Foros ›
X Cross de verán de Broña.Outes (07/09/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
fiponoia

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/05/14
35 Carreiras
81 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Xov, 04 Set 2014, 12:22
Asunto: Re: X Cross de verán de Broña.Outes (07/09/14)

Ok, entonces saese cara a dereita polo camińo estreito e de terra bordeando a ría, logo saese a carretera en frente os bares e cara a esquerda como sí fose cara a rotonda da variante, antes da ponte subese cara o calamon e baixase cara o xardin outra vez onde está a saida, e logo ali na salida collemos para a esquerda pola senda verde pola Neira da praia e sube cara unha aldea e volve baixar para praia polo mesmo paseo e punto de saida.
Non sei sí me liei mais ainda jajaja, pode ser así??
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
654 Carreiras
4858 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Xov, 04 Set 2014, 13:08

es asi,jajaja

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
Vicen

Novo foreiro
Novo foreiro
8/11/11
0 Carreiras
33 Mensaxes
Guitiriz
Respostar citando Envío Xov, 04 Set 2014, 15:41

Vemonos o Domingo
fisty

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/05/13
30 Carreiras
66 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 12:36

Finalizado el cross.Bonito recorrido pero algo durecho x la lama y pavimento mojado.Aunque valió la pena sufrir pues qde de tercera en la general y tercera en mi categoria.Hoy no hice un buen tiempo pero no me quejo ya que entre charcos y lama no pude darlo todo.Los7km en 34:12.Con respeto a la entrega d trofeos demasiado lenta,pero x lo demas en cuanto a señalización y avituallamiento un diez.
Nos vemos en el próximo cross.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 14:30

Qué bonita es la subida entre árboles por la costa. Gracias por la carrera y el trato. La memoria piadosa me había hecho olvidar las cuestas, creo que ahora ya se han quedado bien grabadas.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
kikotr3

Montañés
Montañés
7/12/10
0 Carreiras
275 Mensaxes
vilagarcia de Arousa
Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 17:13

En nombre de los integrantes del club Alejandro Gomez-Purina, muchas gracias por tan bonita carrera, pena de la lluvia para los pequerrechos....
Tambien esperamos que os gustase la exibicion con los perros. Nosotros nos fuimos encantados con los animos y el entusiasmo del público allí reunido. Un saludo y aqui estamos para lo que se necesite.
fiponoia

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/05/14
35 Carreiras
81 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 17:37

Preciosa Carreira, e eso con chuvia incluida, que por outra parte veu ben para refrigerar, porque a quenta que levei subindo foi para non olvidar, lembroume á de Angrois, jajajajaja.
Eu ó meu ritmo, en 39 minutos e non me queixo que son novato.
Alguen me podería indicar Onde podemos ver a clasificación?
Un compañeiro dixome que puxeran unha lista, pero non a vin.
Noraboa pola Carreira, un ruta para repetir.
G.Silva

Maratoniano
Maratoniano
21/09/11
0 Carreiras
152 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 19:33

A clasificación seguro que a suben na páxina donde te inscribiches
Carreira de Broña
Xakola

Foreiro infantil
Foreiro infantil
31/03/14
7 Carreiras
113 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 20:13

Graciñas aos organizadores. Estupendo e duro trazado, ben controlado e con avituallamentos, sobre todo o de estupendo a parte que pasa a carón do mar, preciosa e gratis. Estupenda a camiseta que levamos de agasallo. Moi bo traballo nun domingo!!!

E non sei se podo aportar algo dicindo como xa saberán os organizadores os únicos detalles a mellorar o tema dos dorsais que caían e estaban feitos a man, nunha impresoriña que imprima sobre os dorsais nun papel máis duro xa da outra impresión, e a clasificación final non sei se inclúe tempos... A min o avituallamento intermedio faríaseme máis fácil nunha costa abaixo, pero a verdade é que non sei co canso que ía se collín o botellín costa arriba, abaixo ou nunha recta. Por aportar algo a un traballo estupendamente feito.

Graciñas de novo por todo, moi gratificante Guiño
fisty

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/05/13
30 Carreiras
66 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 21:29

As clasificacións estaban postas nun cartel q habia nun lateral da meta o que pasa e q tardaron en poñelas e posiblemente ti xa non estiveras,de todas formas na mesma web da inscrición xa colgaran cando poidan a clasificación.
En canto a xacola dicirlle que o tema da auga no primeiro avituallamento fixome gracia o detalle da costa xa q eu cando a vin, co que iba sufrindo nesa costa cando a collin hasta me pesaba a botellita d marras pero boteina x riba d min e agradecinna tamen.Bueno de cada carreira vamos tendo experiencias novas e en resumidas sempre quitamos cousas boas de cada unha delas.En canto a organizacion esta claro q sempre se pode mellorar pero dende logo marchei para miña casa con un bo sabor d boca
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2014, 6:33

Hola,despois da carreira de onte en broña,a verda e que non tivemos sorte pois a chuvia fastidiou as dos pequenos ,de todas formas quero resaltar o bo comportamento das nais e deles mismos por meterse a correr ca chuvia,si señor Aplauso con respecto a absoluta ,pensó que cada ano imos prendendo novas cousas moi ben os voluntarios e voluntarias moi rica a sandia e o melón,o avituallamiento ,para o meu paraecer esta nun sitio intermedio e moi chan ,ainda que ca costa previa alguns nublasenos a vista ,polo menos amin,jaja os dorsais tamen ten razón un foreiro que a verdade enseguida rompían ca ca agua,pero tamen estaba pintado na man con rotulador ,tamen hay os modelos anti humedad ,pero deica ahora xa bastante esforzó se fai,por tan pouco,tamen decirlle a xente que cando se inscriba a una prova,que por ser gratis veña boume a puntar,e despois non aparecer ,eso non se pode facer,pois hay uns gastos previos aguas,camisetas froita etc,,despois este cross e durillo ,pero as carreiras facemolas nos duras ,pois eu fun a noia o finde pasado e praticamente era todo chan e cheguei igual de cansado que onte ,eso depende das revolucions de cada cual,conclusion para min a carreira este ano foi de 8. e para o ano volveremos,gracias a todos.
BUJI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/05/09
0 Carreiras
52 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2014, 6:34

Bos días, unha vez finalizado o evento; desde a organización queremos darvos as gracias pola asistencia nun día que ó final se complicou pola chuvia e; tamén polos comentarios, que tanto no positivo coma no negativo nos axudan a mellorar. Como sempre neste sentido pensamos que é moi importante de cara a esa mellora nos digades que cousas fallaron ou botástedes en falta.
Pedir disculpas polos erros cometidos e tratar para o ano de reducilos.
Graciñas tamén, ós annegados voluntarios, tanto a aqueles que ano tras ano sempre están, coma ós novos; adicar unha mañán dun domingo, con madrugón incluído e, nun día cun clima adverso coma o de onte; merece especial mención.
Tamén, como non ós colaboradores, asociación de veciños O Pedregal, Triatlón Pontenafonso, Clube Revoltas, Concello, Diputación, Protección Civil, e outros colaboradores privados que contribuen dunha forma ou outra coas súas aportacións: económinas, de persoal e medios técnicos. E por último e non menos importante a aportación tamén desinteresada dos clubes de Canicross Alejandro Gómez e Caninos de Ribeira quenes nos fixeron disfrutar e achegar un pouco este mundo cunha espléndida exhibición

Animámosvos pois a comentar todo o que sea mellorable e esperámosvos para o ano.

Nota: As clasificacións esperemos saian en breve na páxina da proba, incluíndo os tempos para a carreira maior.

Saúdos e grazas a todos
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
425 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2014, 9:03

bo dia,
un ano mais participando neste fermoso cross de Broña, onde se vive a verdadeira esencia do atletismo popular.
ESte ano,con chuvia, pena sobre todo para os familiares que nos viñeron a ver e aos cativos que participaron, polo desagradable que estivo a mañá, non para os adultos, pois todos entrenamos moreas de dias con chuvia; así tamen o circuito era moito mais divertido a excepcion do paseo maritimo, que se esvaraba....
á organizacion darlle as gracias por organizar esta proba con tantas gañas. Nin un só pero pola miña parte: o avituallamento no lugar idoneo onde mais se precisaba hidratarse.
O que sí me decepcionou foi ver a compañeiros atletas tirando os botellíns de auga ao monte. Non o comprendo; si non hai bidons onde tiralos, pois o levas contigo ata a meta, que tampouco é pra tanto.
parabens e espero participar o proximo ano
saudos Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
BUJI

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/05/09
0 Carreiras
52 Mensaxes
Outes
Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2014, 14:44

Hola, si alguén sacou fotos a ver si as pudera colgar para metelas tamén na páxina da carreira.
Graciñas
Lecop

Montañés
Montañés
12/02/11
10 Carreiras
717 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2014, 17:15

Gran Carreira e gran ambiente! para ano máis!

Gracias tamén por ser gratuita, debe ser das poucas que quedan!

pd:Non lle parecería mal a ninguen aportar un kilo de comida por participante para apoyar algunha asociación benéfica, pensamento persoal:)

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos