eumealto escribió: |
Esta foi a miña primeira participación nesta carreira, máis que nada porque hai un ano máis ou menos que comecei a correr, e a verdade que eu non teño queixa nengunha coa organización, que me pareceu bastante boa, inda que houbo que esperar un pouco, esa cervexa con esa empanada soupome mellor ca unha mariscada. O recorrido estivo ben, inda que esa última subida á praza de España se me fixo eterna. Persoalmente moi contento de acada-lo meu obxetivo de facela en menos de 30 minutos; segúndo a cronometraxe oficial fixen 29:21 e segundo o menu crono 28:56 supoño que a diferencia será porque os tempos oficiais non son os netos. |
PequeñaCriatura escribió: |
Enhorabuena a yotasuka por su vuelta |
slowmotion escribió: | ||
Efectivamente. Yo también empecé al año pasado a correr, me estrené en la naval del 2013 y la verdad que se nota mucho el progreso de un año para otro sin matarse a entrenar :-D. Respecto a la distancia, en el gps me salieron algo menos de 6km (5.900) (y no acorté por aceras ni me cerré mucho en las curvas :[- Puede que simplemente me midiese mal la distancia |
eumealto escribió: | ||||
A min o GPS tamén me mideu ó redor de 5900m , pero hai que ter en conta que nesas rúas tan estreitas é fácil que se colla cobertura con menos satélites polo que a precisión é menor, ó igual que os xiros de 90º nas esquinas que fai que o aparato tenda a recortar distancia. Edit: Acabo de facer unha medición do recorrido no Google Maps e sáenme os 6000m clavados. |