Javier_1 escribió: |
Todo perfecto un 10, hasta el clima ayudo. No se puede pedir mas, y gracias sobretodo a Manucambre que sin el no podria ser esto posible y a los voluntarios, mucho esfuerzo de semanas para que los corredores disfrutemos un rato. Gracias Tonylopex la pena que tuve fue de una medalla de las que se llevan los buenos, pero bueno no era competitiva, supongo que si fuera competitiva hubiese venido otro tipo de corredores, nos vemos en la proxima. Y conoci al compañero Guti290971 (debes actualizar la foto), haber cuando sea mas mayor a ver si voy a trails de 8 horas de esos que me comentaste, aunque no se yo. Je, je... |
maxi. escribió: |
Agradecer un ano máis a manucambre e o resto da organización que nos ofrecerán esta carreira-andaina, que transcorre por unhas fermosísimas paraxes. Despoís de despistarme o ano pasado coas inscripcións, xa que se esgotaron as prazas para a carreira deseguida, este ano puiden facer por terceira vez este roteiro (correr sin estar pendente do posto ou do crono sempre é de agradecer despois do parón de Xullo). Como sempre, a organización de fábula e o trato que tiveron con nós do mellorciño; todo elo nun ambiente moi familiar e acolledor, tanto por parte dos organizadores como polos participantes que alí nos xuntamos. Cando acabei a carreira, fun rápidamente o coche a deixar algunhas cousas (tamén me tocou a fiambrera e bidón térmico... jajaja), para dar volta durante uns kms. e atoparme coa familia, que iba na andaina. O certo e que neses últimos kms. puiden apreciar bastante mellor a paisaxe e o entorno da zona, co cal non séi si para o ano me sería mellor facer a andaina. De feito, durante a carreira, nin me decatara das mágnificas vistas que había dos Mosteiro de Caaveiro no último km. de subida. Correndo ou andando, para o ano quero voltar. |
guti290971 escribió: |
amigo Maxi: estas a falar de carreiras de montaña , non de trails. acaso consideras trail a proba de Boboras , a subida de San Pedro de Rocas en Esgos ? ou a Dragomán co seu medio kilometro vertical todo por asfalto ? eu considero trail = off road , sen camiño |