Foros ›
I Carreira Popular "Romería Vikinga" de Catoira (07/09/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Doirau

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/11
15 Carreiras
14 Mensaxes
Barbanza
Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 13:42
Asunto: Re: I Carreira Popular "Romería Vikinga" de Catoira (07/09/14)


ivan34

Novo foreiro
Novo foreiro
7/09/14
70 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 14:14
Asunto: Re: I Carreira Popular "Romería Vikinga" de Catoira (07/09/

Primero felicitaros por esta primera edicion de la carrera pero tengo que haceros una critica; entiendo que el reglamento es para cumplirlo y quien primero tiene que hacerlo es la organizacion; en el reglamento, en el apartado de premios pone textualmente:
Medallas para os participantes nas categorias chupetes, pituf@s, prebenxamins,benxamins, infantís e cadetes
.(ata 200 medallas).
-
Trofeos para os 3 primeir@s clasificados en tódalas categorías.

Los infantiles y los cadetes aunque hayan hecho la misma carrera, son categorias diferentes y habeis dado trofeos a los tres primeros de la carrera y no de cada categoria como dice el reglamento, por lo que algun crio se marcho desilusionado y engañado.
incluso algun forero pregunto hace dias y le respondistes que efectivamente habria trofeo para los escolares en todas las "categorias".
Lolinho38

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
147 Carreiras
313 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 15:50
Asunto: Re: I Carreira Popular "Romería Vikinga" de Catoira (07/09/14)

Felicidades, en general, a la organización. El único pero que pondría es el del tema de los coches durante el paso de los corredores: me pareció, en algún momento, un pelín peligroso.
milsetentaynueve

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/11/12
0 Carreiras
83 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 16:33
Asunto: Re: I Carreira Popular "Romería Vikinga" de Catoira (07/09/14)

Para mi lo más destacado:
-Puntualidad en la mayoría de las carreras, pese que al principio, entiendo que por la lluvia, se retrasó la entrega de dorsales.
-Personalmente me pareció bastante rompe piernas, porque aunque no había grandes desniveles, los tramos llanos eran contados.
-Yo llegué en mitad del pelotón, y o me coincidió a mi o los coches circulaban en los últimos 2 km a sus anchas..y en algún punto por el medio un camión aparcado apenas dejaba sitio para pasar a un corredor...o yo me metí donde no debía.
-Bolsa en meta muy completa, agua en el km 5, organización amable...buen ambiente....
-En general muy positivo y para repetir, eso si mejorando la seguridad por los coches.....
gracias a la organización y voluntarios
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3264 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 20:43
Asunto: Re: I Carreira Popular "Romería Vikinga" de Catoira (07/09/

Aplauso Aplauso Aplauso

Os meus parabéns para a organización. Certo que se poden mellorar as cousas sempre... pero que levante a man quen sexa perfecto.

Encantoume o percorrido, sempre lonxe da estrada xeral, hai xente que se queixou das costas en certas zonas, pero debe ser que onde entreno en Vigo hai moitas mais, que as que podía haber hoxe para min eran cortiñas e sen complicacións.

No tema dos coches, supoño que habería loterías e imponderables, pero so podo dicir que había xente voluntaria en todos e cada un dos cruces que se encargaron de regular o tráfico. Eu só tuven que aguantar escasos metros unha furgoneta que se empeñou en meterse pero de contado a desviaron no seguinte cruce.

Penso que foi un éxito de participación e organización, e espero que sexa a primeira de moitas edicións.


Última edición por Meigalicix o Lun, 08 Set 2014, 8:18; editado 1 vez
bfchuco

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/12
0 Carreiras
23 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Set 2014, 21:43
Asunto: Re: I Carreira Popular "Romería Vikinga" de Catoira (07/09/14)

A organización estivo moi ben en todos os aspectos para ser a primeira vez qué a fan non se pode pedir mais. A carreira absoluta dicen "dura" eu as vin peores, está claro qué nunca chove a gusto de todos para min foi un écito.
NORABOA
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2014, 6:41
Asunto: Re: I Carreira Popular "Romería Vikinga" de Catoira (07/09/14)

Boas, tal como dín en xeral neste foro, agradecer organización o ben que estivo a carreira.
O coincidir que tanto eu como a organización nos estrenábamos nisto, pois igual non son o mellor para fiarse, pero creo que sí.
Pois con choiva ser puntais foi fantástico.

En xeral unha boa nota para a organización.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2014, 6:47
Asunto: Re: I Carreira Popular "Romería Vikinga" de Catoira (07/09/14)

A raíz disto aproveito para mencionar o que creo que se podería mellorar sen moito esforzo:
-Chegada: non me gustou ese espazo cerrado no que rematamos. Deberíamos poder seguir andando, para estirar..
- Os coches nalgunhas zonas ( o final), non me gustaron nada circulando o noso lado.
- Algún cruce, volta pouco senalizado. Creo que nas zonas das Brañas, entre o km 6 e o 7, eu e outro corredor nos perdemos, pois nunha curva a dereita, unha subida e outra a esquerda. Ahí eu e outro corredor perdemos 10 segundos, o non ter a ninguén diante a quen seguir, e o non haber frechas no chan.

Son pequenos detalles moi fáciles de mellorar.
Grazas organización.


Última edición por sanmikel o Lun, 08 Set 2014, 10:02; editado 1 vez
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2014, 6:58
Asunto: Re: I Carreira Popular "Romería Vikinga" de Catoira (07/09/14)

Agora en serio, vou a falarvos da sensación da miña primeria Carreira, esta Vikinga.
Viña sin moitas ganas, e co ánimo moi baixo, pois non entrenei moito. E por encima en Vigo chovía a Mares as 9 da maña, xa me quitaba as ganas. Pero foi pasar pontevedra, e mellorar o tempo (aínda que choveu, estivo tranquilo o tempo). Me encantou correr con choiva.
Me veu ven correr coas nenas na de pitufos para perder algo de nervios.
Todo foron nervos na sáída, non sabía que facer, onde poñerme, non coñecía a ningúen.
Saída rápida e costa arriba, non esperaba sair tan rápido pero non quería perder de vista a ninguen.
Mantivénme toda a carreira a un ritmo constante, e sen facer animaladas, aínda que consideron que fun máis rápido do que podía.
Fun case so todo o circuito, pois os 3 km, xa vía os que ían diante de lonxe.

En xeral se me fixo longo o circuito, pero non tan duro como me esperaba.
Me encantou ese km por o monte, por esa pista tan boa.

O tramo da xeral cos coches non me gustou nada, ademáis ia forzado correndo. Cheguei a meta despois de facer un sprint de 200m só. Non tiña a ninguén que me presionase, pero quería intentalo.
!!O chegar e ver o tempo Flipei!!!
O meu mellor rexistro, en 10k(non era difícil o ser a primeria vez Guiño ), pero me refiro a tanto en series de 6 km.
Flipaba se corría en 44-46 Minutos, e resulta que fixen menos de 41 minutos.
Tiven un subidón increíble.
A miña sensación foi boa, moi boa, eso sí, tiven que esforzarme moito máis do que creía.
Non sei se me vexo preparado para unha mm dentro de 3 semáns.

Un saúdo, grazas organización e grazas foro.
Javitxu

Maratoniano
Maratoniano
8/11/11
0 Carreiras
290 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2014, 8:11
Asunto: Re: I Carreira Popular "Romería Vikinga" de Catoira (07/09/14)

Gracias y enhorabuena a la organización y todos los colaboradores.
Salvó los pequeños detalles ya mencionados y totalmente permisibles por tratarse de la primera edición, me ha encantado la carrera.
El recorrido me ha parecido precioso y bastante llevadero, a pesar de los repechos. La lluvia, aunque molesta antes de salir, refrescó el ambiente. Yo la prefiero al calor excesivo.
La bolsa de avituallamiento al finalizar la carrera, excelente.
Mencionar que es la primera vez que me dan una camiseta amarilla en una carrera y, como la mayoría de los runners, ya tengo unas pocas.
Ánimo para continuar con ella y espero poder estar de nuevo con vosotros el próximo año.
Saludos y gracias
VIKINGO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/10/13
10 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2014, 9:04
Asunto: Re: I Carreira Popular "Romería Vikinga" de Catoira (07/09/14)

Bos días corredores!!! moitísimas gracias a todos polas felicitacións e tamén polas críticas recibidas. Prometemos traballar de cara ó próximo ano para mellorar as cousas boas que se fixeron e para correxir outras que non saíron de todo ben ( máis categorías tanto inferiores coma de veteranos, evitar o tema do tráfico en algúns cruces, ainda que neste punto xa case hai que valorar máis a ética e a educación de algúns conductores, entrega de dorsais, sinalización,......etc ). MOITISIMAS GRACIAS a todos os corredores e corredoras, dende o primeiro ata o último, por compartir con nós as vosas horas e desfrutar de este deporte que tanto nos apasiona. Esperamos afianzar e consolidar esta carreira en vindeiros anos e poder contar sempre coa vosa presencia Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
VIKINGO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/10/13
10 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2014, 9:24
Asunto: Re: I Carreira Popular "Romería Vikinga" de Catoira (07/09/14)

Tamén temos que facer mención e agradecer de maneira especial pola súa axuda e polos seus consellos a Atenas running Vda ( Cesar, Carlos, Fran, Javier, Alberto...), Mobu-base running ( Segun e David), where is the chandal( Manu,David...), Catoira Corre( Calo, Edu, Feli, Héctor, Mónica, Manolo...) e a Alejandro Gómez por acompañarnos o día da carreira e prestarse de forma desinteresada a colaborar durante toda a mañá. GRACIAS Moi feliz
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2014, 10:18
Asunto: Re: I Carreira Popular "Romería Vikinga" de Catoira (07/09/14)

Unha prgunta Vikingo, o final foron 10k? No cronometraxe tampouco pon a distancia.
Porque a min me dan 9,8 no meu f620.
VIKINGO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/10/13
10 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2014, 13:01
Asunto: Re: I Carreira Popular "Romería Vikinga" de Catoira (07/09/14)

Boas tardes sanmikel,medimos o circuito varias veces e sempre salían medindo con garmin 9960m e cun polar 10090m, pero eso varía según a trazada que colla cada un, saúdos e grazas por participar.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Lun, 08 Set 2014, 13:03
Asunto: Re: I Carreira Popular "Romería Vikinga" de Catoira (07/09/14)

Grazas a bos!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos