Foros ›
¿Puedo preparar el Ironman As Pontes en un año?
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 21:31
Asunto: Re: ¿Puedo preparar el Ironman As Pontes en un año?

moitas grzas por desexarme sorte para mañan vou a carreira de Angrois e ten unha costaaaa que ...
Claro que si ,que podes no apartado de club pos que non osea saldras como independiente y no gastes nada.mira si fuiste al ironman das pontes verias como habia algún que ia cunha bici e un casco alucinante e ia dos últimos
Na auga notaras fria a auga pero unha das nosas rapazas(este ano xa non esta no club o ano pasado8moitos saudos para ela agora esta nun club de pontevedra que é de onde é ela.. non podia mercar neopreno e quedaba en moi boa posicion igual
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Ven, 20 Xuñ 2014, 22:43

Si non estás federado so podes correr 2/3 triatlons sprint ó ano.Despois podes participar na proba popular dos do circuito galego, pero só na distancia mini sprint (300/10/2,5)
CorriendoBoy

Novo foreiro
Novo foreiro
22/04/14
1 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Xuñ 2014, 0:20

Yo siento ser la voz discordante, y tal vez sea el que menos experiencia tenga y al que menos caso le tienes que hacer... Guiño
Pero creo que un Ironman son palabras mayores. Yo ahora estoy iniciándome en esto de las carreras populares, duatlones y triatlones, y todavía me estoy planteando el poder hacer un Olímpico, tuve que hacer una inversión importante en bici, neopreno, mono, etc... (todo nivel medio). Cuando haga el Olímpico me plantearé el medio Ironman y según cómo salga de ese, pues me gustaría poder llegar a hacer un Ironman...
Por eso creo plantearse así de primeras hacer un Ironman lo veo un poco locura...
De todas formas, repito, seguramente soy el que menos experiencia tengo, pero es lo que pienso...
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xuñ 2014, 4:00

JacoboDc hola, ¿qué tal? a verdade é que si me gusta non importaría federarme si é un requisito imprescindible e sobre todo para axudar a medrar a este deporte. Resumindo o visto ata aquí e grazas á vosa axuda:
1.Seguir sendo constante en entrenos. Penso que aquí non teño problema, eu parto das carreiras e saio a correr mínimo 4 veces á semana.
2.Mercar unha bici de carreira e neopreno. Aquí xa vamos con certa cautela: empezarei con mountain bike e si vou a algún sprint xa veremos o do neopreno, teño que saber prezos, pode que empece con un de surf.
3.Federarme ou non federarme. Si para poder competir en triatlon sprint teño que federarme pois para adiante. ¿Cánto custo federarse? Supoño que con federarse xa chega, que non fai falla pertencer a un club para competir "en todo o que poida".
4.Clases de natación: espero empezar en setembro na piscina universitaria de Santiago, en principio un día á semana e despois xa veremos.
Triatletas todos, seguimos en contacto e grazas pola vosa axuda. Aplauso
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xuñ 2014, 4:03

CorriendoBoy, pode que sexa precipitado pensar nun Ironman, pero extrapolando o tema ó maratón, penso que sin unha pizca de locura e atrevemento pois non daríamos o primeiro paso. De todolos xeitos ainda teño que probrar algún tri sprint e ver as sensacións, non sei, esto todo non é máis ca o primeiro paso. Un saudo.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xuñ 2014, 4:07

CORRIN, moita sorte mañán na carreira de Angrois, eu a verdade e que non me apuntei porque vou a semana que ven á Os 21 do Camiño Palas de Rei-Melide e non quero forzar unha semana antes, non sabía que tiña esa costa pero a verdade que as costas non favorecen nada ás carreiras populares. Si podo irei a sacar algunhas fotos e intentarei colgalas nesta web. Deséxoche que disfrutes da carreira e si podes ó igual que todos pois ofrecer ese sofremento que implica correr por todas as persoas que desgrazadamente perderon alí a súa vida. Forza, vamoooooos, que che saia unha boa carreira. Saudos.
Davil

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/07/11
0 Carreiras
172 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Xuñ 2014, 7:06

Como dije más arriba, esta temporada en Galicia se pueden hacer hasta 6 sprint y un olímpico sin estar federado.
Federarse, comprar bici, neopreno... yo estaba asumiendo que te gustaba el triatlón y que querías empezar a practicarlo.
Si lo del tri viene por hacer un ironman... Pues no sé. Es algo que no acabo de entender así que poco puedo decir.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xuñ 2014, 7:18

Débil, sinceramente voy a ir paso a paso, probar, horarios, sensaciones, escuchar el cuerpo...ya veremos. En principio TODO pinta bien, el Ironman sería un gran objetivo ¿por qué no? Todo suma. Saludos.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xuñ 2014, 7:19

Perdón por las faltas de ortografía estoy con el móvil.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
946 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xuñ 2014, 10:16

CorriendoBoy escribió:
Yo siento ser la voz discordante, y tal vez sea el que menos experiencia tenga y al que menos caso le tienes que hacer... Guiño
Pero creo que un Ironman son palabras mayores. Yo ahora estoy iniciándome en esto de las carreras populares, duatlones y triatlones, y todavía me estoy planteando el poder hacer un Olímpico, tuve que hacer una inversión importante en bici, neopreno, mono, etc... (todo nivel medio). Cuando haga el Olímpico me plantearé el medio Ironman y según cómo salga de ese, pues me gustaría poder llegar a hacer un Ironman...
Por eso creo plantearse así de primeras hacer un Ironman lo veo un poco locura...
De todas formas, repito, seguramente soy el que menos experiencia tengo, pero es lo que pienso...

Yo estoy igual que tú. Poco a poco, y disfrutando eso de ir siempre a más.
Jlb1

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/09/13
40 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xuñ 2014, 19:13

Hola a todos puedes poner las fechas de las pruebas que comentas?
Que estuve curioseando y no encuentro ningún tri en este año gracias un saludo

Maraton Coruña 2014 4:24:30
Maratón Coruña 2015 3:57:54
Media de vilagarcia 1:45
Davil

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/07/11
0 Carreiras
172 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xuñ 2014, 8:27

Jlb1, para no mezclar temas, acabo de abrir un hilo nuevo con una lista de tris para no federados. Sorriso

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos