Mér, 27 Ago 2014, 21:19
Asunto: Re: 21k Costa da Vela (21/09/2014)
vou dar a miña opinion despois de facer hoxe o percorrido seguindo o track cun garmin 305.
saimos sobre as 6.30 da tarde dia de choiva e navoeiro,(segue sin gustarme a ubicacion da saida ,pero entendo as razons da organizacion)asi como levas uns 500 metros xa empezas a disfrutar da paixase ,o acueducto o castelo de xogete .Empezas baixando e supoño q se saldra moi rapido despois unha pequena zona de asfalto e empeza a pendiente mais forte ,non e moi pronunciada(no google earth saleme pendiente maxima 19%)pero eu subin o ultimo tramo andando.
Despois disto ben unha zona de pista ancha donde se pode correr moi rapido ata a praia de melide . A zona das praias levase bastante ben (pa ser area) pois esta bastante compacta ,despois da praia de limens non hai grandes complicacions ata a meta.
Eu animaria o DoctorSlump a facer carreira pois penso q vai disfrutar moito das impresinantes vistas(ainda q hoxe non se miraba nada polo naboeiro),eu tomariaio con calma ata o km 5 e despois a disfrutar da carreira.
Eu tardei 2:13 e fixen 22,58 km pois equivocamonos algunha vez.E un pouco complicado facer o track seguindo o gps .