Foros ›
Diamond League 2014 + Fantasy DR
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
JOAQUÍNCARMONATORRE

Novo foreiro
Novo foreiro
14/06/13
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Xuñ 2014, 12:04
Asunto: Re: Diamond League 2014 + Fantasy DR

JOAQUÍNCARMONATORRE escribió:

Veo que el vencedor mundial de esta Fantasy de Oslo ha sacado 151 puntos, cuando lo máximo es acertar con 9 atletas ganadores, que darían 150 puntos. Esta vez no se han batido ningún récord del meeting (?).

Error mio, los 151 puntos del vencedor eran de Roma. Sacan las puntuaciones de todo en varios tramos.

Xan_de_Ris escribió:
os da Fantasy seguen cos erros:
a Joaquin Carmona non lle puntuaron dobre a sua capitana Assefa, ten 30 cando tiña q ter 60. Curioso porq ao resto de participantes q téñena de cap sí saen con 60. Reclama Joaquin.
Barshim ten misma marca q Bondarenko, pero éste mellor concurso (válidos e nulos) por iso é primeiro, e leva dobre puntos por MR.

Ya he reclamado. Pensé que a todos nos han dado sin el meeting record de Sofia Assefa, gracias "Xan_de_Ris".
Estoy el 53º absoluto, esos 30 puntos que me han robado por mi capitana me llevarían al 17º. También he reclamado el meeting record de Barshim y esos 2 puntos que me faltan de Ukhov en Roma.
Con Chicherova en Eugene me han puntuado bien.

Los 400 masculinos de New York eran prueba de la Liga de Diamantes y yo quería poner a LaShawn Merritt, porque el meeting record era fácil, 44.70. No lo puse al ver que habían puesto el 400 femenino, que no era de la Liga de Diamantes.
A Merritt (30 puntos) por eso lo cambié por Michael Tinsley (10 puntos).

Yo de funcionar esto bien tendría 62 puntos más.

Otro tema es saber cuando cierran el plazo para hacer tu equipo, y así comprobar un poco antes si hay cambios en las listas de salida.

Un saludo

lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
654 Carreiras
4781 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mér, 02 Xul 2014, 13:29

esta semana vuelve la diamond,mañana lausane y el find paris,haced vuestros equipos..............

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Xov, 03 Xul 2014, 20:08

145 ptos oficiosos en Lausana...ahora esperemos que los de la Fantasy hagan bien su curro. Mañana a las 7:20 am se abre plazo cambios par el mitin de París

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
sergio.teixeira

Novo foreiro
Novo foreiro
19/09/13
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Xul 2014, 11:03

No me puntuaron a Barshim....y es capitán...¿qué hago?
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Sáb, 05 Xul 2014, 11:00

OJO¡¡¡ EL MITIN DE PARIS ES HOY¡¡¡ y en la Fantasy ponen de plazo hasta el 7 de julio. Se lo siguen currando muy duro...En fin suerte a todos¡¡¡

Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Sáb, 05 Xul 2014, 19:26

Competicion adulterada en la Fantasy¡¡¡¡¡¡ Celebrandose el Mitin de Paris y AUN SIGUE ABIERTO EL PLAZO PARA CAMBIAR ATLETAS... Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Apostar a caballo ganador¡¡¡¡
Confiemos en el fair play de la gente de nuestra liga y no haya pícaros....que cambien su equipo. Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado
Propongo dejar en blanco las puntuaciones de este mitin.
LEs mandé una reclamación por email a la organizacion de la Fantasy Race...que me da la impresion que caerá en saco roto.

corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Sáb, 05 Xul 2014, 20:21

Van cantar moito os equipos cambiados a posteriori, nunha xornada con tantas sorpresas : Kovacs, Claye, Assefa, Aregawi, Culson, Ndiku,...

As reclamacións levas directamente Velasco Carballo, asi que "jueguen, jueguen,..." Silbar

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Sáb, 05 Xul 2014, 20:41

Xan_de_Ris escribió:

Confiemos en el fair play de la gente de nuestra liga y no haya pícaros....que cambien su equipo. Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado
Propongo dejar en blanco las puntuaciones de este mitin.

Entre os primeiros da xeral creo que non houbo picaresca. Ben porque non se enteraron ou ben polo seu espíritu deportivo, aunque apostaria pola primeira opción.

Frecha Na nosa Liga particular nesta xornada non se entregaran os habituais premios económicos Mr. Green pola sospeitosa aparición de varios "gurús" e pitonisos Guiño do atletismo mundial

Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Sáb, 05 Xul 2014, 20:49

Estou contigo, Corvo.
fbcdn-sphotos-e-a.akam...6915_n.jpg

corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Sáb, 05 Xul 2014, 20:59

Con algo máis dun "pouco de retraso" Disimulando ... a clasificación de New York.

Coa victoria de Javier Sanz que se cotiza ó alza, e segundo posto compartido para joselug e Simom

Maña, a clasificación de Lausanne. Mentras tanto un equipo de investigación Indiferente , formado polo meu gato mailo meu can, continuará investigando o escándalo dos cambios fora de plazo. Porque ó igual que a RFEA, aquí tolerancia cero cos tramposos Satisfecho

joselug

Maratoniano
Maratoniano
13/09/09
170 Carreiras
425 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Sáb, 05 Xul 2014, 23:06

Conmigo non investiguedes moito, xa vos digo eu que cambie sabendo os resultados. Como aparecía que se podía cambiar equipo ata o 7 de xullo supuxen que os demáis tamén cambiarían e quedaríamos todos cos máximos puntos.
Como vexo que me equivoquei e fuchedes máis honrados, poñédeme un 0 en francia ou quitádeme da liga,...
Simom

Maratoniano
Maratoniano
5/04/13
0 Carreiras
364 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Xul 2014, 8:54

Pois eu si que cambiei a algún do equipo. En concreto a Compaoré en vez de Claye, e Hiwot en vez de Assefa. Se os da fantasy cometen estes erros... non é problema meu, por que non había aproveitalos? Outras veces non suman todos os puntos que deberían...
Ademáis, cando Okagbare puntuou por 2 probas, aquí non protestou ninguén, e tamén é un erro do xogo. Ou cando a proba dos 400m de New York creo recordar non se incluiu ata o último momento, non podendo escoller a ningún participante, que ao final acabaría gañando Merrit con Meeting Record ademáis.
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Dom, 06 Xul 2014, 11:13

Está claro que foi un erro deles, por deixar aberto o plazo de cambios durante a competición, o igual que varias puntuacións que otorgaron mal e non modificaron.

Eu creo que é mellor que non puntuar Paris na nosa Liga, para non desvirtuala. Futuros erros na clasificación tamen se poderian cambiar, sempre que cada un indique que lle puntuaron mal. Ata ahora guieime polos puntos da Fantasy "confiando" que non terian erros comos puntuar distintamente o mesmo atleta en distintos equipos.

Creo que é un xogo bastante entretido, é unha pena que lle quiten gracia por non prestarlle atención a estos detalles

Exclamación Recordade que en 5 días temos Sainsbury´s Glasgow Grand Prix

sergio.teixeira

Novo foreiro
Novo foreiro
19/09/13
0 Carreiras
31 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Xul 2014, 11:35

Isto non é máis que un xogo! A min dame igual puntuar ou non París, creo que os de arriba nin nos enteramos de que se podían facer cambios Guiño
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
654 Carreiras
4781 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Dom, 06 Xul 2014, 11:36

yo desde luego,aunque a sabiendas que se podian hacer cambios,no los hice,y aunque el fallo es de ellos,creo que,estando de acuerdo contigo,y creo que como hay gente que si se aprovecho de ese vacio legal Silbar Silbar Silbar ,por lo menos en nuestra liga,deberiamos anular los puntos de paris

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos