Foros ›
I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mostoles73

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/10/13
25 Carreiras
248 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Ven, 15 Ago 2014, 14:19
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Ahí tienes razón,d hecho se decía q las camisetas eran para los 200 1ros y el Domingo a la noche había 130. Lo q pasa q luego hubo un tirón d golpe d 100 en día y medio. Pero bueno poco a poco, Roma no se hizo en 2 días.
escaljuli

Novo foreiro
Novo foreiro
15/08/14
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Ago 2014, 14:43
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Lo primero, hola a todos los foristas en este mi primer mensaje.
Lo de las camisetas, totalmente de acuerdo con que deberia haber para todos los participantes que pagaron la inscripción, fallos ha habido y supongo que se corregiran en posteriores ediciones.
Una cosa que se podria tomar nota, es la de poner algunos recipientes para las botellas de agua tras el avituallamiento, que aunque se vayan posteriormente a recoger, siempre quedan muchas, y de esa forma se evita dejar tanta basura en un entorno tan chulo.
Para el año nos vemos con mas organización y puliendo fallos.
Saludos
abraham

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
18/05/12
0 Carreiras
167 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Ago 2014, 15:07
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Bueno cuanto Kilian anda suelto!!!de mi humilde opinion GRAN CARRERA...Yo regale mi camiseta,tambien iba en el peloton de cabeza.Pero las carreras grandes se hacen con detalles pequeños.Como volver ver correr a JUAN CARLOS BRION,todo un deportista de Riveira!!! Aplauso Aplauso Aplauso
PequeñaCriatura

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/10/12
0 Carreiras
975 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Ven, 15 Ago 2014, 15:24
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Totalmente de acuerdo con las críticas que se han hecho . Lo tenían todo para hacer una carrera estupenda : el circuito hecho, el entorno, un buen ambiente...y creo que no es la primera que organiza Eme Sport. Lo de no señalizar no lo entiendo, Muro lo de las camisetas a mí me fastidió pero es lo de menos... lo que me duele es pagar 5 euros que no sé en qué se han invertido... Pensando Lo del avituallamiento en el 9...cuesta menos recoger ahí las botellas, que en el medio de la nada... Pero lo sufrimos!... Confuso En fin... Xa pasou! Gracias a Pedro Nimo por sus ánimos, y enhorabuena a Andrea de Atletismo Ourense por acabar a pesar de las ampollas Aplauso
Encantada de coincidir otra vez, después de tanto tiempo, con Óscar y Andrea . Moi feliz
smsamp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/13
3 Carreiras
78 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Ven, 15 Ago 2014, 16:10
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Aparte de cousas que sempre se poden mellorar encantoume a carreira. Frecuento moito a zona e incluso así disfrutei moito vendo tantíxima xente serpenteando polos sendeiros de Corrubedo, pois foi todo un éxito de participación.

O de que tantos participantes se 'colaran' á praia da Ladeira, tivo o seu punto, pois eu non creo que na vida me volva a adiantar Pedro Nimo e os gamos da cabeza.
Marieta

Novo foreiro
Novo foreiro
24/02/13
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Ago 2014, 18:12
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Preciosa carrera que por la irregularidad del terreno yo no podré volver a repetir... Disfruté mucho el paisaje y los tramos que pude correr en vez de caminar.

El agua antes, sí, por favor...

Y tema camisetas... Pues la verdad me gusta tenerlas de recuerdo y me quedé sin ella y no mola... Pago lo mismo por correr y toda la parafernalia de organización que esos 200 primeros que sí la tienen.
Pero también entiendo que es la primera y organizar en dos días es complicado...

Un abrazo a todos y espero que disfrutárais de las vistas y el 'paseo'
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
481 Carreiras
3720 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Ago 2014, 20:46
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Respecto aos erros da carreira, que se lle vai facer, fixemos algúns metros por onde non era, pero ainda así non chegamos aos 12 Kms. Foi simpático ver como nos dabamos todos a volta e a desfacer o xa corrido.
Bonita carreira, pero moito máis dura do que agardaba, moitos tramos con area e bastantes rochas que sortear. Eu vin polo menos 3 caidas.
No que non estou dacordo é ca xente que critica que só se de camiseta aos 200 primeiros inscritos. Este é un incentivo para que se apunte a xente axiña e a organización poder ter feitas unhas previsións de participación.
Eu vexo igual, que cando poñen unha cuantía de inscripción e van aumentando o precio conforme se acerca a data da carreira.
Ou a outra modalidade, que é a de poñer unha cuantía para p.ex. os 500 primeiros inscritos, do 501 ao 1000 sube a cantidade do 1001 ao 1500 algo máis. etc.
E non vin a ninguén queixarse por que eu pague máis se vou recibir os mesmos servicios, xa é algo asumido.

P.D.: Eu si que recibín unha camiseta, ou L ou XL,(quedoume no coche dun compañeiro), se a alguén lle fai ilusión a camiseta por estar iniciandose no mundiño ou por que lle apetece de recordo; eu pasolla sen nengún problema.
ferreirós

Novo foreiro
Novo foreiro
27/08/12
0 Carreiras
45 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 15 Ago 2014, 20:49
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Evidentemente na carreira houbo alguns erros, pero en que primera edición non as hai?.
O erro no percorrido debía estar mellor sinalizado e a agua debíana repartir un par de kilometros antes.
O importante e que a xente de Corrubedo está escoitando as nosas opinións para que a segunda edición sexa un éxito absoluto.
Creo tamén que Temos que repartir culpas: si na web da organización avisaban de que había camisetas para os 200 primeiros inscritos e a inscripción levaba aberta 20 días, si esperamos ao último día para inscribirnos e máis que posible que nos quedemos sin ela, pero os únicos responsables somos nos por non telo feito antes.
Pola miña parte quédome cunhas paisaxes espectaculares e un ambiente fenomenal.
pinturera

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/13
70 Carreiras
200 Mensaxes
Deza
Respostar citando Envío Ven, 15 Ago 2014, 21:39
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

sisi83 escribió:
No es para tanto, me apuesto unhas cañas a que un 75% baja de una hora

SISI,
Hola..
Sabes se alguen da organización sacou fotos e se as van colgar??
Gracias.
Ríndose
sisi83

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/04/13
1 Carreiras
205 Mensaxes
corrubedo
Respostar citando Envío Ven, 15 Ago 2014, 21:48
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Si,Hoxe tivemos festa todo o día e Nn tivemos tempo a mais pero Mañan colgamolas.
sisi83

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/04/13
1 Carreiras
205 Mensaxes
corrubedo
Respostar citando Envío Ven, 15 Ago 2014, 21:51
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

A clasificación xa está disponible en www.emesports.es
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Sáb, 16 Ago 2014, 7:09
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Bos días;
Eu quedo coas gañas da organización, a ilusión e ese puntiño de descoñecemento ou ignorancia, por que a pesar dos pesares, EU son o primeiro cheo de erros e que mete a pata a tope,(e cando era novo, todavía máis)...

Gustoume o percorrido, mais terían que ter avisado máis de ser un trail suave, que unha popular dura, pois dura non era, algo máis técnica e complexa por rochas, area etc.

Algúns erros de sinalación do percorrido... PERO DERON PE O COMPAÑEIRISMO!!!, eu cheguei antes á cabeza de carreira, díxenlles se "reagrupábamos" e TODOS dixeron que si, e así se fixo, e iso xa demostra moitas cousas.

Para o ano, mais puntos de auga, mellor sinalación e non facerme caso co de abrir máis días inscripcións, jejeje, eu non collín camisola para que quedara unha máis, pero inda así, foi insuficiente.

A pesar dun pequeno inchazón no nocello, pagou a pena!

Apertas e Srs da organización, tomade nota das criticas e consellos dos compañeiros e teredes unha gran carreira no voso fermoso pobo

3&Run C/ Restollal n35 bajo
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
715 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 16 Ago 2014, 10:58
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

Detalles a mejorar señalización e hidratación en distancia media, además de distancia bien medida... Si hay ganas como las que se demostraron ayer, para el próximo año carrerón!!

Es un paraje increíble, hay que aprovecharlo!!



pd: unos barreños para depositar los botellines sería muy recomendables
Xalma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/11
0 Carreiras
166 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Sáb, 16 Ago 2014, 19:52
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

smsamp escribió:
Aparte de cousas que sempre se poden mellorar encantoume a carreira. Frecuento moito a zona e incluso así disfrutei moito vendo tantíxima xente serpenteando polos sendeiros de Corrubedo, pois foi todo un éxito de participación.

O de que tantos participantes se 'colaran' á praia da Ladeira, tivo o seu punto, pois eu non creo que na vida me volva a adiantar Pedro Nimo e os gamos da cabeza.

Que suerte a tua.....eu nin o cu lles vexo a eses.... Guiño
taurus2005

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/11/11
503 Carreiras
55 Mensaxes
Zas
Respostar citando Envío Dom, 17 Ago 2014, 0:41
Asunto: Re: I Carreira Popular de Corrubedo (15/08/2014)

... de mi parte las únicas críticas son a la señalización y el avituallamiento, que en el reglamento decía iba a estar en el Km. 6 ... yo no pude quedarme, por compromisos familiares a la entrega de trofeos, y no se si alguién me lo recogió porque no contaba con ello ( 2º Cat. Vet. D ), y de no ser así como puedo hacerme con el ... sisi83 tu creo eres el único que me puedes dar una respuesta y gracias por haberme indicado como llegar, una aperta y hasta el próximo año ...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos