Foros ›
GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Gompi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/02/09
100 Carreiras
110 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 15:08
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

La subida al Pindo tan espectacular y especial como siempre.
Enhorabuena a todos los que consiguieron acabarla y mucho animo a los lesionados y retirados.
Al no hacerse la subida por el rio muchos creyeron que iba a ser mucho mas llevadera que otros años,si si....Tanto la salida como la llegada mucho mas duras al meternos entre las rocas....la bajada desde la Moa al segundo avituallamiento mucho mas peligrosa debido a los troncos quemados y surcos hechos por las riadas...esto hizo que la prueba fuera tan dura como los años anteriores...
Me quedo con dos detalles que nunca había visto:
1-Arca, llegando tarde a la salida y ganando la carrera,me parece increíble.
2- Netodovaleije, vendando a los corredores que se encontaba por el camino lesionados y llevando a caballito a alguno hasta los avituallamientos.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
Lemacial

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/10/13
1 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 16:00
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

netodovaleije escribió:
vilaboatrail escribió:
Pois a min no me gustou...e iso de que o pindo e a carreira de 20 km máis dura menuda tontería...é a máis lenta si claro pero porque cando todas as organizacións de carreiras de montaña esmeranse en limpar os recorridos para q a xente non meta os pes en buratos q están tapados polas herbas e os de GMTA aforran iso...e porque o 50% da carreira estás camiñando...recordemos q é unha CARREIRA non unha ANDAINA.
Con todo o monte q hay no pindo terse q meter no mar e na praia vai tontería...o tapón evitable q montan no primeiro km non ten sentido...por 25 euros nin che dan bolsa do corredor e os servicios son mínimos.
Nom entendo como carreiras como cuntis ou o xalo q son auténticas festas do trail en tódolos sentidos e por 15 euros teñen menos xente q as desta empresa...non sei q vos dan.
Pois o q ganou non creo q fixera 2 horas 10 camiñando...
Tes razón, a media km que o fixo Arca, e outros cuantos que baixaron das 2:30, a andar non a fixeron.
Unha andaina non era, porque eu con mochila de senderismo fixen tropecentas veces a ruta, eso sí, en cinco horas e pico, a carreira en 3:10 e dende logo, as veces que a fixen andando non tiña as pernas agarrotadas como aínda as teño hoxe.
Por carreiras como ésta, como Chandrexa, como Penedos do Lobo, Parada de Sil.... vale a pena facer trail.
Despois tamen ai carreiras que transcorren por cortafuegos e sendas verdes, camiños forestais... a min encantanme porque se pode correr nas baixadas, cousa que nas carreiras tecnicas non podes facer, pero un trail non pode ser o mesmo que un asfalto con cortafuegos , unhas pedras no camiño e un pouco barro, senón perderían a esencia trail.
Moitos de nos (nos cales me incluo ollo), vimos dos dezmiles e das 1/2, é unha pola de carballo mal posta no camiño fainos tropezar e caer no barro e cagarnos en cristo bendito, e a eso estamos pouco afeitos aínda.
A afluencia o trail queda demostrado ca asistencia de este ano no Pindo.. 435 corredores! 260 no 2013 e 170 no 2011!!, claro está, que moita xente estamos "probando" o monte, a unhs gustanos mais e a outros menos.
Saudos
Saudos
smsamp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/13
3 Carreiras
78 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 16:28
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Esta foi a miña primeira edición e a min gustoume. Por onde correr non había moito a verdade, debido á dureza e complexidade do terreno en primeiro lugar e polo tremendo tapón inicial que nos tuvo camiñando en ringleira case hasta a primeira baixada, e que se podería poder ter evitado en parte dándonos unha voltiña polo pueblo antes de meterse as rochas, pero esto tamén forma parte das carreiras con moita afluencia de xente. Polo resto, dacordo con comentarios anteriores, solo mirando as fotos e tempos de edicións anteriores podiamonos facer unha idea de onde nos estabamos a meter. Unha magoa por toda a xente que tivo que abandonar pero ánimo que para o ano o Pindo seguirá estando ahí para volver a intentalo.
JositoMontoto

Maratoniano
Maratoniano
5/02/13
40 Carreiras
46 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 17:28
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Boas . Eu son un dos que se mancou na baixada . Non é culpa da organización , nin do trazado , que é francamente espectacular .
Simplemente ,é un dos riscos que conleva este fermosísimo deporte. Sufrín un forte esguince , que me provocou unha inflamación instantánea realmente chamativa.
O que é importante salientar , é a actitude solidaria da práctica totalidade dos participantes , que se ofreceron a axudarme un por un , sen excepcións , cando pasaron ao meu carón.
Teño que agradecer especialmente a dous corredores todo o que fixeron por min , xa que me "rescataron" , literalmente , carrexándome sobre os seus hombreiros uns dous kilómetros monte abaixo
ata a pista máis próxima . Un deles foi Estivel Martínez Medina , pero do outro non recordo o nome nin o dorsal . Por atoparse con xente coma esa , xa merece moito a pena participar neste tipo de carreiras .
chafun

Novo foreiro
Novo foreiro
4/02/14
2 Carreiras
2 Mensaxes
Boqueixón
Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 17:44
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

JositoMontoto escribió:
Boas . Eu son un dos que se mancou na baixada . Non é culpa da organización , nin do trazado , que é francamente espectacular .
Simplemente ,é un dos riscos que conleva este fermosísimo deporte. Sufrín un forte esguince , que me provocou unha inflamación instantánea realmente chamativa.
O que é importante salientar , é a actitude solidaria da práctica totalidade dos participantes , que se ofreceron a axudarme un por un , sen excepcións , cando pasaron ao meu carón.
Teño que agradecer especialmente a dous corredores todo o que fixeron por min , xa que me "rescataron" , literalmente , carrexándome sobre os seus hombreiros uns dous kilómetros monte abaixo
ata a pista máis próxima . Un deles foi Estivel Martínez Medina , pero do outro non recordo o nome nin o dorsal . Por atoparse con xente coma esa , xa merece moito a pena participar neste tipo de carreiras .

Eu tamén fun outro corredor dos lesionados nesta proba. Cando empezaba a baixar torcín un tobillo e dei unhas cantas voltas. O resultado é que teño un esguince de cabalo. E da gusto que nunha carreira así que tódolos corredores se preocupen por un e perdendo o seu tempo en ofrecerche levarte a cabalo, darche auga, avisar a organización, vendarte, darche un antiinflamatorio...
Espero recuperarme e vernos no Vixiador, e se non pode ser, para o ano repetirei o circuito.
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
715 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 17:54
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Estos do Gmta son uns cracks, pero por primeira vez queixome un pouco da repetición de circuito, sei que foi axeno a eles polo dos incendios e a repoblación forestal; esperemos q para o ano nos volvan a deixar trepar a subida espectacular do rio!!

Gracias!
bruneli5

Novo foreiro
Novo foreiro
21/04/13
35 Carreiras
28 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 17:59
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Buenas!
Me uno al club de los lesionados... km8 y en una bajada sin dificultad...ZASCA! un esguince de tobillo, pero no fue muy grave; aunque me impedía seguir corriendo...
Con todo, decir que soy muy fan de este tipo de carreras, tecnicas y de dureza. Por lo que he podido disfrutar el Pindo es un carrerón, tal vez no para dar gas, pero si para demostrar tecnica en bajada y piernas en las subidas!
Nos vemos en Vixiador, ir preparando los frontales!!!!
Davidgara

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/12/12
60 Carreiras
500 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 18:16
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

netodovaleije escribió:
https://plus.google.com/109551455123157832366/posts/eorD4KUCnuh
ahí vos deixo unas fotos....si non vos deixa descargalas ou calquera historia...mandademe unha mensaxe e envio sin problema....
por certo,na primeira están os do CAR REDONDELA.cousas do destino...2 horasdespois estaba vendandolle un tobillo!!!!
e si,vivin en chapela ainda q agora estou en Laracha...jajajjaj
Muchísimas gracias eres un crack y te debo unas cervezas, ahora mismo estoy esperando para entrar al Fisio jaja. Un abrazo enorme

@davidgara
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 18:23
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

xabi_callosraba escribió:
4 meses parado...sacroleitis...dolor...sabìa que era complicado...pero lo intentè.salì despacio y en la subida ya
Iba muy tocado pero bièn de "patas".al coronar A Moa imposible correr para abajo...abandonè en el 11.
Os quiero.

o final cumplironse os peores pronosticos.
ir tocao a esta carreira e case un suicidio.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 18:24
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Lemacial escribió:
Boas
O Pindo non defrauda. quedei encantado, o meu obxectivo eran 3:00 horas e funme a 3:10,non lle vou botar a culpa as tres torceduras no mesmo tobillo, todas en baixadas, pero o certo e que agarrei medo e a última baixada xa decidin facela ca máxima precaución.
moito compañerismo e moita xente animando, Atopei a Cesgti no fieiro, tuvo que abandonar por problemas de estómago, unha pena porque é sempre dos de arriba, para min todo fenomenal. Quizais o máis perigoso estaba na zona de herba alta porque non vías onde pisabas e moitos tobillos torceronse mesa zona.
Bueno vou mirar onde teño as pernas e despois parte a cama, Jajaajajaaja.

esta vez non pudo ser,polo menos non vin lesionado.
cousas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/04/14
100 Carreiras
237 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 18:32
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

chafun escribió:
JositoMontoto escribió:
Boas . Eu son un dos que se mancou na baixada . Non é culpa da organización , nin do trazado , que é francamente espectacular .
Simplemente ,é un dos riscos que conleva este fermosísimo deporte. Sufrín un forte esguince , que me provocou unha inflamación instantánea realmente chamativa.
O que é importante salientar , é a actitude solidaria da práctica totalidade dos participantes , que se ofreceron a axudarme un por un , sen excepcións , cando pasaron ao meu carón.
Teño que agradecer especialmente a dous corredores todo o que fixeron por min , xa que me "rescataron" , literalmente , carrexándome sobre os seus hombreiros uns dous kilómetros monte abaixo
ata a pista máis próxima . Un deles foi Estivel Martínez Medina , pero do outro non recordo o nome nin o dorsal . Por atoparse con xente coma esa , xa merece moito a pena participar neste tipo de carreiras .

Eu tamén fun outro corredor dos lesionados nesta proba. Cando empezaba a baixar torcín un tobillo e dei unhas cantas voltas. O resultado é que teño un esguince de cabalo. E da gusto que nunha carreira así que tódolos corredores se preocupen por un e perdendo o seu tempo en ofrecerche levarte a cabalo, darche auga, avisar a organización, vendarte, darche un antiinflamatorio...
Espero recuperarme e vernos no Vixiador, e se non pode ser, para o ano repetirei o circuito.

Súmome o club dos lesionado, na última baixada a 200 metros da praia, xa o lado da meta, zas, caida e abandono. Gracias a todos os q vos parastes!!
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 18:33
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

Xalma escribió:
Todo o mundo ten dereito a criticar.....( eu tamen Guiño ) .....pero pretender que che tapen os buratos.....nun trail......jodeeer.......!!!
E de paso que aparten as pedriñas...pa alisar o camino Guiño ...Esto e un trail, pa min o primeiro, e conocía a dureza por comentarios, que acojonaban, dos meus amigos.....e onte tocoulle ......

Formidable......dura de cojones, pero formidable.

ijual pensabas que che estaba exagerando as cousas.
jajaj
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 18:36
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

netodovaleije escribió:
vilaboatrail escribió:
Pois a min no me gustou...e iso de que o pindo e a carreira de 20 km máis dura menuda tontería...é a máis lenta si claro pero porque cando todas as organizacións de carreiras de montaña esmeranse en limpar os recorridos para q a xente non meta os pes en buratos q están tapados polas herbas e os de GMTA aforran iso...e porque o 50% da carreira estás camiñando...recordemos q é unha CARREIRA non unha ANDAINA.
Con todo o monte q hay no pindo terse q meter no mar e na praia vai tontería...o tapón evitable q montan no primeiro km non ten sentido...por 25 euros nin che dan bolsa do corredor e os servicios son mínimos.
Nom entendo como carreiras como cuntis ou o xalo q son auténticas festas do trail en tódolos sentidos e por 15 euros teñen menos xente q as desta empresa...non sei q vos dan.
Pois o q ganou non creo q fixera 2 horas 10 camiñando...

e non te olvides de que saleu tarde.
como minimo 6 minutos despois de nos,e teño dudas de si saliron con mais retraso ainda.

o de Arca non e normal,creo que vou montar un clube de fans,cada dia flipo mais con el.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 18:41
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

bruneli5 escribió:
Buenas!
Me uno al club de los lesionados... km8 y en una bajada sin dificultad...ZASCA! un esguince de tobillo, pero no fue muy grave; aunque me impedía seguir corriendo...
Con todo, decir que soy muy fan de este tipo de carreras, tecnicas y de dureza. Por lo que he podido disfrutar el Pindo es un carrerón, tal vez no para dar gas, pero si para demostrar tecnica en bajada y piernas en las subidas!
Nos vemos en Vixiador, ir preparando los frontales!!!!
mmm....

se non me engano estivemos xuntos no avituallamento.

recupera ben ese tobillo.
Xalma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/11
0 Carreiras
166 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 18:48
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

smsamp escribió:
Esta foi a miña primeira edición e a min gustoume. Por onde correr non había moito a verdade, debido á dureza e complexidade do terreno en primeiro lugar e polo tremendo tapón inicial que nos tuvo camiñando en ringleira case hasta a primeira baixada, e que se podería poder ter evitado en parte dándonos unha voltiña polo pueblo antes de meterse as rochas, pero esto tamén forma parte das carreiras con moita afluencia de xente. Polo resto, dacordo con comentarios anteriores, solo mirando as fotos e tempos de edicións anteriores podiamonos facer unha idea de onde nos estabamos a meter. Unha magoa por toda a xente que tivo que abandonar pero ánimo que para o ano o Pindo seguirá estando ahí para volver a intentalo.

Noraboa "veciña"......a verdade e que non che vin...se non saudaríache.....de novo : moi boa carreira Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos