Gondomar escribió: |
Alli estare las 24 horas individualmente. tengo 23 años y la carrera mas larga a la que he ido es 15 km. alguen me puede dar algun consejo de como afrontar esta carrera. como es el circuito. que equipamiento llevar... gracias |
roixordo escribió: |
Boas, eu son o encargado de "locutar" todo o evento. Son 24 horas contando cousas. A idea e levar a xente relacionada co atletismo (olímpicos, populares, xente que leva material deportivo, etc) e que durante 24 horas podamos ir contanto historias, sempre co fío común do atletismo. Eu tamén falarei un pouco da historia do atletismo en Galicia, do atletismo en KEN, ETH, consellos que poda dar, etc. Se van poñer vídeos que eu escollín nunha pantalla. Tento que sexan motivadores tipo Team Hoyt www.youtube.com/v/cxqe77-Am3w Tentaremos facer unha mesa redonda falando de atletismo. A idea é que sexa unha festa e a carreira sexa o vínculo común entre todos. Ao ser tantas horas, aceptamos as vosas propostas no tocante a temas que os gustaría tratar. Propostas e mesmo se algún quere contar algunha experiencia, algún consello dunha parte que domine estaremos encantados. De igual xeito aceptamos consellos sobre a música que queredes antes da saída. Na maratón de Sevilla os atletas votaron por AC/DC www.youtube.com/v/q0sq-j2_i7Q Eu prefería a versión galega de AC/DC www.youtube.com/v/WHhYvjRpVDY Agardo as vosas opións, suxestións, etc. |