Redick escribió: | ||
|
Mond escribió: |
Si ya tienes el Rc3 medio visto, te recomiendo que antes de pillarlo eches un vistazo a la prueba que hizo DCRainmaker (el "gurú" de toda esta cacharrada, un tío fiable y de consulta indispensable). Te dejo el enlace: www.dcrainmaker.com/20...depth.html Como verás ahí, es lo que yo te decía... De mapas nada. Saludos. |
sanmikel escribió: |
Hola, eu acabo decomprarme fai nada un un pulsomentro fore 620. Antes de decantarme por este, había mirado con moito mimo varios pulsómetros, incluído ese, e todos os que non teñen banda pectoral. En xeral os comentarios en xeral son bos, e as comparativas tamén, aínda que lle faltan certas funcións que fan coxear. O que quería decir, e que non me decantei por él, porque lin en varios foros a xente que fala que o pulsómetro en sí, falla nas medicións cardíacas cando levas un tempo correndo (de media uns 40-50 min). A partir de ahí din que non son fiables as pulsacións (me topei entre e 10 e 15 comentarios en foros en español e en inglés). Isto foi o que me fixo votarme para atrás principalmente. |
Redick escribió: | ||
|
mikulino escribió: |
Yo si no os importa el diseño, os recomiendo el Forerunne 310XT, para mi es un cañón, yo lo tengo y es la leche, además dura 20 horas la batería, le puedes meter rutas para que te guíe (probado y funciona de diez), y está x 160€ con banda en amazon. Eso si, juapo juapo non é... Pero ten unhas prestacións.... Salu2 |