Foros ›
Consejo Zapatillas amortiguadas
Foros de debate / Zapatillas y material deportivo
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
mosquera9599

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/13
81 Carreiras
583 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 22 Ago 2014, 15:53
Asunto: Re: Consejo Zapatillas amortiguadas

... Y yo me pregunto: si te van bien las que tienes, para qué te quieres complicar la vida?? Sigue con esas. Es mi opinión.. Saludos!!!

Aiquirindo

10.000 METROS: 47.49 - OFICIAL
21.097 METROS: 1.50.15 - OFICIAL
mopofo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/01/14
68 Carreiras
581 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 22 Ago 2014, 16:48
Asunto: Re: Consejo Zapatillas amortiguadas

XoseM escribió:
mopofo escribió:
Te sugiero también llevar calcetines técnicos
Pensando por favor, podrías poñer a ligazón a algún exemplo ou fotografía? Para saber a qué te refires. Gracias.


esta vez pregunto sin ironías

Sin ánimo de publicidades ni nada (cogí un enlace de internet cualquiera ...)
www.deporvillage.com/calcetines
davidcouselo

Maratoniano
Maratoniano
6/10/11
65 Carreiras
1208 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Ven, 22 Ago 2014, 20:10
Asunto: Re: Consejo Zapatillas amortiguadas

yo me sumo a las vomero. He tenido las vomero 6 y tengo las vomero 8, y encantado.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 23 Ago 2014, 4:16
Asunto: Re: Consejo Zapatillas amortiguadas

mosquera9599 escribió:
... Y yo me pregunto: si te van bien las que tienes, para qué te quieres complicar la vida?? Sigue con esas. Es mi opinión.. Saludos!!!
eso pensei eu tamén ao lelo Pensando , pero quere probar outra cousa... a risco de enfermar (esto engádoo eu).
Unha persona eivada (pois ten que recorrer a elementos correctores/paliativos) creo que ten sorte se atopa algo "que lle vai ben", como para andar arriscándose a lesionarse ao cambiar de modelo. O sentido común indica que se a prescripción médica actual lle vai ben sería recomendable seguir co mesmo tratamento.

Creo que é evidente o meu escepticismo ao respecto de esas axudas, pero desde o respeto quixera preguntar, cando ides a un podólogo ou profesional que vos receta unhas plantillas, non vos di tamén canta goma debe ter a zapatilla? ou o sistema de control da pronación máis eficaz para o caso? ou o espacio para os dedos? ou cando de apretado ou floxo debe ser o sistema de cordóns? ou un parámetro que indique a proporción de goma do talón/punteira? ou a densidade da goma en cuestión? ou non vos enseñan a correr ben (para o seu criterio) indicando cómo debes aterrar, a lonxitude axeitada da zancada, coordinación cos brazos, postura da espalda,... quizáis estou desviando o tema do fío (disculpas), pero creo interesante saber qué tipo de servizo prestan esos profesionáis, pois simplemente "recetar" unhas plantillas paréceme de un reduccionismo que está no límite da neglixencia.
Máis aló de cómo e con qué corra cada un nos pes, creo que admitiredes que se trata dunha cuestión multifactorial e fortemente individualizada como para simplificala ao uso de plantillas.


gracias mapofo, vexo que son os calcetíns de toda a vida e as medias que apretan (outro tema interesante)

-- Chámame "ghose"
zeusyx

Novo foreiro
Novo foreiro
2/10/12
4 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 23 Ago 2014, 9:53
Asunto: Re: Consejo Zapatillas amortiguadas

Buenas Mikulino, ya que con las Cumulus parece que te va bien por tu peso y volumen de Km yo me decantaría por las Nimbus (que vienen a ser como las Cumulus pero con más amortiguación), las Brooks Glycerin también son de tacto blando y si tienes el pie más bien ancho o buscas unas zapas con menos drop para ir mejorando progresivamente la eficiencia de tu pisada me decantaría por las Saucony Triumph.

Échale un vistazo a la página 39segundos.com/ que tienen algunos modelos a precios interesantes.
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Sáb, 23 Ago 2014, 16:06
Asunto: Re: Consejo Zapatillas amortiguadas

XoseM escribió:
mosquera9599 escribió:
... Y yo me pregunto: si te van bien las que tienes, para qué te quieres complicar la vida?? Sigue con esas. Es mi opinión.. Saludos!!!
eso pensei eu tamén

Tamén eu.

XoseM escribió:


Creo que é evidente o meu escepticismo ao respecto de esas axudas, pero desde o respeto quixera preguntar, cando ides a un podólogo ou profesional que vos receta unhas plantillas, non vos di tamén canta goma debe ter a zapatilla? ou o sistema de control da pronación máis eficaz para o caso? ou o espacio para os dedos? ou cando de apretado ou floxo debe ser o sistema de cordóns? ou un parámetro que indique a proporción de goma do talón/punteira? ou a densidade da goma en cuestión? ou non vos enseñan a correr ben (para o seu criterio) indicando cómo debes aterrar, a lonxitude axeitada da zancada, coordinación cos brazos, postura da espalda,... quizáis estou desviando o tema do fío (disculpas), pero creo interesante saber qué tipo de servizo prestan esos profesionáis, pois simplemente "recetar" unhas plantillas paréceme de un reduccionismo que está no límite da neglixencia.

Home de pouca fe. (Tamen eu)

Respondendo a todalas tuas preguntas:

Non fai falla toda esa información porque tanto da. As plantillas ortopedicas son un producto sanitario, polo tanto segun contan suxeto a unha estricta normativa para a sua fabricación e dispensación, este producto e personalizado polo que ofrece unha correcta distribución das cargas e a corrección dos posibles desequilibrios que casi todos temos, axudan a conseguir unha maior eficiencia na zancada para así a melloralo rendimento, e ademais son de gran axuda na prevención das lesións. Silbar Aplauso Bailar

En canto ao servicio que prestan estos profesionais...
Na miña opinión responder á gran demanda que existe de estos productos dandolle á xente o que quere. Disimulando

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
Meicendán.

Maratoniano
Maratoniano
8/10/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Ago 2014, 15:19
Asunto: Re: Consejo Zapatillas amortiguadas

Vomero !
seak

Maratoniano
Maratoniano
7/05/12
81 Carreiras
581 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Dom, 24 Ago 2014, 23:02
Asunto: Re: Consejo Zapatillas amortiguadas

Vomero. Me asemejo mucho a tus características del primer post y ya quemé unas Vomero.

No pienso cambiar.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 25 Ago 2014, 10:05
Asunto: Re: Consejo Zapatillas amortiguadas

crap escribió:

Respondendo a todalas tuas preguntas:

Non fai falla toda esa información porque tanto da
ah!, pois xa quedo máis tranquilo Mr. Green

pero por colaborar na causa, eu tamén voto polo tal Vomero! Vomero FTW!

-- Chámame "ghose"
piernas_locas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/11/12
0 Carreiras
201 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Ago 2014, 10:51
Asunto: Re: Consejo Zapatillas amortiguadas

XoseM escribió:
mosquera9599 escribió:
... Y yo me pregunto: si te van bien las que tienes, para qué te quieres complicar la vida?? Sigue con esas. Es mi opinión.. Saludos!!!
eso pensei eu tamén ao lelo Pensando , pero quere probar outra cousa... a risco de enfermar (esto engádoo eu).
Unha persona eivada (pois ten que recorrer a elementos correctores/paliativos) creo que ten sorte se atopa algo "que lle vai ben", como para andar arriscándose a lesionarse ao cambiar de modelo. O sentido común indica que se a prescripción médica actual lle vai ben sería recomendable seguir co mesmo tratamento.

Creo que é evidente o meu escepticismo ao respecto de esas axudas, pero desde o respeto quixera preguntar, cando ides a un podólogo ou profesional que vos receta unhas plantillas, non vos di tamén canta goma debe ter a zapatilla? ou o sistema de control da pronación máis eficaz para o caso? ou o espacio para os dedos? ou cando de apretado ou floxo debe ser o sistema de cordóns? ou un parámetro que indique a proporción de goma do talón/punteira? ou a densidade da goma en cuestión? ou non vos enseñan a correr ben (para o seu criterio) indicando cómo debes aterrar, a lonxitude axeitada da zancada, coordinación cos brazos, postura da espalda,... quizáis estou desviando o tema do fío (disculpas), pero creo interesante saber qué tipo de servizo prestan esos profesionáis, pois simplemente "recetar" unhas plantillas paréceme de un reduccionismo que está no límite da neglixencia.
Máis aló de cómo e con qué corra cada un nos pes, creo que admitiredes que se trata dunha cuestión multifactorial e fortemente individualizada como para simplificala ao uso de plantillas.


gracias mapofo, vexo que son os calcetíns de toda a vida e as medias que apretan (outro tema interesante)

Boas, eu cando fun a un podólogo deportivo o primeiro que me pedíu foron as zapatillas cas que corría para analizalas e despois as tuas preguntas pois o que fun eu... si a todo, pero igual e demasiado profesional. De feito pregunteille polo tema do minimalismo e o barefoot e aínda sabendo que non lle fai moita gracia e ningún momento o puso a parir, simplemente comentoume que hai que dedicar moito tempo cambiando a técnica, postura, etc.... O que pasa e que como en todos os ámbitos da vida hai profesionais e logo hai....outra cousa.

En canto a recomendación de zapas eu por decir algo diferente, recoméndolle as NB880 e se andas "rápido" e tes cartos as NB 1080.
mikulino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/14
2 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Set 2014, 22:14
Asunto: Re: Consejo Zapatillas amortiguadas

Pues bueno, el podólogo me dijo las directrices a seguir, y que las zapatillas tienen que ser amortiguadas y con una buena sujeción y rigidez en el talón, a partir de ahí que pruebe los modelos que crea conveniente pero con esas características y drop los resultados serán muy similares, es más, yo llevo plantillas todo el santo día, con los zapatos del trabajo y también con unos patriot perreros para el gym.

Por otro lado, la respuesta a por qué cambiar de modelo (las cúmulus ya van gastadillas) es muy sencilla: porque quiero probar otras, y yo no me salto ninguna prescripción médica, todo encaja en lo que él me dice, y es más, pienso seguir probando modelos diferentes partiendo de tener siempre unas cúmulus, porque sería poco lógico encerrarse en el primer modelo de zapatillas que he usado en mi vida, y si tengo molestias o similar, se las pondré al espantapájaros de mi viejo y me seguiré con las cúmulus.

Gracias a todos por la ayuda, sois unos cracks y un saludo!
aceite

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/09/11
0 Carreiras
74 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Set 2014, 13:43
Asunto: Re: Consejo Zapatillas amortiguadas

las ultimas que he usado amortiguadas las vomero 8,estan muy bien,de todas formas las proximas tal vez sean las nimbus para comparar
mikulino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/14
2 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Set 2014, 21:15
Asunto: Re: Consejo Zapatillas amortiguadas

Pues gracias a todos, me he pillado unas vomero 9 a 95€ en activeinstict, y me llegarán estos días, a ver qué tal, ya os contaré!!!
mikulino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/14
2 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Nov 2014, 17:55
Asunto: Re: Consejo Zapatillas amortiguadas

A todos los que tenéis Vomero, os dura mucho la suela?? Es que yo a ver, tengo plantillas y además el tobillo derecho operado de ligamentos y maleo,o hace años, con lo k tengo menos recorrido en ese pié y desgasto más la parte externa del talón de lo normal, pero es que en apenas 100km lo he gastado más en las Vomero que en el porrón que llevaba en las Cúmulus. Además el resto de la suela tb está gastada pa los pocos km que llevo.

En una tienda me dijeran aue las Vomero eran muy blandas de suela y que se comían rápido, aunk no esperaba que tanto.

Saludosss
Mozo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/12
17 Carreiras
34 Mensaxes
Castrelo de Miño
Respostar citando Envío Lun, 08 Dec 2014, 20:00
Asunto: Re: Consejo Zapatillas amortiguadas

mikulino escribió:
A todos los que tenéis Vomero, os dura mucho la suela?? Es que yo a ver, tengo plantillas y además el tobillo derecho operado de ligamentos y maleo,o hace años, con lo k tengo menos recorrido en ese pié y desgasto más la parte externa del talón de lo normal, pero es que en apenas 100km lo he gastado más en las Vomero que en el porrón que llevaba en las Cúmulus. Además el resto de la suela tb está gastada pa los pocos km que llevo.

En una tienda me dijeran aue las Vomero eran muy blandas de suela y que se comían rápido, aunk no esperaba que tanto.

Saludosss

Eu teño unhas vomero 8, 900 km na suela e de momento van ben, son moi blandas con respecto a outras pero de gran calidade, para min das millores bambas que tiven. Agora alternoas as veces cunhas brooks glycerin que parecenme unhas pedazo zapatillas tamén, moi amortiguadas pero non tan blandas coma as vomero.

Non teño moita experiencia en zapatillas, ademáis destas tiven cumulus, lunarglide, hitogami e pegasus, pero para min as millores vomero e glycerin ainda que estas non se poden comparar coas hitogami.

Agardo que che fose de axuda!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos