Xov, 29 Mai 2014, 23:08
Asunto: Re: duatlon pontevedra 31 mayo - 1 junio
Hola Corroseguro
Contéstote eu. Empecei a organizar carreiras no ano 1.992 e a última foi no 2012, ano no que me retirei definitvamente, conto desde o meu punto de vista, non sei como faerían outros organizadores.
Nos conseguíamos bos precios nas inscripcións e dábamos maillots de ciclista de diseño exclusivo, mochilas de marca, todo o luxo de detalles, sempre pensando nos corredores.
Tirando de familia, amigos, colaboradores, voluntarios e algo non menos importante, pondo diñeiro do bolsillo e meses de traballo.
A proba na que máis pasta puxen do meu bolso, 6.000 euros, na primeira edición do Triatlo da Amizade, logo unha proba normal, un Campeonato galego de Duatlón unhas 200.000 das antiguas pesetas, un Campeonato de España....unhas 500.000 pesetas....etc, etc....
Seguro que coma min, conozo a algún, había muitos orgnizadores que puñan diñeiro do seu bolso e colaboradores e por iso os participantes tiñan tan bos precios nas incripcións.
Terminada a carreira, a principal preocupación era, como se vai a pagar ahora todo isto.
Pero bueno, creo que ese tipo de organizadores xa desapareceu, eu conozo a varios que coma min, viven totalmente retirados de todo o relacionado co deporte, personalmente non vou nin mirar as carreiras.
Ahora, para ben ou para mal, corren outros tempos e tendes que adaptarvos ó que hai.
Nos 90, solo pensábamos en que fora xente as carreiras, para poder cubrir gastos, pero solo te aparecían 100 corredores, un campeonato de España igual chegábamos a 160 e veña por diñeiro do bolsillo.
Se hubera o mogollón de participantes que dicen que hai ahora nas carreiras, non hubéramos perdido diñeiro.
Pero bueno, alguén tiña que abrir camiño para que outros ahora faian caixa, sorte para eles e os corredores, que disfrutendes un montón do voso deporte....