Foros ›
Autor
Mensaxe
Claudio

Novo foreiro
Novo foreiro
9/04/08
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Ago 2014, 11:07
Asunto: Recomendación triatlon

Hola deportistas!
Quero contarvos a miña experiencia no meu primeiro triatlon, o cal foi onte en Allariz.
Resultoume bastante agobiante por culpa da sección de natación.
A natación xa sabía que non ía ser o meu forte, pero foi un inferno. Por qué? Porque non entrenei nin un so dia no río e non ten nada que ver nadar nunha piscina, coa auga clariña e unha temperatura aceptable, con nadar no rio coa auga conxelada e na que según metias a cabeza debaixo non vias absolutamente nada.
Polo tanto, o meu consello é que si algúns ides facer o mesmo entrenade antes no rio, ou no seu caso no mar, para ver como van ser as sensacións.
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 24 Ago 2014, 11:27
Asunto: Re: Recomendación triatlon

Hola Claudio,ayer en Allariz fue agobiante para muchos,incluso gente que ya hizo muchos triatlones,yo hice varios y nunca llevé tantos golpes como ayer y tragué tanta agua,el sitio era muy confinado y éramos bastantes hasta que se abrió un poco el personal aquello era imposible,pero para ser tu primer tri empezaste fuerte jejeje,porque tanto la bici como la carrera a pie no era nada fácil.
Claudio

Novo foreiro
Novo foreiro
9/04/08
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Ago 2014, 13:23
Asunto: Re: Recomendación triatlon

Si Montañés, non estivo nada mal para empezar, jajaja. Porque é verdade que tanto a bici e a carreira a pe eran "durillas" Moi feliz
Claudio

Novo foreiro
Novo foreiro
9/04/08
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Ago 2014, 13:25
Asunto: Re: Recomendación triatlon

Claudio escribió:
Si Montañés, non estivo nada mal para empezar, jajaja. Porque é verdade que tanto a bici e a carreira a pe eran "durillas" Moi feliz
Digo Correro, non montañés, perdoa Sorriso
mexico

Novo foreiro
Novo foreiro
11/09/10
30 Carreiras
35 Mensaxes
O CARBALLIÑO
Respostar citando Envío Dom, 24 Ago 2014, 19:07
Asunto: Re: Recomendación triatlon

Pues yo llevaba nervios por el tema del rio pq me da cosa con el agua tan negra, pero me sorprendió y la verdad es que lo llevé bastante bien y, eso que me crucé con un par de obstáculos dentro del agua, una rama que me quedé pillada y otra cosa que no supe que era, mejor no preguntar jiji. Lo que sí se me hizo muy duro fúe la bicicleta demasiada subida y, como ya viene uno tocado de la bici la carrera a pie no se hace fácil sobre todo la subidita, pero acabamos que era mi objetivo.
Saludos a todos.
Dcasa14

Novo foreiro
Novo foreiro
10/05/14
15 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Ago 2014, 21:08
Asunto: Re: Recomendación triatlon

Eu sain na segunda tanda poque tiña licencia de un día e salvo nos primeiros 15 metros nadei moi cómodo, único que nos últimos metros na auga a xente podía evitar dar codazos innecesarios. A bicicleta e a carreira pe entre as subidas e o canso que ves de atras leva un rato adaptarse.
JacoboDC

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/06/13
65 Carreiras
704 Mensaxes
Teo
Respostar citando Envío Dom, 24 Ago 2014, 21:48
Asunto: Re: Recomendación triatlon

A natación é sempre o mesmo,golpes golpes e máis golpes.De verdade que non acabo de entender como a xente é capaz de ir nadando moendo a paus ó que leva ó lado ou diante, eu se bato con alguén procuro apartarme ou non golpear, pero algún xa debe cascar de lo lindo para ver si te deixan fóra de combate na auga.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
941 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 25 Ago 2014, 9:08
Asunto: Re: Recomendación triatlon

JacoboDC escribió:
A natación é sempre o mesmo,golpes golpes e máis golpes.De verdade que non acabo de entender como a xente é capaz de ir nadando moendo a paus ó que leva ó lado ou diante, eu se bato con alguén procuro apartarme ou non golpear, pero algún xa debe cascar de lo lindo para ver si te deixan fóra de combate na auga.

jajaja, hai algún que encende as palas e non para ata a meta...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos