Foros ›
GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
speed

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
413 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 11 Xul 2014, 9:02
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Tiña un compromiso e o final anulouse.xa me perdin o de cuntis e tiña fame de trail.grazas pola resposta e sorte a todos.
agiz3

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/02/14
0 Carreiras
194 Mensaxes
Ponteareas
Respostar citando Envío Ven, 11 Xul 2014, 9:21
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

El pasar por la playa...¿implica meterse en el agua por encima de la cintura?
Lemacial

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/10/13
1 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 11 Xul 2014, 11:26
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

GaliciaMaxicaTrail escribió:
Lemacial escribió:
bo dia,
a subida dende o porto a moa en directa, de 5 a 620 metros dunha soa tirada!!! outros anos non o fixen pero polo menos había un pequeno "descanso " dende o castelo ata a subida do río, pasando polo chan das lamas...
bueno pois a ruta dende a igrexa ata a moa que tantas veces fixen con mochila e bota militar, toca subila mañan a todo jas, quen poida claro. eu co sistema caco, non queda outra, Jajaajajaaja
saúdos


Respondendo aos requirimentos da Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Infraestructuras, a proba no pode pasar polo que chamas "a subida do río", senón que ten que facer por esa ruta de mochila e bota militar.

Para a ocasión recomendamos non levar bota militar, pero sí manter a mochila con equipo de hidratación.

Sorte mañá!
nada nada, sen problema eu por onde vos digades.... aínda que as pernas protesten.....
fifthelement

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/03/09
0 Carreiras
694 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 11 Xul 2014, 11:31
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Hoxe morreu o marido da nosa Tara, un home que na sombra axudounos sempre e foi o artifice da " Carreira dos jordos" ...para aqueles que queran pasarse a darle un forte abrazo a Tariña podeis pasaros hoxe a partir das 16.30 por el Tanatorio de Pereiro en Vigo. O entierro será mañan.
Lemacial

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/10/13
1 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 12 Xul 2014, 22:09
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Boas
O Pindo non defrauda. quedei encantado, o meu obxectivo eran 3:00 horas e funme a 3:10,non lle vou botar a culpa as tres torceduras no mesmo tobillo, todas en baixadas, pero o certo e que agarrei medo e a última baixada xa decidin facela ca máxima precaución.
moito compañerismo e moita xente animando, Atopei a Cesgti no fieiro, tuvo que abandonar por problemas de estómago, unha pena porque é sempre dos de arriba, para min todo fenomenal. Quizais o máis perigoso estaba na zona de herba alta porque non vías onde pisabas e moitos tobillos torceronse mesa zona.
Bueno vou mirar onde teño as pernas e despois parte a cama, Jajaajajaaja.
xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 1:26
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

4 meses parado...sacroleitis...dolor...sabìa que era complicado...pero lo intentè.salì despacio y en la subida ya
Iba muy tocado pero bièn de "patas".al coronar A Moa imposible correr para abajo...abandonè en el 11.
Os quiero.

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 6:33
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Outro ano mais na montaña maxica,desta vez cambiaron a ruta e a verdade q a nova non desmerece nada da anterior,a saida desde o peirao e logo cas pedras soltas da plaia había q tomala moi en serio ,logo a subida asta a moatamen e dura,non tanto como polo rio ,pero chegaballe ben despois a baixada asta o fieiromoi moi entretenida posto que había pouca agua comparado coa semana pasada,no fieiro avituallamiento e a seguir subindo pola outra cara,para min sempre mais dura ,pois as forzas van a menos,jaja,despois arriba si chegou a miña especialidade a baixada asta o Pindo,impresionante ,tiñas que mirar ben donde poner os pes e ainda asi mandaba carallo atopabas xente na baixada con torceduras e alguns tirados outros axudados polos compañeiros,en fin una odisea asta a plaia,que este ano boteille moito de menos non pasar pola agua a chegada a meta espectacular con moitisima xente,paseino de medo ,parao ano se non hay novas voltaremos,noraboa a Galicia maxica trail polo gran traballo feito,e o colega banderas polas fotos ciaooo.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 8:04
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Paseino mou ben pese a que son un cagao baixando.

coñecin a Ana de Gondomar ca que compartin subidas ata que marchou na derradeira baixada.
Vin moitos esguinces , que axudou a resolver un corredor de Chapela , que se paraba a vendar.
saudei a moitos colegas coma Txuki , Maki , Sergio , Tiojuan ,comando Sada, Kikotr3 , Soy leyenda 70 , comando Korpore ,Kiko ,Dipper , Pakobk, Tono , Arca , e como non o meu comando Boimorto : Norris , Susana ,Diego ,Magonito , Cesar....

agora a polo Vixiador !!
Grazas gmta !!!

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
esmorisao

Novo foreiro
Novo foreiro
10/10/12
7 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 9:53
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

O Pindo non defrauda.. o peor e chegar cas mans negras de tocar os arboles queimados... esperemos q para o ano vexamos moito mais verde.
Por certo... un non se acostumbra a ver a subida ,a Moa¡¡¡ increible jejjjeej
Lemacial

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/10/13
1 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 10:25
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

xabi_callosraba escribió:
4 meses parado...sacroleitis...dolor...sabìa que era complicado...pero lo intentè.salì despacio y en la subida ya
Iba muy tocado pero bièn de "patas".al coronar A Moa imposible correr para abajo...abandonè en el 11.
Os quiero.
creo que che pasei na baixada o fieiro, ibas ca man dereita na cadera case andando.... aínda asi chegastes o fieiro. ole tus huevos!!!
recuperate!!!!
XABOU

Maratoniano
Maratoniano
19/01/11
389 Carreiras
405 Mensaxes
CARNOTA
Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 11:02
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Carreira espectacular en todolos sentidos......mala sorte pra aljuns na baixada , axudei a levantarse a un cun esguince...penso que era "superfresh"....eu son dos praia de carnota runners....sabe aljen como esta?
rinchito

Novo foreiro
Novo foreiro
7/05/13
5 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 11:44
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Onte era o meu segundo ano no pindo. Si o ano pasaso me gustou a saida, este ano foi espectacular. Do resto do circuito non podo opinar xa que deapois das pedras, na baixada a praia, fixen un esguince no tobillo e tiven que abandoar antes do segundo km. Ahora toca recuperarse para intentar correr en domaio e chegar o mellor posible o vixiador.
cousas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/04/14
100 Carreiras
237 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 12:22
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Carreina durísima e demasiado tecnica para min. Durísimas subidas, pero máis duras as baixadas. Agradecer a ese corredor, creo q da Chapela, que se dedicou a socorrer, vendar e axudar a todos os que nos mancamos! Este compañerismo e o q fai grade este deporte, felicidades rapaz, eres moi grande. A miña primeira vez, 3:46h abandono na última baixada antes da praia, o ladiño da meta! unha magoa!
xosemon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/05/12
0 Carreiras
97 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 15:36
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

BEN AQUÍ DEIXO A MIÑA CRITICA
porque non van a ser todo alabanzas:
Primeiro,creo que sobraba o último percorrido por as rocas por o cansancio acumulado e o perigo que iso entrañaba.
Segundo: o chegar a meta, rebentado das pernas,das rodillas e do corpo enteiro con unhas gañas de beber algo frío que pa qué: todas as bebidas do tempo, manda carallo :(. Resposta dos que ali nos servian: non temos medios????? Coño que paguéi 25 eurazos, non hai AUGA fría?
Terceiro, voume algo cabreado polo cansancio e por non poder beber algo frío(parei nun bar a comprar auga fría)e penso: despois da ducha xa estarei algo millor, 13 km a carnota e DUCHAS PECHADAS a cal e canto. De PM :(. O que faltaba......pa casa sudados, cansados e cheos de merda.
E digo eu ¿ e iso o que merecemos? Ti inscribeste pagas 25 NAPOS!!!!(vale tes o percorrido,pero ollo,igual que moitos trails que costan menos cartos)", E nin AUGA fría nin duchas? O ano pasado había duchas portátiles!!!!
Señores de GMTA as cousas hai que facelas ben dende o principio ata o final. E non me vale que me digades:non hai medios:alquilade neveras carallo.... as duchas deberían de estar abertas, tampouco vale que non sabedes porque estaban cerradas, debería de estar xente da vosa organización controlando isto que e tan importante para todos, sobre todo para aqueles que despois queríamos ir a cear por ahí coa familia. En fin creo que habera que plantexarse moi en serio a seguínte participación neste evento.
Saudos
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Dom, 13 Xul 2014, 15:53
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

O das duchas e un tema que xa teño superado , paso de ducharme se o pavillon esta moi lonxe.
mangueira e por parroquias , je, je

Contento de compartir kmts de trail con amigos como Marga e Pane , Adolfo , Amador e compis do CAR, Bruno e colega......

a ver se o ano que ven se ve algo recuperado o monte.
habia rebrotes de Loureiro e pouco mais.
os pinos queimados dan unha triste imaxen !!!!

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos