Foros ›
GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Xalma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/11
0 Carreiras
166 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 18:54
Asunto: Re: GMTA #5 Trail do Monte Pindo (Carnota) 12/7/2014

CesGti escribió:
Xalma escribió:
Todo o mundo ten dereito a criticar.....( eu tamen Guiño ) .....pero pretender que che tapen os buratos.....nun trail......jodeeer.......!!!
E de paso que aparten as pedriñas...pa alisar o camino Guiño ...Esto e un trail, pa min o primeiro, e conocía a dureza por comentarios, que acojonaban, dos meus amigos.....e onte tocoulle ......

Formidable......dura de cojones, pero formidable.

ijual pensabas que che estaba exagerando as cousas.
jajaj

Non ooh....e ademáis....sarna con gusto......;)
Gracias po los "enjanches de aceiro" Guiño
Salva_82

Novo foreiro
Novo foreiro
12/09/13
15 Carreiras
18 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 19:59

Outro por aqui que participaba por primeira vez na proba do Pindo. Antes de nada Guti un pracer coñecerte (son o colega de Bruno). Un saudo tamen a Ana (coa que compartin o Courel dende Froxan).

Coincido con toda a xente na dureza da proba. Eu chegaba dunha lesion de nocello no trail Montes de Vigo, asi que a idea era rematar a proba. Cando xa nas primeiras baixadas comezamos a topar xente con lesions entrou o modo auto-defensa ainda mais exagerado. Minimizar os danos o maximo posible e como din as avoas, "o importante e non levar un jolpe".

O recorriddo moi tecnico e fermoso (as vistas dende a Moa non teñen prezo). Dende logo, este trail e coma o licor cafe caseiro. Ten moita mala ostia concentrada. O desgaste en 20km asemellase os 37 do Courel.

Noraboa a todolos que remataron a proba. Os lesionados moito animo e que teñades unha pronta recuperacion. Vemonos no Vixiador!!
netodovaleije

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/14
3 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 20:10

Aplauso prepara o aquarius q nos vemos no vixiador!!!e si,levo vendas!!!!!jaja
Ghatorade escribió:
netodovaleije escribió:
https://plus.google.com/109551455123157832366/posts/eorD4KUCnuh
ahí vos deixo unas fotos....si non vos deixa descargalas ou calquera historia...mandademe unha mensaxe e envio sin problema....
por certo,na primeira están os do CAR REDONDELA.cousas do destino...2 horasdespois estaba vendandolle un tobillo!!!!
e si,vivin en chapela ainda q agora estou en Laracha...jajajjaj
Muchísimas gracias eres un crack y te debo unas cervezas, ahora mismo estoy esperando para entrar al Fisio jaja. Un abrazo enorme

netodovaleije

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/14
3 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 20:16

Ríndose gracias artista....pero eso tamen e parte do trail,da aventura,e dos recordos.....eu comparto a idea d q o pindo ten todo o q debe ter un trail....para pistear e zouparlle a correr non se vai o pindo....
Gompi escribió:
La subida al Pindo tan espectacular y especial como siempre.
Enhorabuena a todos los que consiguieron acabarla y mucho animo a los lesionados y retirados.
Al no hacerse la subida por el rio muchos creyeron que iba a ser mucho mas llevadera que otros años,si si....Tanto la salida como la llegada mucho mas duras al meternos entre las rocas....la bajada desde la Moa al segundo avituallamiento mucho mas peligrosa debido a los troncos quemados y surcos hechos por las riadas...esto hizo que la prueba fuera tan dura como los años anteriores...
Me quedo con dos detalles que nunca había visto:
1-Arca, llegando tarde a la salida y ganando la carrera,me parece increíble.
2- Netodovaleije, vendando a los corredores que se encontaba por el camino lesionados y llevando a caballito a alguno hasta los avituallamientos.
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

smsamp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/13
3 Carreiras
78 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 21:21

Xalma escribió:
smsamp escribió:
Esta foi a miña primeira edición e a min gustoume. Por onde correr non había moito a verdade, debido á dureza e complexidade do terreno en primeiro lugar e polo tremendo tapón inicial que nos tuvo camiñando en ringleira case hasta a primeira baixada, e que se podería poder ter evitado en parte dándonos unha voltiña polo pueblo antes de meterse as rochas, pero esto tamén forma parte das carreiras con moita afluencia de xente. Polo resto, dacordo con comentarios anteriores, solo mirando as fotos e tempos de edicións anteriores podiamonos facer unha idea de onde nos estabamos a meter. Unha magoa por toda a xente que tivo que abandonar pero ánimo que para o ano o Pindo seguirá estando ahí para volver a intentalo.

Noraboa "veciña"......a verdade e que non che vin...se non saudaríache.....de novo : moi boa carreira Guiño

E qué ibas a ver entre tantas almiñas alí apiñocadas para facer a cabra?...
Gracias e igualmente. O certo é que chegar á meta dunha peza xa tiña mérito
Darck

Maratoniano
Maratoniano
24/03/09
200 Carreiras
131 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xul 2014, 22:07

Yo antes de nada quiero agradecer a GMTA la organización de la carrera y la dedicación de todos los que forman parte de GMTA porque se desviven por los corredores aunque no todo el mundo sabe apreciarlo. Pero ahí entra la forma de pensar de cada uno.

En lo deportivo comentar que la salida me encantó. A pesar del "atasco" al entrar en la zona de las piedras. pero una vez dentro me divertí mucho.
Al llegar a la zona paralela a la playa tuve ganas de engancharme a un corredor que me adelantó, pero como en ese momento llevaba muy buena compañía decidí quedarme con ellos y no engancharme a "Fernando Arca", jajajajajaja
La subida hasta "A Moa" la lleve muy bien pero una vez empece a bajar me dio e plato y en la bajada tuve que bajar el rito y me adelantaron unos cuantos.
En el avituallamiento con un poco de acuarios y unas naranjas y el trote de 2 km hasta la siguiente subida mejoraron mi estado y en la subida ya pude ir bien e ir adelantado gente.
Luego en la bajada fue donde mas disfrute del Pindo.
Una bajada muy técnica, que con las piernas en buen estado, me encantan.
En la bajada adelante a unas 15 personas por lo menos y quiero dar las gracias a todos porque en cuanto me sentían llegar se apartaban en cuanto podían y eso se agradece mucho.
Luego de llegar al pueblo 2 km hasta meta con calma acompañando a un compañero para llegar juntos a meta.

Reflexión:
El año pasado hice 3:05:00 y hacia muy poco que corría trail, con lo que lo pase muy mal en la subida del río y posteriormente me fui arrastrando hasta meta.
Este año estoy muchísimo mejor de forma física para correr trail e hice 2:52:00.
Esto significa que aunque tuvieron que cambiar el recorrido por orden de la xunta no le quito su "dureza" ni su "belleza".

Y por cierto, para los que critican las carreras, como bien se dijo en este foro, no se puede criticar a una carrera porque el circuito no te gusta o no te va bien, ni porque es caro, ni porque no te enteraste de ciertas cosas.
Antes de apuntarte y pagar leete el reglamento que para eso esta y si lo que pone no te gusta pues no te apuntes que nadie te obliga.

Seguramente esos que protestan son los que en la salida se ponen delante y luego cuando les pides paso hacen lo imposible para que no les pases.

Un Saludo y arriba GMTA!!!!!
zorroveloz

Novo foreiro
Novo foreiro
4/09/10
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Xul 2014, 11:53

Ánimo a todos/as os lesionados e os que se mancaron. Parabéns a todos os que participaron, aínda que non puideran rematar. Gracias polo exemplo dos que axudaron, dende os que baixaron aos lesionados ata os que cedían o paso. Aqueles que se estrearon con este trail "Manda huevos". Sempre hai cousas que mellorar ou criticar, e sempre podemos elexir. A dureza non é só o trazado, a distancia, as condicións climatolóxicas... a dureza tamén é o ritmo que nos impoñamos, as expectativas marcadas... Eu pequei e o paguei. Pero sempre hai que estar en positivo: Nos malos momentos pensó na xente que de verdade o pasa mal:os que non poden elexir. somos uns afortunados.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Mar, 15 Xul 2014, 18:57

Xalma escribió:
CesGti escribió:
Xalma escribió:
Todo o mundo ten dereito a criticar.....( eu tamen Guiño ) .....pero pretender que che tapen os buratos.....nun trail......jodeeer.......!!!
E de paso que aparten as pedriñas...pa alisar o camino Guiño ...Esto e un trail, pa min o primeiro, e conocía a dureza por comentarios, que acojonaban, dos meus amigos.....e onte tocoulle ......

Formidable......dura de cojones, pero formidable.

ijual pensabas que che estaba exagerando as cousas.
jajaj

Non ooh....e ademáis....sarna con gusto......;)
Gracias po los "enjanches de aceiro" Guiño

non creo que os perderas no monte,eran IMperdibles Silbar
GaliciaMaxicaTrail

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/12/10
37 Carreiras
909 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Xul 2014, 11:33

Las fotografías de la organización ya están subidas a los álbumes web y enlazadas en el foro correspondiente.

------------------------

As fotografías da organización xa están subidas aos álbumes web e enlazadas no foro correspondente.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 16 Xul 2014, 13:05

Hay que ver que a estas alturas aún tengamos que leer cada cosa...

Una cosa es crítica constructiva...la mejor carrera del mundo tiene fallos...y otro asunto es escribir sandeces.

Una pena que no se pudiera hacer la espectacular y brutal subida por el rio...personalmente ,un tramo de lo mejorcito que conozco en el mundillo.

Enhrabuena a tod@s los atrevid @ s...sea cual fuere el resultado...y enhorabuena a GMTA por seguir con el listón bien alto...no es fácil. ..y sé de lo que hablo.

A continuar por ese camino maravilloso.

www.desnivelpositivo.com/
ma.garcia

Montañés
Montañés
27/09/09
0 Carreiras
115 Mensaxes
redondela
Respostar citando Envío Mér, 16 Xul 2014, 19:38

Sumome aos que xa lle deron as grazas a Netodovaleije polos seus vendaxes e atencions, son o segundo CAR o que axudache, o dito ,se pasas por Redondela avisa que tes as cervexas pagas. Moi feliz
netodovaleije

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/14
3 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Xul 2014, 7:47

Moi feliz de nada colega.ti recuperate,e xa lle tomamos uns aquarius no vixiador...ou uns colacaos quentiños o acabar!!!jajajajja
ma.garcia escribió:
Sumome aos que xa lle deron as grazas a Netodovaleije polos seus vendaxes e atencions, son o segundo CAR o que axudache, o dito ,se pasas por Redondela avisa que tes as cervexas pagas. Moi feliz

xabi_rabacallos

Montañés
Montañés
4/09/13
666 Carreiras
942 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Xul 2014, 21:59

menudo mosqueo tengo....como siempre los asfalteros rajando del trail...quedaros en casa....joder

perdón...pero me he calentau

Rodicio @ gmail.com

"Sacroleitis touch the kinder...but...I will be back" jeje
GaliciaMaxicaTrail

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/12/10
37 Carreiras
909 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Xul 2014, 9:27

Ayer mismo dimos por finalizado (contra todo pronóstico) el Trail Subida ó Monte Pindo (Carnota) con la entrega del tercer premio de la categoría F-40 a la francesa Christine Tanguy, que celebró sus vacaciones en nuestra tierra con un lugar en el podio.

Onte mesmo demos por rematado (contra todo pronósitco) o Trail Subida ó Monte Pindo (Carnota) coa entrega do terceiro premio da categoría F-40 á francesa Christine Tanguy, que celebrou as súas vacacións na nosa terra cun lugar no podio.
riveter

Montañés
Montañés
21/05/12
0 Carreiras
404 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 22 Xul 2014, 10:31

Bueno, eu paso por aquí pra felicitar a toda a xente do GMTA polo seu traballo e tamén os participantes que se desviviron por axudar aos compañeiros lesionados. Aplauso Aplauso Aplauso

Pareceume un privilexio poder vivir esa xornada. O que non acabo de entender é como non me vetan a participación, sempre de penúltima ou así Disimulando

Unha gran aperta a toda a xente do monte

Tempo de Pindo

"Amamos o touciño tanto como a velocidade" (Colectivo Ronseltz)
cronicasdomaquis.blogspot.com.es/

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos