anarky escribió: |
Eu o domingo estou todo o día nun congreso que organizamos en Coruña así que vexo bastante compricado que poida acudir a ningunha carreira. GasMan está de vacacións así que non anda por estos lares. |
VICTORALVAREZ escribió: |
Quiquinho y yo nos acabamos de inscribir para correr el domingo en Ferrol. Todo sea por mantener la categoría |
A ver, eu apúntome a carreira da Construcción Naval se me facedes dous favores: 1. Eu teño que estar no Hotel Finiesterre ás 13:00 por motivos de traballo. Víctor, poderíadesme coller alí para ir a Ferrol, esperar a que me duche e deixarme alí sobre esa hora ¿? 2. Jesus, por favor explícame detalladamente como realizaches os cálculos para saber que necesitamos entorno a 400 puntos para salvarnos coa cantidade de resultados que quedan por enviar |
A ver, eu apúntome a carreira da Construcción Naval se me facedes dous favores: 1. Eu teño que estar no Hotel Finiesterre ás 13:00 por motivos de traballo. Víctor, poderíadesme coller alí para ir a Ferrol, esperar a que me duche e deixarme alí sobre esa hora ¿? 2. Jesus, por favor explícame detalladamente como realizaches os cálculos para saber que necesitamos entorno a 400 puntos para salvarnos coa cantidade de resultados que quedan por enviar |
Gracias polo ofrecemento jesus. Genial Víctor, pois eu case prefiro que me recollades xa no hotel finisterre ou arredores para deixar alí as cousas para cando volva que vou ir moi xusto de tempo. Xa me dicides a que hora me pillades. Moitas gracias. |
Gracias Jesus, esperemos que o esforzo do domingo sirva para salvanos . Pásao ben por terras levantinas. |