netodovaleije escribió: | ||
|
JositoMontoto escribió: |
Boas . Eu son un dos que se mancou na baixada . Non é culpa da organización , nin do trazado , que é francamente espectacular . Simplemente ,é un dos riscos que conleva este fermosísimo deporte. Sufrín un forte esguince , que me provocou unha inflamación instantánea realmente chamativa. O que é importante salientar , é a actitude solidaria da práctica totalidade dos participantes , que se ofreceron a axudarme un por un , sen excepcións , cando pasaron ao meu carón. Teño que agradecer especialmente a dous corredores todo o que fixeron por min , xa que me "rescataron" , literalmente , carrexándome sobre os seus hombreiros uns dous kilómetros monte abaixo ata a pista máis próxima . Un deles foi Estivel Martínez Medina , pero do outro non recordo o nome nin o dorsal . Por atoparse con xente coma esa , xa merece moito a pena participar neste tipo de carreiras . |
netodovaleije escribió: |
https://plus.google.com/109551455123157832366/posts/eorD4KUCnuh ahí vos deixo unas fotos....si non vos deixa descargalas ou calquera historia...mandademe unha mensaxe e envio sin problema.... por certo,na primeira están os do CAR REDONDELA.cousas do destino...2 horasdespois estaba vendandolle un tobillo!!!! e si,vivin en chapela ainda q agora estou en Laracha...jajajjaj |
xabi_callosraba escribió: |
4 meses parado...sacroleitis...dolor...sabìa que era complicado...pero lo intentè.salì despacio y en la subida ya Iba muy tocado pero bièn de "patas".al coronar A Moa imposible correr para abajo...abandonè en el 11. Os quiero. |
Lemacial escribió: |
Boas O Pindo non defrauda. quedei encantado, o meu obxectivo eran 3:00 horas e funme a 3:10,non lle vou botar a culpa as tres torceduras no mesmo tobillo, todas en baixadas, pero o certo e que agarrei medo e a última baixada xa decidin facela ca máxima precaución. moito compañerismo e moita xente animando, Atopei a Cesgti no fieiro, tuvo que abandonar por problemas de estómago, unha pena porque é sempre dos de arriba, para min todo fenomenal. Quizais o máis perigoso estaba na zona de herba alta porque non vías onde pisabas e moitos tobillos torceronse mesa zona. Bueno vou mirar onde teño as pernas e despois parte a cama, Jajaajajaaja. |
chafun escribió: | ||
Eu tamén fun outro corredor dos lesionados nesta proba. Cando empezaba a baixar torcín un tobillo e dei unhas cantas voltas. O resultado é que teño un esguince de cabalo. E da gusto que nunha carreira así que tódolos corredores se preocupen por un e perdendo o seu tempo en ofrecerche levarte a cabalo, darche auga, avisar a organización, vendarte, darche un antiinflamatorio... Espero recuperarme e vernos no Vixiador, e se non pode ser, para o ano repetirei o circuito. |
Xalma escribió: |
Todo o mundo ten dereito a criticar.....( eu tamen ) .....pero pretender que che tapen os buratos.....nun trail......jodeeer.......!!! E de paso que aparten as pedriñas...pa alisar o camino ...Esto e un trail, pa min o primeiro, e conocía a dureza por comentarios, que acojonaban, dos meus amigos.....e onte tocoulle ...... Formidable......dura de cojones, pero formidable. |
netodovaleije escribió: | ||
|
bruneli5 escribió: |
Buenas! Me uno al club de los lesionados... km8 y en una bajada sin dificultad...ZASCA! un esguince de tobillo, pero no fue muy grave; aunque me impedía seguir corriendo... Con todo, decir que soy muy fan de este tipo de carreras, tecnicas y de dureza. Por lo que he podido disfrutar el Pindo es un carrerón, tal vez no para dar gas, pero si para demostrar tecnica en bajada y piernas en las subidas! Nos vemos en Vixiador, ir preparando los frontales!!!! |
smsamp escribió: |
Esta foi a miña primeira edición e a min gustoume. Por onde correr non había moito a verdade, debido á dureza e complexidade do terreno en primeiro lugar e polo tremendo tapón inicial que nos tuvo camiñando en ringleira case hasta a primeira baixada, e que se podería poder ter evitado en parte dándonos unha voltiña polo pueblo antes de meterse as rochas, pero esto tamén forma parte das carreiras con moita afluencia de xente. Polo resto, dacordo con comentarios anteriores, solo mirando as fotos e tempos de edicións anteriores podiamonos facer unha idea de onde nos estabamos a meter. Unha magoa por toda a xente que tivo que abandonar pero ánimo que para o ano o Pindo seguirá estando ahí para volver a intentalo. |