Foros ›
V Roteiro de San Bartolomeu - Monfero
Foros de debate / Andainas
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
slowmotion

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/13
0 Carreiras
390 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Ago 2014, 11:50
Asunto: Re: V Roteiro de San Bartolomeu - Monfero

Perfecto. Todo muy bien indicado y aún encima al llegar nos dieron una bolsa con un montón de cosas.

Dejo por aquí el track:

Track V Roteiro San Bartolomeu
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Ago 2014, 18:37
Asunto: Re: V Roteiro de San Bartolomeu - Monfero

Javier_1 escribió:
Todo perfecto un 10, hasta el clima ayudo.

No se puede pedir mas, y gracias sobretodo a Manucambre que sin el no podria ser esto posible y a los voluntarios, mucho esfuerzo de semanas para que los corredores disfrutemos un rato.

Gracias Tonylopex la pena que tuve fue de una medalla de las que se llevan los buenos, pero bueno no era competitiva, supongo que si fuera competitiva hubiese venido otro tipo de corredores, nos vemos en la proxima.

Y conoci al compañero Guti290971 (debes actualizar la foto), haber cuando sea mas mayor a ver si voy a trails de 8 horas de esos que me comentaste, aunque no se yo. Je, je...

¿el botellin de agua estaba a la temperatura perfecta?
Ralf

Novo foreiro
Novo foreiro
7/09/11
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Ago 2014, 16:58
Asunto: Re: V Roteiro de San Bartolomeu - Monfero

Estupendo día para correr, fantástica carrera y perfecta organización. Enhorabuena!!!!
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1931 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Lun, 11 Ago 2014, 17:15
Asunto: Re: V Roteiro de San Bartolomeu - Monfero

Agradecer un ano máis a manucambre e o resto da organización que nos ofrecerán esta carreira-andaina, que transcorre por unhas fermosísimas paraxes. Despoís de despistarme o ano pasado coas inscripcións, xa que se esgotaron as prazas para a carreira deseguida, este ano puiden facer por terceira vez este roteiro (correr sin estar pendente do posto ou do crono sempre é de agradecer despois do parón de Xullo).

Como sempre, a organización de fábula e o trato que tiveron con nós do mellorciño; todo elo nun ambiente moi familiar e acolledor, tanto por parte dos organizadores como polos participantes que alí nos xuntamos.

Cando acabei a carreira, fun rápidamente o coche a deixar algunhas cousas (tamén me tocou a fiambrera e bidón térmico... jajaja), para dar volta durante uns kms. e atoparme coa familia, que iba na andaina. O certo e que neses últimos kms. puiden apreciar bastante mellor a paisaxe e o entorno da zona, co cal non séi si para o ano me sería mellor facer a andaina. De feito, durante a carreira, nin me decatara das mágnificas vistas que había dos Mosteiro de Caaveiro no último km. de subida.

Correndo ou andando, para o ano quero voltar.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
Javier_1

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
2/04/13
200 Carreiras
1541 Mensaxes
Arteixo
Respostar citando Envío Lun, 11 Ago 2014, 20:30
Asunto: Re: V Roteiro de San Bartolomeu - Monfero

maxi. escribió:
Agradecer un ano máis a manucambre e o resto da organización que nos ofrecerán esta carreira-andaina, que transcorre por unhas fermosísimas paraxes. Despoís de despistarme o ano pasado coas inscripcións, xa que se esgotaron as prazas para a carreira deseguida, este ano puiden facer por terceira vez este roteiro (correr sin estar pendente do posto ou do crono sempre é de agradecer despois do parón de Xullo).

Como sempre, a organización de fábula e o trato que tiveron con nós do mellorciño; todo elo nun ambiente moi familiar e acolledor, tanto por parte dos organizadores como polos participantes que alí nos xuntamos.

Cando acabei a carreira, fun rápidamente o coche a deixar algunhas cousas (tamén me tocou a fiambrera e bidón térmico... jajaja), para dar volta durante uns kms. e atoparme coa familia, que iba na andaina. O certo e que neses últimos kms. puiden apreciar bastante mellor a paisaxe e o entorno da zona, co cal non séi si para o ano me sería mellor facer a andaina. De feito, durante a carreira, nin me decatara das mágnificas vistas que había dos Mosteiro de Caaveiro no último km. de subida.

Correndo ou andando, para o ano quero voltar.

Eso es verdad porque yo no vi ni el lago del principio, creo que al correr nos perdemos cosas muy bonitas del paisaje pero creo que los corredores la única manera que vayamos a la andaina es cuando tenemos algún tipo de , je, je...

Nos vemos el proximo año en el trail
sachicharra

Novo foreiro
Novo foreiro
22/09/13
1 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Ago 2014, 22:03
Asunto: Re: V Roteiro de San Bartolomeu - Monfero

Alguien tiene fotos??
bjdica

Novo foreiro
Novo foreiro
5/09/12
5 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Ago 2014, 7:13
Asunto: Re: V Roteiro de San Bartolomeu - Monfero

Un gusto haber podido correr por esos paisajes.
Yo al ser de los lentos, aún tuve algún momento para levantar la cabeza mientras descansaba un poco, jeje
Muchas gracias a la organización por hacerla posible.

Un placer haber conocido a Guti, seguro nos veremos en más.
manucambre

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/10/09
0 Carreiras
149 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 12 Ago 2014, 13:57
Asunto: Re: V Roteiro de San Bartolomeu - Monfero

Resposto ao tema das fotos. Nestes días recollo todas as que me están mandando os participantes. Cando remate mandareilles o enlace para velas todas e tamén o poñerei aquí
caltrion

Novo foreiro
Novo foreiro
6/06/13
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Ago 2014, 6:37
Asunto: Re: V Roteiro de San Bartolomeu - Monfero

Muchas gracias manucambre una vez más. La organización perfecta para los medios disponibles, mucho mejor que otras pagando y más patrocinadas.
El tiempo acompañó para que fuera mejor. Si nada se pone en contra espero repetir, es una de mis citas esenciales en mis vacaciones en Galicia.
PD: Espero no llevar otra vez el dorsal 001 que da mucha responsabilidad.
tonylopex

Montañés
Montañés
7/05/12
0 Carreiras
284 Mensaxes
Naron
Respostar citando Envío Mér, 13 Ago 2014, 14:16
Asunto: Re: V Roteiro de San Bartolomeu - Monfero

Desde mi ignorancia ¿porque no es un traía?
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 13 Ago 2014, 18:49
Asunto: Re: V Roteiro de San Bartolomeu - Monfero

Para min non é un trail por :
-Demasiado asfalto
-pouco desnivel acumulado

vai o Pindo , Penedos , Chandrexa , Xalo ....se queres dicir que rematache un trail.

Manucambre nunca dixo que o roteiro de San Bartolomeu fose un trail

pero repito : e igual de fermoso para min que un trail pola entrega e agarimo de Manu

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
tonylopex

Montañés
Montañés
7/05/12
0 Carreiras
284 Mensaxes
Naron
Respostar citando Envío Xov, 14 Ago 2014, 4:58
Asunto: Re: V Roteiro de San Bartolomeu - Monfero

tonylopex escribió:
Desde mi ignorancia ¿porque no es un traía?
Perdonar pero este comentario sale repetido. Yo lo hice el otro dia y volvio a aparecer solo sin que yo hiciese nada.
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1931 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Xov, 14 Ago 2014, 6:53
Asunto: Re: V Roteiro de San Bartolomeu - Monfero

Home, Guti.

No do asfalto tes razón; pero en canto o desnivel, creo que algo de subidas e baixadas tiña.

Mirando a clasificación de dificultade según o D+, que fai a FEDME das suas probas, temos:

Carreras de montaña MUY CORTAS, hasta 25km
Bajo: Menos de 600 mt
Medio: Entre 600 y 1000 mt
Alto: Más de 1000 mt

O meu Fore deume un desnivel positivo de 694 mts., co cal chegaría raspando a clasificación de "dificultade media"... ou será que me estou facendo vello e me empezan a costar as subidas.

Magoa que os veciños non deixen a Manucambre facer o percorrido que el quería, xa que nos sacaríamos todo aquel tramo de subida por asfalto.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Xov, 14 Ago 2014, 11:09
Asunto: Re: V Roteiro de San Bartolomeu - Monfero

amigo Maxi:

estas a falar de carreiras de montaña , non de trails.

acaso consideras trail a proba de Boboras , a subida de San Pedro de Rocas en Esgos ?

ou a Dragomán co seu medio kilometro vertical todo por asfalto ?

eu considero trail = off road , sen camiño

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1931 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Xov, 14 Ago 2014, 20:58
Asunto: Re: V Roteiro de San Bartolomeu - Monfero

guti290971 escribió:
amigo Maxi:

estas a falar de carreiras de montaña , non de trails.

acaso consideras trail a proba de Boboras , a subida de San Pedro de Rocas en Esgos ?

ou a Dragomán co seu medio kilometro vertical todo por asfalto ?

eu considero trail = off road , sen camiño

Non home...jajaja.

Estabache a decir, que para min, fose trail, carreira de/por montaña ou andaina, tiña costas dabondo (ti mencionabas que tiña pouco desnivel acumulado), e a min parecíame dabondo nalgúns tramos.

Che puxen a clasificación segundo a FEDME, xa que é a única federación na que entraría este tipo de eventos e que fixa unha categorización das probas por montaña en función da súa distancia e o seu desnivel.

Polo pouco que eu sei, as respostas do que é un trail son tantas como corredores pode haber polo monte. En Europa creouse o INTRA (Internacional Trail Running Association), presidida polo fundador da carreira do Mont Blanc. Os seus membros dan unha definición do trail algo ambigua: Carreira a pé, aberta a todos, nun entorno natural (montaña, deserto, bosque, chaira...). De forma ideal, pero non de forma imprescindible, desenrolarase cun minimo de carretera asfaltada (20% da carreira como máximo) e en semi ou autosuficiencia. Debe estar correctamente balizada e organizada respecto a regra deportiva: ética, lealdade, solidaridade e preservación do entorno.

En Francia, os trails están baixo a supervisión e normas da Federación Francesa de Atletismo (FFA), pero en España creo que carecemos dunha regramentación específica.

Perdoade polo tostón. Avergoñado

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos