Foros ›
XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 9:50
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Marcos escribió:
lestrove escribió:
Meaño es mi elegida!! Moi feliz

¡¡¡¡LESTROVIÑOOOOOO!!!! Non me digas que me vés a correr en Meaño.

Por fin intercambiamo-los postos, e esta vez serei eu o que te anime, mentras suda-la gota gorda Mr. Green .

¡Non me falles o domingo!

Pois si amigo Marcos,despois de 28 anos correndo,por fin vou correr a tua grandiosa carreira. Moi feliz
E que dixenme eu......non quero morrer sin antes correr a Carreira de Meaño,non,non!! Satisfecho
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 10:23
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Hola Marcos, eu son de Vilanova, e levo 6 semans nesto de correr.
Fixenos por varios motivos un deles tamén foi percorrer o noso país, e despois desfrutar do sitio onde vaimos, así coñemos zonas nova.
Oxalá todas as carreiras tivesen algo como isto que publicou Tino no blog, de que visitar, que facer, que comer. É unha motivación extra para os que veñen de máis lonxe e non coñecen a zona, así invitas a que se quden no pobo.
En serio esto último do blog unha pasada. (Eu vou quear a comer por Meaño, aínda que se xa de Vilanova, se non está todo cheo, pois con esta publicidade.. non sei eu)
Eu teño apuntadas as miñas dúas nenas. Unha en chupete, e a outra na categoría seguinte. Ten cinco anos, pero terá que competir con nenos de 7, e iso se vai notar.

Grazas Por isto.
Iste é un punto máis porque esta carreira e especial, seguro.


Marcos escribió:
Moi boas a todos.
Estiven cinco días fóra (aínda que estiven seguindo o foro nos ratiños libres... do tempo libre)
Antes de nada, dicirvos que no blog de Tino Hermida (Polo Ventanuco), está dispoñible unha nova entrada con recomendacións sobre qué facer en Meaño, onde xantar, onde tomar unha chiquita.... e finalmente unha entrevista a Yolanda Gutiérrez, gañadora en 2013 e cabeza de cartel deste ano. É un orgullo ver como esta atleta é froito do atletismo popular, na que Correr en Galicia tivo moito que ver.

diegovic, xa che contestou perfectamente sanmikel. Creo que hai un percorrido en Wikiloc colgado polo foreiro Cachofoucellas, pero se non me falla a memoria é do antigo circuíto (case indéntico ó actual).

A falta de pouco máis dun día para o peche das inscricións xa hai 590 inscritos. É incrible. Pero o que máis me sorprende é a gran cantidade que hai na categoría chupetes, 29 meniños. Non vos perdades esta carreiriña, é a máis fermosa de todas.

sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 12:06
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Hola Marcos, non me quedan claro os horarios das carreiras.
A absoluta é as 11:00 ->OK
A dos chupetes é o rematar a abasoluta, sobre as 12:00 -> Ok
¿A que hora e a das demais categoriasdos nenos?¿Corren varias categorías xuntas?

¿E agora que me acorda, onde van estar as duchas? Para aparcar preto claro.
Grazas por anticipado por resolverme estas dúbidas.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 15:29
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Moi boas sanmikel.

As duchas están no pavillón do Colexio As Covas. Están sinalizadas nos planos que hai da carreira (tanto o de Google Maps, como o que é unha imaxe fixa) cun marcador azul. Eso sí, aparcar preto será complicado, máxime porque hai obras no entorno para ampliación de aparcamento, pero desde a Praza da Feira ata o pavillón hai cen metros (outra cousa vai a ser que a previsión para o domingo é de choiva, a día de hoxe, cun 55% de probabilidade).

En canto ós horarios, dicirche que saen conxuntas tódalas categorías (excepto chupetes) ás 11:00. Sei que este punto ten polémica, pero hai dúas causas para elo: unha física, non hai tempo material para facer varias saídas e ter rematada a entrega de premios ás 13:00; e outra de criterio, xa que entendemos que para os pequenos poder correr ó mesmo tempo e cos maiores lles supón un aliciente, ademais de ser máis vistoso para o público. Polo tema da seguridade, que é o que se soe sacar como inconvinte, dicirche que as liñas de saída de maiores e de categorías inferiores, están separadas uns 70 m. Pola experiencia, cremos que suficiente.

Esta saída conxunta é unha das señas de identidade desta carreira.

Saúdos.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 15:46
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Osea,as 11 luuuuume!! Sorriso
albertoarousa

Novo foreiro
Novo foreiro
20/03/12
3 Carreiras
20 Mensaxes
Vilagarcía de Arousa
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 16:04
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Proba mítica do calendario popular de carreiras.
Noraboa á organización por mais de 30 anos de gran traballo. Logo se di pero non é calquera cousa. Moito mérito, de verdade.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 17:15
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

En que lío me acabo de meter Marcos.
Ía correr con miña nena maior o circuito de 1k, detrás dela, tiña pensado; E la vai, resulta que salgo a cando ela e diante. Muro Triste
A ver como fago para convencela, que xa me constou un pelín.

Grazas Marcos
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 17:43
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

sanmikel escribió:
En que lío me acabo de meter Marcos.
Ía correr con miña nena maior o circuito de 1k, detrás dela, tiña pensado; E la vai, resulta que salgo a cando ela e diante. Muro Triste
A ver como fago para convencela, que xa me constou un pelín.

Grazas Marcos

Xa verás como unha vez metida en ambiente, coa música, os outros corredores, vai a quedar convencida.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 19:32
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Este ano non podo ir pois coincide co Triatlon de media distancia de Vigo,pero recomendólle a todo o mundo que vaia pois e un carreiron feito con moito cariño,o ano pasado ganou meu peque na sua categoria e tenlle moitisimo cariño a ese timbal,dame moitisima pena faltar este ano.Sorte Marcos con todo.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3873 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 22:17
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

A min, xa me ferve o sangue Ríndose Ríndose Ríndose Que ganas teño da correr o que será para min 12 anos todos sejidiños un detrás de outro en Meaño Ríndose Ríndose Ríndose A verdad e como si correra no meu pobo Aplauso Aplauso Aplauso

Gracias de corazon a tod@s e cada un de vós, que facedes posible, por un ano mais, que teñamos ésta incrible carreira en Meaño.

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 22:21
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

xoixe,en Meaño vouche pasar pola piedra!! Satisfecho
tiojuan

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/10/11
0 Carreiras
807 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 22:45
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

LESTROVE...non me abuses do noso Xoixe. Espero conocerte lo.
un saudiño. Xoixe,forza!!!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 22:55
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

tiojuan escribió:
LESTROVE...non me abuses do noso Xoixe. Espero conocerte lo.
un saudiño. Xoixe,forza!!!!

tiojuan,vouno destrosar vivo!! Sorriso
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3873 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mér, 10 Set 2014, 23:21
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

Pero Lestroviño, non che estou disindo que levo 12 anos nese circuito, coñezo cada bache, cada costa, cada pedra, cada viña e a quen pertenese Ríndose Destrósame lo si podes Ríndose y nos vemos en la meta. Vou pronosticar a que Xoixe vaille sacar a Lestrove mais de 10segundos Bailar

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 11 Set 2014, 6:23
Asunto: Re: XXX Carreira Popular Concello de Meaño (14/09/2014)

xoixe escribió:
Pero Lestroviño, non che estou disindo que levo 12 anos nese circuito, coñezo cada bache, cada costa, cada pedra, cada viña e a quen pertenese Ríndose Destrósame lo si podes Ríndose y nos vemos en la meta. Vou pronosticar a que Xoixe vaille sacar a Lestrove mais de 10segundos Bailar

Bueno lojo,que jane o mellor!! Sorriso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos