Dom, 13 Xul 2014, 15:36
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014
BEN AQUÍ DEIXO A MIÑA CRITICA
porque non van a ser todo alabanzas:
Primeiro,creo que sobraba o último percorrido por as rocas por o cansancio acumulado e o perigo que iso entrañaba.
Segundo: o chegar a meta, rebentado das pernas,das rodillas e do corpo enteiro con unhas gañas de beber algo frío que pa qué: todas as bebidas do tempo, manda carallo :(. Resposta dos que ali nos servian: non temos medios????? Coño que paguéi 25 eurazos, non hai AUGA fría?
Terceiro, voume algo cabreado polo cansancio e por non poder beber algo frío(parei nun bar a comprar auga fría)e penso: despois da ducha xa estarei algo millor, 13 km a carnota e DUCHAS PECHADAS a cal e canto. De PM :(. O que faltaba......pa casa sudados, cansados e cheos de merda.
E digo eu ¿ e iso o que merecemos? Ti inscribeste pagas 25 NAPOS!!!!(vale tes o percorrido,pero ollo,igual que moitos trails que costan menos cartos)", E nin AUGA fría nin duchas? O ano pasado había duchas portátiles!!!!
Señores de GMTA as cousas hai que facelas ben dende o principio ata o final. E non me vale que me digades:non hai medios:alquilade neveras carallo.... as duchas deberían de estar abertas, tampouco vale que non sabedes porque estaban cerradas, debería de estar xente da vosa organización controlando isto que e tan importante para todos, sobre todo para aqueles que despois queríamos ir a cear por ahí coa familia. En fin creo que habera que plantexarse moi en serio a seguínte participación neste evento.
Saudos