beatman escribió: | ||
É un percorrido fermoso e unha das mellores populares de Galicia, pero repito o que xa pusen por aí atrás. Non sei como farán este ano con esa baixada espectacular pola Pastoriza e por Basquiños ata entrar na Zona Vella, xa que esa zona está en obras. Veremos que cambios fan no trazado. |
pherreGZ escribió: |
Eu creo que a mellor opción sería logo de Vite baixar un pouco, meterse cara Ultreia e subir pola Rúa do Espiritu Santo que vai dar enfrente do convento (ollo porque pica sempre pa riba...hehe) e despois xa seguir como sempre.. pero a saber... |
mac-ray escribió: |
Beatman e Baralloco, eu non sei donde vivides vos, pero eu vivo aqui mesmiño, e podo asegurarvos que non esta cortado San Caetano en ningun punto, nin o estara, pois as obras non afectan a esa zona, nin a rua da Estila, nin ata o mosteiro do Carmen. Polo que unha vez que remata a costa de vite non hai impedimento en baixar por xoan XII e meterse pola Rua de Ultreia para saires precisamente a diante do convento do Carme, un pouco mais arriba concretamente, na rua basquiños. De este xeito pouco cambiaria o tempo de carreira e o perfil. Para min a opcion mais sinxela e loxica. |
XoseM escribió: |
Aquí a "famosa" subida de Vite na Pedestre (desde Santa Isabel) app.strava.com/segments/5889778 ![]() ![]() como acaba "in crescendo" pois parece máis do que é pois xa está preto do final do percorrido |