Foros ›
GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
SergioLaguardia

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/11/13
2 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 7:56
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Hola,Yo me estrené en los Trails este sábado en el Pindo...................3:37:53....220 en la clasificación............muy satisfecho con la experiencia........volceré a probar en Vixiador seguro....
Todo perfecto....lo único me estraño lo de las duchas....in situ.Creo q en Carnota teníamos ......nosotros optamos por las de la playa.............que no estaban muy lejos..... Saludos a todos.... Guiño

Ese Gutiiiiiii....................
SergioLaguardia

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/11/13
2 Carreiras
62 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 8:03
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Por cierto ...para cuandolas fotosss!!!! jjejejej
Saludos Chupete
MAKIAVELO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/07/12
0 Carreiras
84 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 8:41
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Una vez mas, GMTA no me ha defraudado, carrera espectacular en todos los sentidos: trazado, dureza, vistas, tecnica, etc.., sinceramente, las carreras de esta gente son otra cosa.

Un placer saludar a los miembros del equipo Coutadas que se desplazaron en masa hasta la prueba, a los del Comando Boimorto con Guti a la cabeza y a otros tanto que forman parte de esta familia.

Como reflexion final, y sin criticar a nadie, si despues de sufrir mas de 3 horas como un cabron subiendo por esas rocas, todavia hay quien se queja por una ducha, pienso que no ha asimilado el concepto. Ademas el reglamento ponia claramente que habia duchas en la playa y fuimos muchisimos los que nos duchamos alli.

Saludos y nos vemos en Vixiador!!
JoseDuran

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
13/06/13
46 Carreiras
154 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 8:53
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Supongo que GMTA ya os tiene acostumbrados a sorpresas: nadie ha mencionado el cambio en el recorrido. Se supone que cruzábamos Pindo Norte para luego subir la colina (no sé el nombre) y bajar a la playa. El "recorrido de mariscadores" entre penedos no estaba previsto ni de ida, ni de vuelta. Hay 1.5 km más de lo anunciado. Y a la vuelta hemos cruzado en modo anfibios sin aviso de chanclas. ¡Jaja!
Yo, encantado con estas sorpresas, el recorrido me ha parecido precioso.
Siento los que hayan ido hasta carnota para ducharse con el pabellón cerrado (si es así me parece un tremendo error de GMTA); a muchos nos tocó ducha caliente en la playa Razz
En mi opinión, no tiene mucho sentido sacarnos de primeras por las rocas en la costa: éramos muchos corredores para pasos tan estrechos, y un embotellamiento nada más salir, lo convierte en una andaina. Creo que en la salida se podría haber buscado una ruta más fluída, para estirar el grupo, y dejar las rocas costeras para la llegada.
Muchas gracias a la chica del avituallamiento del km 4. que se quedó esperando a la vuelta para ofrecernos el agua que le quedaba. Eso sí que es una gran sorpresa.
Y gracias a todos los corredores por el buen ambiente y la ayuda mutua.
vilaboatrail

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/14
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 9:47
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Pois a min no me gustou...e iso de que o pindo e a carreira de 20 km máis dura menuda tontería...é a máis lenta si claro pero porque cando todas as organizacións de carreiras de montaña esmeranse en limpar os recorridos para q a xente non meta os pes en buratos q están tapados polas herbas e os de GMTA aforran iso...e porque o 50% da carreira estás camiñando...recordemos q é unha CARREIRA non unha ANDAINA.
Con todo o monte q hay no pindo terse q meter no mar e na praia vai tontería...o tapón evitable q montan no primeiro km non ten sentido...por 25 euros nin che dan bolsa do corredor e os servicios son mínimos.
Nom entendo como carreiras como cuntis ou o xalo q son auténticas festas do trail en tódolos sentidos e por 15 euros teñen menos xente q as desta empresa...non sei q vos dan.
netodovaleije

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/14
3 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 10:38
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

vilaboatrail escribió:
Pois a min no me gustou...e iso de que o pindo e a carreira de 20 km máis dura menuda tontería...é a máis lenta si claro pero porque cando todas as organizacións de carreiras de montaña esmeranse en limpar os recorridos para q a xente non meta os pes en buratos q están tapados polas herbas e os de GMTA aforran iso...e porque o 50% da carreira estás camiñando...recordemos q é unha CARREIRA non unha ANDAINA.
Con todo o monte q hay no pindo terse q meter no mar e na praia vai tontería...o tapón evitable q montan no primeiro km non ten sentido...por 25 euros nin che dan bolsa do corredor e os servicios son mínimos.
Nom entendo como carreiras como cuntis ou o xalo q son auténticas festas do trail en tódolos sentidos e por 15 euros teñen menos xente q as desta empresa...non sei q vos dan.
Pois o q ganou non creo q fixera 2 horas 10 camiñando...
rinchito

Novo foreiro
Novo foreiro
7/05/13
5 Carreiras
11 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 10:59
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Eu creo que hasta Killian Jornet vai camiñando nalgun momento. O trail tamen consiste niso. Eu prefiro subir camiñando por Unha senda que me leve a un sitio que normalmente non iría que ir correndo por Unha pista que da o merendero do pobo ( e un dicir, non quero que nadie se de por aludido)
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 11:47
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Son o peor trailero de Galicia baixando , pero para min o Pindo é un trail , trail , e o disfruto moito pese a que me adiantan por todos lados.

por outra banda , estivo ben balizado e xa se encargou o lume de limpalo ben.
non imos pretender que recollan os crollos e as polas caidas , ¿ non ?

Non discuto se é barato ou e caro.
foi mais batato por exemplo Parada de Sil e eramos 70.
Se nas probas de Gmta se xunta tanta peña por algo será.

a min os tapons non me disgustan , pois ainda berro por Norris para que aparte , je , je

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Xalma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/11
0 Carreiras
166 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 11:58
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Todo o mundo ten dereito a criticar.....( eu tamen Guiño ) .....pero pretender que che tapen os buratos.....nun trail......jodeeer.......!!!
E de paso que aparten as pedriñas...pa alisar o camino Guiño ...Esto e un trail, pa min o primeiro, e conocía a dureza por comentarios, que acojonaban, dos meus amigos.....e onte tocoulle ......

Formidable......dura de cojones, pero formidable.
netodovaleije

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/14
3 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 12:27
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Pois eu estou d acordo coa esencia do trail!!correr podiase correr...logo do segundo avituallamiento,e na baixada si tiñas "valor"(para non diferenciar entrr testiculos e ovarios).eu fixen a media maraton os 21 do camiño,entre palas e melide(1:42).e era todo correr....xa sabiamos o q ibamos,diversion 0.nas baixadas....subiamos polos muros!!!!
Eso si....SENTIDIÑO!!!!!
Ceero

Novo foreiro
Novo foreiro
12/11/13
25 Carreiras
20 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 12:31
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Para mi, que fue mi primera participacion.
Pienso que le faltan un par de kilometros de correr facil al principio para estirar el grupo antes de la primera bajada a las piedras para evitar tremendo embotellamiento.

Por lo demas, espectacular!!. Para el año vuelvo, seguro!!
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1028 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 12:34
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

vilaboatrail escribió:
Pois a min no me gustou...e iso de que o pindo e a carreira de 20 km máis dura menuda tontería...é a máis lenta si claro pero porque cando todas as organizacións de carreiras de montaña esmeranse en limpar os recorridos para q a xente non meta os pes en buratos q están tapados polas herbas e os de GMTA aforran iso...e porque o 50% da carreira estás camiñando...recordemos q é unha CARREIRA non unha ANDAINA.
Con todo o monte q hay no pindo terse q meter no mar e na praia vai tontería...o tapón evitable q montan no primeiro km non ten sentido...por 25 euros nin che dan bolsa do corredor e os servicios son mínimos.
Nom entendo como carreiras como cuntis ou o xalo q son auténticas festas do trail en tódolos sentidos e por 15 euros teñen menos xente q as desta empresa...non sei q vos dan.
Eu non seí como faí o resto da xente, pero eu antes de inscribirme nunha carreira miro cousas coma o custo da inscripción,trazado, comentarios de xente que participou noutras ocasións, vídeos e fotos doutros anos, e cousas como se tén bolsa do corredor, se haí duchas e onde, e se aínda aí me queda algunha duda mando mails a organización ou as espoño nesta web.
Despoís de todo isto valoro e decido se apuntarme ou non.
A maior parte do que criticas podías averigualo antes de inscribirte. Para mín a única pega foí que quitaran o tramo do rio, que ven sendo unha hora menos e reconozo que se o chego a saber non me houbera inscrito, pero polo resto xa sabía o que ia atopar.
Non estou defendendo a GMTA, soamente penso que esto é un razoamento valido para todas as carreiras que xa tivesen maís dunha edición coma é o caso.
Un saudo.
bemarpa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/12/10
14 Carreiras
694 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 13:40
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Primeiro antes de todo:Guti,como digas outra vez que eres o peor trailero de Galicia,xa non te falo mais!!!.
Polo que respecta o trail do Pindo,fixen as tres primeiras edicions,a deste ano non xa que vexo certas cousas na organizacion,cas que absoluto estou da cordo,unha delas e que as veces semella que esten mais interesados en facturar que en outras cousas(ISTA E SO A MINHA OPINION,non representa nada mais que a min).Despois de correr en Galicia-Asturias-Portugal-Castela Leon-Cantabria-Pais Vasco-Andalucia,carreiras de diferentes distancias,un ve un pouco de todo,a GMTA,non e nin mellor nin peor que outras organizacions,ten un valor moi importante o feito de a cantidade de xente,que consiguen levar e por tanto iniciar no monte.O que si me da a sensacion,e que moita xente que se pasa o monte,ven cunha idea muy diferente da que iiste e en realidade,...cada carreira(como moi ben di Rufino),ten os seus tracks correspondientes,moita xente,ven pensando en pistas forestais,onde correr “coma tolos”,...cando non pode,porque e moi tecnico,trata de recuperar o tempo,nos tramos“un pouco menos perigosos”,e vai todo o tempo en tension,ata que o final vai mais preocupado en no ir o chan que en desfrutar.Non lle quero dar leccions a ninguen pero,si alguen vai pensando na mentalidade do asfalto aplicala o monte,e mellor que mude o chip,a destreza entre as pedras,a colles a base de carreiras,os buratos,estaran sempre,as polas,as raices,todo forma parte do entorno,...para min e o que lle da o encanto,....si unha e mais tecnica que outra,...vendo as fotografias,creo que se podia un facer unha boa idea do que isto era,....todo depende das espectativas de cada un.A bo seguro,os que agora esten cabreados,cun pouco de perspectiva,de seguro que mudaran a sua idea,o pindo e rock duro no trail,outros son mais“musica pop”,de todo ten que haber.
Por ultimo unha mensaxe para a GMTA,coma un humilde corredor,que participa facendo bulto:tedes un grande circuito que vos creastedes,cun merito excepcional,con moi boa xente,e cunha cabeza lucida para crear percorridos(o senhor Moutinho,O UTAC foi excepcional),pero tamen se pode “morrer de exito”,por moito que se inscriban 500 peroas(por dicir unha cifra),25€ por un trail de 19-18 ou 20 km,e unha pasada,(dende a minha opinion),esta moi ben sacar fotografias nos fios das probas futuras,para promovelas e promover a inscrpcion pero,a dous dias do cierre das inscrpcions,mudar o recorrido,e seguir pretendendo os 25€,pareceme excesivo.Probablemente o que esta equivocado,son eu mais,se mais de unha persoa,anda ca idea de que facturar e unha das prioridades,quizais deberiades de pensar,que algo non esta ben,ou non transmitides ben(que tamen pode ser).
Quedame Magoa de non ter coincidido co comando Boimorto(Guti,Norris,Magono,Rafiki,susana,Diego,Magono 110),con Rufino,Dipper,Extreme,Luisrn e Blanca,... e toda a boa xente que se xunta nestas locuras.
A bo seguro de todos estes intercambios de impresions,axudaremos a que melloren estas probas.
Saudos a todos e disculpade polo ladrillo
Pwdk

Novo foreiro
Novo foreiro
10/11/13
15 Carreiras
11 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 13:42
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Hola a tod@s, el sábado disfruté muchísimo de la carrera de Monte Pindo GMTA. Después de terminar mis 3hrs y 3mins aprox. Me quedé un rato animando, esperando amigos y sacando fotos:

plus.google.com/106304...YPR9SNHynh

Creo que ya soy adicto a las carreras de trail y espero poder participar en muchas más dentro y fuera de Galicia.

Gracias y hasta la próxima GMTA:)*

Bailar
txuki30

Montañés
Montañés
24/11/09
43 Carreiras
458 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 14:16
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

netodovaleije escribió:
vilaboatrail escribió:
Pois a min no me gustou...e iso de que o pindo e a carreira de 20 km máis dura menuda tontería...é a máis lenta si claro pero porque cando todas as organizacións de carreiras de montaña esmeranse en limpar os recorridos para q a xente non meta os pes en buratos q están tapados polas herbas e os de GMTA aforran iso...e porque o 50% da carreira estás camiñando...recordemos q é unha CARREIRA non unha ANDAINA.
Con todo o monte q hay no pindo terse q meter no mar e na praia vai tontería...o tapón evitable q montan no primeiro km non ten sentido...por 25 euros nin che dan bolsa do corredor e os servicios son mínimos.
Nom entendo como carreiras como cuntis ou o xalo q son auténticas festas do trail en tódolos sentidos e por 15 euros teñen menos xente q as desta empresa...non sei q vos dan.
Pois o q ganou non creo q fixera 2 horas 10 camiñando...

Y encima salió 5 minutos tarde. Así que tuvo que volar por encima de otros. Me gustaría saber si de los que tanto se quejan habrá alguno que sembró de envoltorios de geles el monte..... o eso no nos molesta? Mi padre también dice que como pueden hacer carreras de 160 kms, que son una burrada..... pues eso.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos