novoa_run escribió: |
Hola rapaces! Xa había tempo que non me pasaba por aquí Eu sigo ca miña pretemporada, xa pola cuarta semana facendo sobretodo moito entrenamiento de forza, e de momento non creo que vaia a ningunha carreira ata a da Ponte o 7 de setembro. Capi, que me dixeron que traballas moito, eso non pode ser bo, que che quita tempo para entrenar Bicos. |
xabi_callosraba escribió: | ||
|
vistahermosa escribió: | ||||
|
vistahermosa escribió: |
AFIADORES, estamos mais desperdigados ca un rebaño de ovellas despois de ser atacadas por unha manada de lobos. Como di Novoa, o circuito empeza de novo, asi que espero noticias dises que andan medios deaparecidos pa saber se podemos formar equipo cos Afiadores orixinais, sen ter que recurrir a fichaxes foraneos pa completalo. Saludos Olangullo |
vistahermosa escribió: |
AFIADORES, estamos mais desperdigados ca un rebaño de ovellas despois de ser atacadas por unha manada de lobos. Como di Novoa, o circuito empeza de novo, asi que espero noticias dises que andan medios deaparecidos pa saber se podemos formar equipo cos Afiadores orixinais, sen ter que recurrir a fichaxes foraneos pa completalo. Saludos Olangullo |