Foros ›
GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 05 Xul 2014, 13:06
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

ten a sua loxica o de modificar o trazado.

o dia de San Xoan non traballei e achegueime ata o Pindo pa facer algo de sendeirismo.
aquelo esta moi mal,troncos queimados no sendero,senderos moi labados da chuvia,zonas abertas queimadas nas cales non se diferencia o camiño...

pero que nadie se desanime,ainda asi,o espectacular do monte cheo de penedos resulta espectacular.
Lemacial

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/10/13
1 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Xul 2014, 16:02

hola, xa vin que este ano o trail chegaba o fieiro é collía algo de carretera, non como o ano pasado que antes do fieiro cortaba hacia Peñafiel. e agora co novo cambio supoño que a subida a Moa será o mesmo tramo que a baixada final.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 05 Xul 2014, 19:54

Lemacial escribió:
hola, xa vin que este ano o trail chegaba o fieiro é collía algo de carretera, non como o ano pasado que antes do fieiro cortaba hacia Peñafiel. e agora co novo cambio supoño que a subida a Moa será o mesmo tramo que a baixada final.
descoñezo o nome das aldeas,pero o ano pasado chegamos ata abaixo e o avituallamento fixose no parque da aldea collendo algo de asfalto.
cando se acortou polo monte hacia o Peñafiel foi no 2012.
rinchito

Novo foreiro
Novo foreiro
7/05/13
5 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 05 Xul 2014, 21:02

Cual es la subida que se suprime, la de rocas que había después del primer habituayamiento?
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Sáb, 05 Xul 2014, 21:41

rinchito escribió:
Cual es la subida que se suprime, la de rocas que había después del primer habituayamiento?

son ajeno a organizacion,pero polo que din no comunicado diria que si.

supoño que faremos un Pindo-Peñafiel todo polo sendero principal de senderismo,que ainda asi para facelo correndo ten todos os requisitos para chamarse trail.
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Xul 2014, 10:08

Coido que serìa oportuno coñecelo novo track da carreira longa antes das 22:00 desta noite,data lìmite pra "pasarse" do mini á longa,dado que moitos coma mìn en funciòn do mesmo tomarìan a decisiòn.

Eu por exemplo por mores da lesiòn e dor do sacro dependerìa di track

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Dom, 06 Xul 2014, 19:09

...

Cuando bajas drop, ya no hay stop...

Última edición por Mendeselassie o Lun, 07 Xul 2014, 7:08; editado 1 vez
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 06 Xul 2014, 19:18

Mendeselassie escribió:
Que gran carreira!!! das mais duras, fermosas e mellor organizadas nas que participei, e que ricos os callos, voltarei seguro, noraboa a organizacion... Aplauso Aplauso Aplauso

jajajajjajaja,creo que te equivocaches amigo.
seguro que tes varias ventanas abertas como teño eu e posteaches na do lado.

aposto algo a que falas de Cuntis esta maña,jajaja.
Mendeselassie

Maratoniano
Maratoniano
7/03/10
285 Carreiras
307 Mensaxes
Bertamirans
Respostar citando Envío Lun, 07 Xul 2014, 7:07

CesGti escribió:
Mendeselassie escribió:
Que gran carreira!!! das mais duras, fermosas e mellor organizadas nas que participei, e que ricos os callos, voltarei seguro, noraboa a organizacion... Aplauso Aplauso Aplauso

jajajajjajaja,creo que te equivocaches amigo.
seguro que tes varias ventanas abertas como teño eu e posteaches na do lado.

aposto algo a que falas de Cuntis esta maña,jajaja.

si señor, jajaja, moitas gracias!!! copio e pego no foro correspondente...

Cuando bajas drop, ya no hay stop...
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
509 Carreiras
3848 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Xul 2014, 16:30

Pois eu despois de moito dudalo, xa que nunca fixen unha proba de montaña. Decidín anotarme ao minitrail, xusto o día que o suspenderon, polo que a organización comunicoume a incidencia, de poder correr o Trail ou a devolución.
Así que onte tras facer un entreno duro por monte, decidín correla.
A día de hoxe, parece que non dan moita calor, perfecto, xa que non teño ningún dispositivo porta líquidos. Sendo esto algo que me preocupa un pouco.

A ver que tal vai a experiencia.
Lemacial

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/10/13
1 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Xul 2014, 17:37

Kurty escribió:
Pois eu despois de moito dudalo, xa que nunca fixen unha proba de montaña. Decidín anotarme ao minitrail, xusto o día que o suspenderon, polo que a organización comunicoume a incidencia, de poder correr o Trail ou a devolución.
Así que onte tras facer un entreno duro por monte, decidín correla.
A día de hoxe, parece que non dan moita calor, perfecto, xa que non teño ningún dispositivo porta líquidos. Sendo esto algo que me preocupa un pouco.

A ver que tal vai a experiencia.
Home, eu nas probas de 20 kms en diante son de levar unha botella de 500 cl con cinturón a de Salomon son 28 euros, pero telas no Decathlon por menos, eso si, vale a pena gastar os cartos nesta porque suxeita moito mellor que as demais, ( o cinturon e de velcro).
Agora ben, eu nos entrenos suelo usala porque gustame parar e beber, ou se tomo un gel para baixalo mellor,e tamen no veran se vou por monte alto que non soe haber fontes abertas sempre está ben levar liquido pa hidratarse, pero tamen che digo que nas carreiras co ben repartidos que están os avituallamentos a min non me soe facer falta, de feito, solo poño liquido ata a metade. Por exemplo na carreira de Chandrexa que era tipo Pindo leveino, e so a usei unha vez para tomar un gel.
Na carreira había 3 avituallamentos con agua e aquarius e foron suficientes para min.
Se non eres moito de beber con tres avituallamentos repartidos nos 20 kms da carreira creo que é suficiente, e como emerxencia ainda os regueiros do Pindo estan abertos..jajaja, asi que creo que sin problema.
Saudos
mlestonf

Montañés
Montañés
23/01/13
0 Carreiras
456 Mensaxes
Muros de San Pedro
Respostar citando Envío Lun, 07 Xul 2014, 18:07

Veño de facer parte do recorrido e pódovos decir que hai auga para afogar
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Xul 2014, 18:36

Bueno ,como sabedes a subida do rio anularona,e este ano seique vamos a ir por pistas forestales,bueno decir q onte estuben na moa e subin por outro lado,e a baixada do fieiro e igual a do ano pasado polo menos eu vin unas marcas verdes fosforito na baixada e supoño que serian esas,tamen decir que na baixada do fieiro e tamen na subida a moa había bastante agua,polo tanto millor zapatillas de agarre,saudos asta o sábado.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
509 Carreiras
3848 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Xul 2014, 20:31

jabato escribió:
Bueno ,como sabedes a subida do rio anularona,e este ano seique vamos a ir por pistas forestales,bueno decir q onte estuben na moa e subin por outro lado,e a baixada do fieiro e igual a do ano pasado polo menos eu vin unas marcas verdes fosforito na baixada e supoño que serian esas,tamen decir que na baixada do fieiro e tamen na subida a moa había bastante agua,polo tanto millor zapatillas de agarre,saudos asta o sábado.

Jabato, mandeiche un mensaxe privado. Esperemos que de aquí ao Sábado haxa menos auga, xa que dan máis calor a partires de mañán.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
509 Carreiras
3848 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Xul 2014, 20:46

Lemacial, graciñas por constestar, como non dan moita calor supoño que cos avituallamentos será máis que suficente. Ademáis vin as fotos do ano pasado e había moitos corredores sen sistemas porta líquidos.

Acabo de facer outro adestramento de calidade, subida ao Monte Tremuzo por camiños forestais dende o Cruceiro de Roo, sendo xa o derradeiro tramo pola pista asfaltada (ahí tiven que andar uns metros para recuperar) que vai dar aos eólicos. Descanso arriba para contemplar uns minutos a fabulosa vista da ría de Noia/Muros.
E baixada xa pola estrada que vai a dar a fonte onde parei a beber, xa que tiña que chegar ata a Serra de Outes.
En total 1h45', facía máis de 2 anos que non corría tanto tempo. Dende a preparación da I Coruña 42 .

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos