hoxe non ).Moito esperou Txuki por min na devesa, onde tras pasar os prados onde habia catro vacas do pais nos pillou Humberto de Soutomaior bastoneando, ata chegar os tresw xuntiños a Romeor, onde nos espera o sr Aguyó para revisar material.
xusto as 19:45.
Subimos, tunelamos, Campelamos, baixamos , pero .......coño, que empeza o futbol !!!!
todo o tempo do partido practicamente o camiñei , puta merda cobertura na radio do movil.
Chegamos os tres o acampamento as 21:50 ( Magono, ¿ porque non fas primitivas ? , clavache os tempos sen coñecer a zona nova de Romeor )
Ali Banderas e Pili nos dan sopiña quente e nova fria : gañaba o atleti.

Saimos xusto de noite cara Vilela.
Agora vendo no movil o as e o marca.
Quen moveu Vilela ?. Tiñamos que chegar as 23:00 e nos pasamos unha hora.
que pasou ?
pois que ibamos os tres atentos as novas dende Lisboa, e ata o final da champions apenas corrimos.
pero Vilela non estaba mais cerca o ano pasado ?
No ultimo avituallamento estaba a 10 km da meta.
Xa acabara o futbol.
Eramos decacampeons !!
ca emocion me puxen a correr e quedaron un pouquiño atras Txuki e Humberto.
"Xa me collerán na mina da Toca " , pensei, pois eu baixo como un lisiado , pero cheguei ata unha aldea en solitario , e dende ahí a meta, cantando o himno das mocitas madrileñas.
Seoane 1:15 (mais ou menos coma o ano pasado , pero estre ano con mais desnivel )
Cando Mou me puxo a medalla dixenlle igual que o ano pasado: "apuntame para o ano que ven "
Seica estiveron esperandome amigos coma Magono, Haile, Bemarpa, etc, pero entendo que facia moito frio e tres horas é moito esperar.
O ano que ven , volvo.
polo pronto ......O Pindo

o mais rápido dos gordiños

CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2014, 13:20

guti290971 escribió:
Nostradamus Magono predeciu uns tempos de paso que fun clavando relixosamente con varios compañeiros.
Empezou a carreira e vexo colegas da curta como Dipper ou Mingos apoiando o peloton.
Comando Boimorto se escapa tras as Mouras e vexo a Norris furando por unha cova na que case non colle .Non o vin mais ata a noite.Como corre o tipo.Con él Susana, campiona absoluta do UTAC.
Non se queda nadie atras. Se cadra queren pasar e como ocupo tanto non os deixo, pero ninguen me pediu paso. Xa imos pola vertente sur do Lor, a mais fea e desarbolada.

(carallo que ben vamos)
Baixando cara Froxan marcha Magono correndo coma un tolo. Se cadra deixara a pota o lume, non sei ....

moita xente coñecida.
O Txuki botando gasofa sen presa, con moita, moita peña , e saio rapido cara a baixada precipitica do Lor . Me pilla Haile e chegamos vivos o rio, sen fracturar nada polas penas aquelas.
Nesa subida se marcha o galgo Haile e incluso me pilla Pako (krkrktepillo), que iba o trail e saira unha hora despois.
Me caera o plano do peto, e menos mal que o atopou él , pois senon estaria perdido, e devolveumo con coñas.
Chego a Seoane as 14:45 , e vou vendo a Ramberto, Roberto, Txuki, Iria e o mozo, e tras pouco parar, a polo Cido....
Subo o Cido en solitario (me adiantan tres ou catro ), pero , amigo, a baixada cara Moreda, que fea é.
No principio da costa ali esta coma fotografa Tuchi, a sufrida muller de Adolfo , o sr do Casar, que extrañamente iba coma un foguete media hora ou mais por diante.
Non sabiamos cantos vioñan por detras ( se cadra Paloma, Makiavelo , Guti , ah non, Guti hoxe non ).Moito esperou Txuki por min na devesa, onde tras pasar os prados onde habia catro vacas do pais nos pillou Humberto de Soutomaior bastoneando, ata chegar os tresw xuntiños a Romeor, onde nos espera o sr Aguyó para revisar material.
Subimos, tunelamos, Campelamos, baixamos , pero .......coño, que empeza o futbol !!!!
todo o tempo do partido practicamente o camiñei , puta merda cobertura na radio do movil.
Chegamos os tres o acampamento as 21:50 ( Magono, ¿ porque non fas primitivas ? , clavache os tempos sen coñecer a zona nova de Romeor )

que pasou ?
pois que ibamos os tres atentos as novas dende Lisboa, e ata o final da champions apenas corrimos.
Xa acabara o futbol.
Eramos decacampeons !!
"Xa me collerán na mina da Toca " , pensei, pois eu baixo como un lisiado , pero cheguei ata unha aldea en solitario , e dende ahí a meta, cantando o himno das mocitas madrileñas.
Seoane 1:15 (mais ou menos coma o ano pasado , pero estre ano con mais desnivel )
Cando Mou me puxo a medalla dixenlle igual que o ano pasado: "apuntame para o ano que ven "
Seica estiveron esperandome amigos coma Magono, Haile, Bemarpa, etc, pero entendo que facia moito frio e tres horas é moito esperar.
O ano que ven , volvo.
Eres moi grande Guti!!!!,....a verdade e que non enganbas cando describias esta carreira,do primeiro ata o ultimo Km, total e absolutamente espectacular!!!!.
Unha aperta ben forte
luisrn

Montañés
Montañés
7/11/11
145 Carreiras
180 Mensaxes
Paderne de Allariz
Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2014, 13:26

guti290971 escribió:

(carallo que ben vamos)

moita xente coñecida.

que pasou ?
Xa acabara o futbol.
Eramos decacampeons !!
O ano que ven , volvo.

xa veremos, hay que facer puntos no free de Ancares para poder inscribirte no UTAC 2015

www.youtube.com/channe...rgq9GMY_bQ
www.youtube.com/user/h...eos?view=0
soyleyenda70

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/09/10
0 Carreiras
87 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2014, 14:01

Eu corrin o trail pero, grazas a Guti acabo de facelo mesmo ca Ultra e sen cansarme tanto. Hai xente que son crack polo que fan e outras que son un crack por como son e aquí poño a Guti. Espero algún día facer un Ultra e non sei se serei capaz de seguir o ritmo del , pero e con alguén con que sabes que a proba chegará a bo termino. Parabens para Guti , e Susana e para todos os ultreros, traileros e mini-traileros e por suposto para a organización e todos os voluntarios. Grazas
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mai 2014, 15:29

Bueno, como en otras ocasiones, fue un placer compartir kilometros y kilómetros con Guti y esta vez junto a otro gran chaval Humberto. La crónica la hizo perfectamente Guti al que espero ver en muchas más pruebas y sólo quiero felicitar a todos los que acabaron las pruebas, los que no pudieron acabar por el motivo que fuera y tambien en especial a mi equipazo Coutadas, que además de pasarlo genial metimos a dos máquinas en el podium del Mini y Ultra. Gracias GMTA y a toda la gente de los pueblos y avituallamientos por los que pasamos.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos