Foros ›
Ideas para bajar el precio de las carreras - 2014
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1026 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Xul 2014, 22:06
Asunto: Re: Ideas para bajar el precio de las carreras - 2014

Javier_1 escribió:
Estoy de acuerdo, creo que 5 euros por correr una de 10 Kms es un buen precio si es por menos mejor, pero si cuesta más prefiero quedarme en casa ( caso de la sanitas, marca 9 eurazos).

Lo del seguro, habría que saber que es lo que cubre, a parte del organizador para evitar responsabilidades, por si pasa algo que esperemos que no.

Lo que no entiendo mucho es el precio de los trails de montaña, por que son tan caros?
Un 10 kms está entre 5/10 € y un trail entre 15/20 €.
No es lo mismo balizar 30/40 kms de monte que un circuito urbano. En muchos casos hay que desbrozar y abrir camino.
Un 10 kms son 40 min de carrera, en un trail te puedes ir a 4/5 horas.
Compara el número de avituallamientos de trails de cierta distancia y lo que dan con los de un 10 kms. No me imagino a la gente después de meterse 5 horas por el monte y al llegar a meta una manzana y un botellín de agua.
Un ejemplo, el trail do Castelo fueron 42 kms y me supuso 6:30 horas, por 15 €. Coruña 10 o Lalín eran 10 € y andaría (ya que no fuí), por los 41 min.
Ahora, mira el coste por km y tiempo de carrera de muchos trails y las de asfalto. Seguro que son tan caros?
Yo lo tengo claro.
Un saludo.
Raposo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/06
0 Carreiras
136 Mensaxes
Sant Cugat del Vallès
Respostar citando Envío Xov, 17 Xul 2014, 7:49
Asunto: Re: Ideas para bajar el precio de las carreras - 2014

Poderíase quitar nos regaliños post carreira, tipo camisolas e demáis, en progapanda do evento (CEG faino de balde Guiño ), simplificar cateogrias e polo tanto control de tempos, non pagar talegadas a estrellas invitadas, nin premios.

Falando do control, eu penso como fan admin e outros, que cómpre facer un certo análise coste beneficio. En serio se precisa un chip para controlar a 300 persoas que entrar nunha orquilla de 20 minutos? De verdade precisas un papel onde poña a túa marca de 5km? Porque non corres un 5000 en pistas nun control, que ademáis é gratis? Acaso a federación non fai o control das carreiras máis barato que outras empresas con chip?

Noutras historias como seguros ou persoal para controlar o trazado, a seguridade, percances médicos, etc., millor non escatimar, cousa que tampouco permite a Lei.
romane

Maratoniano
Maratoniano
11/05/09
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Xul 2014, 10:15
Asunto: Re: Ideas para bajar el precio de las carreras - 2014

Pregunta. ¿A cuántas carreras vais al año?

Afirmación. Esto es una moda y como moda pasara, como paso en los 80, sino tiempo al tiempo.

Respeto. A la Vig-Bay es una carrera que no tiene ayudas institucionales, pasa por tres ayuntamientos. Como organización sin duda es la mejor de Galicia; salida por cajones, globos, avituallamiento en la carrera, avituallamiento final, duchas, autobuses de retorno ….. Una carrera que cada año aumenta el número de llegados, y de distintos lugares es por algo.
MAKIAVELO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/07/12
0 Carreiras
84 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Xul 2014, 10:51
Asunto: Re: Ideas para bajar el precio de las carreras - 2014

Rufino escribió:
Javier_1 escribió:
Estoy de acuerdo, creo que 5 euros por correr una de 10 Kms es un buen precio si es por menos mejor, pero si cuesta más prefiero quedarme en casa ( caso de la sanitas, marca 9 eurazos).

Lo del seguro, habría que saber que es lo que cubre, a parte del organizador para evitar responsabilidades, por si pasa algo que esperemos que no.

Lo que no entiendo mucho es el precio de los trails de montaña, por que son tan caros?
Un 10 kms está entre 5/10 € y un trail entre 15/20 €.
No es lo mismo balizar 30/40 kms de monte que un circuito urbano. En muchos casos hay que desbrozar y abrir camino.
Un 10 kms son 40 min de carrera, en un trail te puedes ir a 4/5 horas.
Compara el número de avituallamientos de trails de cierta distancia y lo que dan con los de un 10 kms. No me imagino a la gente después de meterse 5 horas por el monte y al llegar a meta una manzana y un botellín de agua.
Un ejemplo, el trail do Castelo fueron 42 kms y me supuso 6:30 horas, por 15 €. Coruña 10 o Lalín eran 10 € y andaría (ya que no fuí), por los 41 min.
Ahora, mira el coste por km y tiempo de carrera de muchos trails y las de asfalto. Seguro que son tan caros?
Yo lo tengo claro.
Un saludo.

Rufino, a mi me da la risa cuando comparan los precios de las carreras de asfalto con las de trail...incluso me siguen pareciendo baratas las de trail ( espero que no me lea ningun organizador) Ríndose
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
941 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 17 Xul 2014, 12:21
Asunto: Re: Ideas para bajar el precio de las carreras - 2014

Hay que darle tiempo y la selección natural hará el resto.

Un carrera 10k con más de 300 participantes, les sobra con 5€. Y últimamente existen pocas por ese precio.

De trails no puedo hablar porque nunca he participado, pero después de participar en rutas BTT os puedo decir que estudiar, señalizar y organizar esos kms por monte cuesta lo suyo.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 17 Xul 2014, 13:00
Asunto: Re: Ideas para bajar el precio de las carreras - 2014

Agora mesmo o organizar unha carreira atopamonos que case todo o mundo por non decir todos"regalan camiseta ou bolsa".Enton contovos o que nos pasou a nos.
ata o ano pasado organizamos a nosa carreira gratis é dicir os corredores non pagaban nada.o último ano tivemos 800 inscritos fumos 20 voluntarios de varios dias de traballo dabamos o chegar auga e unha peza de fruta e trofeos para 12 categorias masculinas e femininas(tamen hai carreira de nenos...vamos que como club rascabamos do bolsillo e ahhh cronometraxe manual.
Bueno pois este ano cobramos 4 euros,cronometraxe a cargo dunha empresa,regaliño de "marrans porque todos o fan e imos quedar malll...cantina do club para sacar algo e quedamos en numeros rojos ...
xb74

Maratoniano
Maratoniano
18/01/13
50 Carreiras
380 Mensaxes
Melide
Respostar citando Envío Xov, 17 Xul 2014, 16:37
Asunto: Re: Ideas para bajar el precio de las carreras - 2014

É un debate interesante, dende o punto de vista de organizador, eu teñolle dado moitas voltas de como se pode abaratar costes e que quede un evento atractivo. É complicado, unha opcion seria mirar moito a empresa de cronometraxe que elixes, hai moita diferencia entre unhas e outras(aqui vaise un % moi elevado do orzamento).
Por outro lado esta o tema dos regalos, cando chamas a porta dun patrocinador diche que colabora pero quere a cambio outra cousa (aparecer na bolsa, camiseta, gorra...), eles colaboran pero queren vender a sua marca, e lóxico.
Despois dende o punto de vista de corredor, podese facer forza, hai moitisimas carreiras donde elexir, e cuestión de non repetir donde nos sentimos estafados, cada un de nos sabe o que busca cando paga unha inscrición.

O último tuercebotas/ Ad Cerne
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Xov, 17 Xul 2014, 20:15
Asunto: Re: Ideas para bajar el precio de las carreras - 2014

MAKIAVELO escribió:
Rufino, a mi me da la risa cuando comparan los precios de las carreras de asfalto con las de trail...incluso me siguen pareciendo baratas las de trail ( espero que no me lea ningun organizador) Ríndose

Los trails tengo ido a alguno y pagar 15 euros y parecerme caro y que no dieron nada a parte de los avituallamientos y tengo ido a otro como el de Mera y pagar 10 euros con camiseta, avituallamientos y una mejillonada al final. El de As Pontes por ejemplo 16 euros con 4 avituallamientos, camiseta... y una callada al final de la carrera, ¿ por qué estas diferencias? ¿ negocio? ¿ financiación para los clubes organizadores?
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1026 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Xul 2014, 9:57
Asunto: Re: Ideas para bajar el precio de las carreras - 2014

Eu entendo perfectamente o que plantexas, pero se repasas as razóns que dín, a mín en proporción os trails saen maís baratos que as carreiras de asfalto.
Ó meu modo de ver a maior parte das veces ti vés nos datos das carreiras o que ofrecen:avituallamientos (nos trails incluso o que haí), percórrido, se hái algún regalo ou comida final, é dicir, cando nos inscribimos sabemos bastante bén o que nos imos atopar.
Un saudo.
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Ven, 18 Xul 2014, 10:07
Asunto: Re: Ideas para bajar el precio de las carreras - 2014

Depende que carreras, la del maratón de 10 kms. En Coruña si te apuntabas a ultima hora eran 15 euros, claro lo comparas con cualquier trial y son , pero lo que tu dices espero no nos oiga ningun organizador de trails.
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
240 Carreiras
320 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 18 Xul 2014, 10:56
Asunto: Re: Ideas para bajar el precio de las carreras - 2014

Todas as ideas q se aportan son boas e seguro q algunha axudara a rebaixar este custo;pero de todas maneiras seguen sin parecerme caros os precios das carreiras q se celebran aqui en Galicia(excepcions da Pontenoite e algunha mais)xa que x poñer un exemplo este fin de semana vou a correr un 8 km a Esposende(Portugal) e clavaronme 12 euros.
Pareceme mais atraco pagar 6 ou 7 euros por unha copa...ou coma no caso dos q vimos do automobilismo pagar 300 euros x unha inscripcion q non che da dereito a nada so a un seguro q o dia q pase algo sera a ruina do participante.
A MIÑA IDEA(Coincido con algun x ahi atras)seria q o avituallamiento final a xente o leve da casa xa q quitar o chip ainda q sea nas pequenas quitalle aliciente,xa q somos moitos os q nos gusta acabar e de camiño a casa nis gusta xa saber o noso posto.
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Xul 2014, 12:17
Asunto: Re: Ideas para bajar el precio de las carreras - 2014

Por ahora non vin ningunha idea para rebaixar o custo... casi todo son opinions sobre o precio... non sendo a idea do compañeiro que dixo que todos a correr en coiro e cobrar... pareceme muy ben pero eso si o chip que non falte, a única pega que lle vexo e para levalo dorsal cos imperdibles.

Creo que a camiseta, mochila ou gorras sobran si as teñen que pagar os corredores, xa que estas pagando unha cousa que non elixes e ainda por riba fas publicidad. O chip é necesario en carreiras de moita participación pero en carreiras de hasta 250 persoas faise perfectamente a man e o que decia o admin, cun video por si se cola algún...
chuchiño

Novo foreiro
Novo foreiro
9/05/12
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Xul 2014, 16:14
Asunto: Re: Ideas para bajar el precio de las carreras - 2014

Eu fai xa 4 ou 5 anos que tomei a decisión de reducir drásticamente o número de carreiras nas que participaba, elixindo carreiras "míticas", e carreiras de baixo presuposto nas que prime o esforzo dos organizadores por sacalas adiante. Últimamente estou canso de comprobar como moitas carreiras, organizadas con moito mimo, e gratis total, non chegan nin os 100 participantes por moito que den camisetas técnicas, avituallamentos nos que non falta de nada e demais... E en cambio outras que son un desastre total de organización, e nos que te vas cun vaso de agua para casa, o estar organizadas por tal periódico, tal banco ou non sei que marca de roupa deportiva, conseguen centos de inscritos a pesar das barbaridades que algunha delas cobra.
Benito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/08/08
0 Carreiras
111 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Xul 2014, 16:35
Asunto: Re: Ideas para bajar el precio de las carreras - 2014

Pois eu penso que para falar, primeiro hai que organizar unha carreira. Non sei se neste post fala algún que se dedique a organizar carreiras.
Unha carreira non se pode organizar fora da lei. Si podes pasar de estar cuberto polo paraguas da federación, pero a lei tes que cumplila.
Cumplir a lei supón un montón de requisitos legais para que no caso de que pase cualquier cousa, se poida dar cobertura a un participante, voluntarios, público....
A xente que pensa que o dos voluntarios é faer unha lista e virme votar unha man, está xogando con fogo, porque como non cumpla a lei e un día pase algo, pode acabar na ruina.
E se eres organizador "non profesional" legalmente tes que responder por todo, desde a seguridade hasta cumplir coa fiscalidade, ingresos, gastos.
Creo que unha forma de abaratar costos é non ter patrocinadores e os participantes, dorsales de colores e podes ter un dorsal blanco e non ter dereito nin a agua nos avituallamentos e a inscripción saliríate máis barata e logo pois por exemplo, dorsal verde, inscripción máis cara e todo incluido, masaxe e todo o que se queira e polo medio colores intermedios.
Carreiras a carta, iso si, os custes de seguridade a partes iguales entre todos.
E non olvidarse nunca de que entre todos hai que pagarlle ó organizador polo seu traballo, logo se o organizador é unha entidade sin ánimo de lucro, unha asociación ou unha empresa é o mismo.
Pero o organizador e o seu equipo ten que cobrar polo seu traballo, ten que estar contabilizado nos gastos.
Sinceramente, e non quero ofender a naide, para falar de se unha carreira é cara ou é barata, hai que organizar unha, solo correr non da unha visión amplia do que supón organizar unha proba.
Eu organizei carreiras durante 20 anos e corrín carreiras durante máis de 25 e realmente, a vida do corredor é infinitamente mellor que a do organizador.
A vida dun organizador é pouco agradecida de todo.
Benito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/08/08
0 Carreiras
111 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Xul 2014, 16:45
Asunto: Re: Ideas para bajar el precio de las carreras - 2014

Ah, pois si, leín algún post e si hai xente que organiza probas. Marcar o precio duna inscripción a unha proba, en función dos km. non é válida.
Os custes e o traballo, a nivel organizativo, é prácticamente o mismo organizar unha proba de 5Km. que unha maratón.
Ou polo menos é bastante aproximado.
Se organizas unha proba de 20 Km., non custa o doble de organizar unha de 10 Km.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos