novoa_run escribió: |
Rapace, non vos parece que este foro anda moi parado?, e non me refiro só a este fio, que é unha sombra do que foi, senón o foro en xeral. Xa hai tempo que non se publican resultados de carreiras para subir puntos, o calendario non se actualiza, non escribe ningún moderador.... Oxalá non sexa nada. |
rubenigui escribió: |
:=D) bravo rapaces Capi, Espadana e Garridoos Afiadores gerreiros no Courel que xa sabemos o duro que e rematalo. Polo demáis sigo recuperándome da lesión pero xa estou perdendo un pouco a paciencia. Mañá outra vez ao fisio. Hoxe tocou gym para fortalecer a ver se podo estar para o Couto pero descarto a subida ao Castro pola baixada tan dura que ten que non creo que me veña ben. Orbita da sinais de vida que te botamos moito de menos. Manel a tí tamén. Bicos |
bioaandres escribió: | ||
sí, pronto se abrirá un "debate" ... |
matogrosso escribió: |
Si que hace algún tiempo que los Afiadores y asimilados no compartís aquí vuestros números con tanta asiduidad...¿Entrenamientos a puerta cerrada?Jaja.. |
matogrosso escribió: | ||||
¡Qué enigmático! Parece como si estuvieras en posesión de alguna información privilegiada... Si que hace algún tiempo que los Afiadores y asimilados no compartís aquí vuestros números con tanta asiduidad...¿Entrenamientos a puerta cerrada?Jaja.. |
bioaandres escribió: |
i... y dejaré que las zapas de running cojan polvo. |
novoa_run escribió: | ||
Rapaces, mañá é o último día para facer o ingreso para a carreira de Esgos. Hoxe suave na Universidad as 18:30. Bicos. |
bioaandres escribió: | ||
oxalá!! Xavi como vas meu! espero que xa pensando nalgunha tolería de aquí a nadiña de tempo. Co duro que é o recorrido e se nos fai calor... a ver quen chega vivo arriba! |