Foros ›
Ideas para bajar el precio de las carreras - 2014
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Ven, 18 Xul 2014, 21:36
Asunto: Re: Ideas para bajar el precio de las carreras - 2014

Hola Benito, a ver home, de bo rollo, falar poderá falalar todo o mundo digo eu, e máis si é para aportar ideas que é polo que se supón que se abriu este fío, outra cousa é que as opinións de algúnha xente estén máis fundamentadas e outros falemos por pasalo tempo. Tamén comprendo que aos organizadores non lles caea ben que que se metan no seu traballo ou que o critiquen, pero deixemos que a xente fale das carreiras igual que falan de fútbol, política, musica, cine....sin ser un experto entendido na materia.

Non tiña pensado intervir neste fió por non marear maila perdiz pero xa que estou ahí vai a miña idea: suprimir todo o que non sexa absolutamente indispensable para celebrar unha carreira que cumpla coa lexislación.

Si, claro... Disimulando

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
Benito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/08/08
0 Carreiras
111 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 18 Xul 2014, 23:03

Crap, non pretendín ofender a naide, dei o meu punto de vista, organizar carreiras era a miña gran pasión e desde o meu retiro dou ideas.
E por suposto que se un organizador quere mellorar unha carreira ten que escoitar ós participantes.
A principios dos 90 non existían foros e nos faíamos encuestas ó terminar as probas e incluso había participantes que nos enviaban cartas escritas a man dando seu punto de vista e era algo que se agradecía e que axudaba a mellorar.
Pero eu sempre digo o mismo, 5 euros de inscripción pode ser un atraco e 30 un regalo.
Disculpas se a alguén lle pareceu mal o meu comentario, pero non era esa a miña intención.
E quitando o superfluo, unha proba, o primeiro e fundamental debe ser unha proba segura para todos. A seguir disfrutando das carreiras.
tonimelide

Maratoniano
Maratoniano
11/03/12
0 Carreiras
67 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Xul 2014, 15:32

A miña humilde opinión é que non as vexo caras se temos en conta que son moitas cousas que hai que pagar por parte dos organizadores( tasas xunta, seguro responsabilidade civil, seguro accidentes, avituallamentos, regalos corredor, trofeos, premios en metalico, servizos medicos , ambulancias, fisioterapeutas, voluntarios, señalizacións, autobuses, outros gastos que van surxindo,empresas de cornometraxes, canon a federación de atletismo , xuices...) Poucas carreiras hai que quiten beneficio, normalmente é todo o contrario. Tamen todo depende da tipoloxía da carreira, servicios e regalos que se dan. O que sei persoalmente é que poucas carreiras son autosuficientes co que se recauda coa inscripción dos corredores.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos