Maistrote_diego escribió: |
Boas. Eu tamén estou xa apuntado. Será o meu cuarto Trail, tras as cabeceiras do Anllóns, Oleiros e o Xalo. Como vedes non teño moita experiencia, asi que vos quería preguntar como é O Pindo en comparación con O Xalo. A priori parece de dureza moi similar en distancia e desnivel. ¿Algún que fixera os dous poderíame orientar? Outra cousa. Normalmente non levo nada xa que me chega cos avituallamientos da carreira... pero en O Pindo dado que estamos no mes de Xullo ¿sería aconsellable levar hidratación ou chega co que nos da a organización? Moitas gracias e vémonos no Pindo |
Boas. Eu tamén estou xa apuntado. Será o meu cuarto Trail, tras as cabeceiras do Anllóns, Oleiros e o Xalo. Como vedes non teño moita experiencia, asi que vos quería preguntar como é O Pindo en comparación con O Xalo. A priori parece de dureza moi similar en distancia e desnivel. ¿Algún que fixera os dous poderíame orientar? Outra cousa. Normalmente non levo nada xa que me chega cos avituallamientos da carreira... pero en O Pindo dado que estamos no mes de Xullo ¿sería aconsellable levar hidratación ou chega co que nos da a organización? Moitas gracias e vémonos no Pindo |
anxinho escribió: |
CesGti ao final apunteime soamente para ver en primeira liña o pique entre Tractor (Fran) e ti. Despois do desafio que che lanzou no Trail do Mandeo. As apostas están abertas... quen da mais. |
anxinho escribió: |
Estouche metendo presion para que chegues ao 100% e o pique non nos defraude. Eu irei por detras de vos por se teño que recoller algun cadaver ou prestarvos algun tipo de axuda. Por certo tes que liar a Samuel para esta carreira. |
Lemacial escribió: |
Bos dias, Onte esforzo "del grande" na mini de 20 kms de Chandrexa, o final 2h 29 min(1.000 positivos). Agora toca O Pindo GMTA por primeira vez, (ainda que son da zona, fixen Pindo- O Fieiro moitisimas veces, pero non a ruta da carreira). Haber que pasa, pero na de onte, vendo o recorrido, saín moi contento. Bo luns! |