Foros ›
Asociación GAV (Galega de Atletismo Veterán)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 30 Mai 2007, 23:04
Asunto: Asociación GAV (Galega de Atletismo Veterán)

Hola a tod@s.
Recentemente, e por iniciativa de algúns Atletas de Vigo e comarca, se constituiu a Asociación GAV (Galega de Atletas Veteráns), que pretende agrupar a tod@-l@s Atletas Veteráns que o desexen, estean federad@s ou nón.
Esta Asociación está totlámente desvinculada, tanto da Federación Galega de Atletismo, como dos diferentes clúbes ós que perteñecen @s Atletas.
Os principáis obxetivos que se persiguen son, entre outros:
- A defensa dos interses xeráis dos Atletas Veteráns, estean federados ou nón.
- Creación e participación de actividades relacionadas co Atletismo, sexa Federado ou Popular.
- Creación dunha páxina web, na que se incluirá a máxima información sobre o mundiño do Atletismo, i en particular do Veterán.

A cuota esyablecida para asociarse é, en un principio de 5â?¬ anuáis por Atleta.
@s interesad@s, tanto para asociarse como para demandar máis información, podedes face-loma través do correo electrónico: fhernazm@ardan.es - ou ben chamando ó tfno. 986215664 (de 7,30h. a 16,15h.) de luns a venres.
Tamen o podedes facer mediante este Foro.
A Xunta directiva (de constitución) é:
Presidente: Fausto Hernanz Moral (Atleta do Ourense caixa Postal)
Tesoureiro: Carlos Adán (Atleta independiente, pero que imos xcontar dél)
Secetario: eu (atleta do Clube Atletismo Vigo)
Vocal-1: Estela Estevez (Ex-Atleta, pero.....que decir de-la, que non sepades)
Vocal-2: Antonio Liboreiro (Atleta do Athletics Aventure)

Contamos con todos Vós, e agardamo-las vosas suxerencias.

Unha Aperta.....

Asociación GAV.
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 31 Mai 2007, 16:05
Asunto:

Toda la suerte del mundo para esta asociación. A mi todavía me quedan unos añitos para ser parte de ella, pero creo que es un gran acierto su fundación. Tengo muy claro que la unión hace la fuerza y soy consciente de que, a día de hoy, el atletismo veterano es el que mantiene/sostiene el atletismo en España.
Creo humildemente que debemos mucho a tod@s l@s veteranos pués sin ellos la mitad de las populares se irían al traste.
Así pués, todo mi apoyo a esta asociación a la cual animo a tod@s los que por edad y experiencia Guiño , puedan formar parte de ella, no duden en hacerlo.
Gracias por buscar el bien del atletismo y trabajar para que este deporte continúe, sin atletas NO hay atletismo.
Pedro Nimo del Oro, aprendiz de atleta.
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Xov, 31 Mai 2007, 20:45
Asunto:

Cuando leí el título del tema, lo primero que me pareció que ponía era «Asociación GAY» Abraiado . Luego me di cuenta que era «GAV» Ríndose Ríndose Quizá sea un nombre poco afortunado Disimulando Guiño


toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 31 Mai 2007, 22:26
Asunto:

precísamente eu propuxen o nome de asocoación GAY (glaega de Atletas Ya veteranos), e a todos lle fixo moita gracia, pero preferiron que quedase como está.
De todo-los xeitos vos comento que houbo que poñer un nome como este, porque xa existía rexistrado o nome de clube veteranos de Galicia, i entón todo o que poidera sonar parecido, votavano-lo atras.
ANIMÁDE-VOS.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Xuñ 2007, 16:33
Asunto:

Toijodio: me parece una iniciativa muy buena y, además, muy necesaria, porque creo que el atletismo veterano es uno de los grandes olvidados, no tanto en el mundo popular, pero sí en el sector del atletismo federado.

Como dice Pedro Nimo, la unión hace la fuerza....y creo que esta asociación va a desprender fuerza por los cuatro costados. A mí me queda algún que otro añito para ser veterana, pero entreno con veteranos, la mayor parte de las liebres de lujo que me han acompañado en las carreras son veteranos, muchas cosas que he aprendido en esto vienen de los veteranos,..., así que si creéis que puedo aportar algo, cuando sea, ya sabéis dónde estoy.

Un saludiño, y mucha suerte.

Un saludo.
Guiño
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 01 Xuñ 2007, 23:01
Asunto:

Graciñas, tanto a Pedro Nimo como a Piti po-lo apoio a esta asociación.
Nós somos os que arrancamos, pero todo-los demáis sodes os que tendes que seguir apoiando e dando o relevo (cando chegue o momento).
Por sorte, algún día chegaredes a ser Veteráns (non falta tando), xa que agora é a partires dos 35 anos cumpridos.
Os estatutos dín, que só se pode perteñecer a Asciación sendo Veterán (ou sexa, tendo a lo menos 35 anos)
Moitas gracias po-lo voso apoio.
Unha aperta a tod@s.

Piti .......... pra próxima media que corramos xuntos ... 1h 22' OK???????
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Sáb, 02 Xuñ 2007, 17:04
Asunto:

Dentro de tres aniños contade cun membro máis, ata daquela moita saude e kilometros.

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Dom, 03 Xuñ 2007, 10:38
Asunto: gav

contade cun menbro mais,tou a vosa disposicion
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mér, 06 Xuñ 2007, 18:11
Asunto: Entro?

Eu cumpro en outubro os 39, son veterán? 8O.
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mér, 06 Xuñ 2007, 18:13
Asunto: comentario

khene escribió:
Cuando leí el título del tema, lo primero que me pareció que ponía era «Asociación GAY» Abraiado . Luego me di cuenta que era «GAV» Ríndose Ríndose Quizá sea un nombre poco afortunado Disimulando Guiño

Podes extenderte na explicación de porque é pouco afortunado, non o pillo. Disimulando
toijodio

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/12/05
0 Carreiras
125 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 06 Xuñ 2007, 22:55
Asunto:

Franki, a categoria de atletas Veteráns, escomenza coa de Veteráns A, (de 35 a 39 anos).
Síntoio, pero pró ano que ven, xa eres Veterán B.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos