Lun, 07 Xul 2014, 17:37
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014
Kurty escribió: |
Pois eu despois de moito dudalo, xa que nunca fixen unha proba de montaña. Decidín anotarme ao minitrail, xusto o día que o suspenderon, polo que a organización comunicoume a incidencia, de poder correr o Trail ou a devolución.
Así que onte tras facer un entreno duro por monte, decidín correla.
A día de hoxe, parece que non dan moita calor, perfecto, xa que non teño ningún dispositivo porta líquidos. Sendo esto algo que me preocupa un pouco.
A ver que tal vai a experiencia. |
Home, eu nas probas de 20 kms en diante son de levar unha botella de 500 cl con cinturón a de Salomon son 28 euros, pero telas no Decathlon por menos, eso si, vale a pena gastar os cartos nesta porque suxeita moito mellor que as demais, ( o cinturon e de velcro).
Agora ben, eu nos entrenos suelo usala porque gustame parar e beber, ou se tomo un gel para baixalo mellor,e tamen no veran se vou por monte alto que non soe haber fontes abertas sempre está ben levar liquido pa hidratarse, pero tamen che digo que nas carreiras co ben repartidos que están os avituallamentos a min non me soe facer falta, de feito, solo poño liquido ata a metade. Por exemplo na carreira de Chandrexa que era tipo Pindo leveino, e so a usei unha vez para tomar un gel.
Na carreira había 3 avituallamentos con agua e aquarius e foron suficientes para min.
Se non eres moito de beber con tres avituallamentos repartidos nos 20 kms da carreira creo que é suficiente, e como emerxencia ainda os regueiros do Pindo estan abertos..jajaja, asi que creo que sin problema.
Saudos