Mar, 16 Set 2014, 18:15 Asunto: Re: VIII Carreira Pedestre Popular Concello de Boimorto (27/
no intre que se publique que puntua para o circuito , aumentarán as inscripcions o mais rápido dos gordiños
CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
boimorto Novo foreiro
4/07/13
1 Carreiras
17 Mensaxes
Xov, 18 Set 2014, 10:41 Asunto: Re: VIII Carreira Pedestre Popular Concello de Boimorto (27/
CARREIRA PUNTUABLE PARA O CIRCUITO!!
Xov, 18 Set 2014, 12:28 Asunto: Re: VIII Carreira Pedestre Popular Concello de Boimorto (27/
Vamos !!!, que esto vai moi lento, quero mais rivais que senon o meu triunfo tera pouco merito !!!!!!!!!! :-!:-!:-!
Xov, 18 Set 2014, 12:45 Asunto: Re: VIII Carreira Pedestre Popular Concello de Boimorto (27/09/1
este año por desgracia no podre ir............. " Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."
Ven, 19 Set 2014, 8:34 Asunto: Re: VIII Carreira Pedestre Popular Concello de Boimorto (27/09/1
A min os lagos non me van a afectar, alo vai Guti, eu vou concentrarme a Ancares e se non me despeño no maraton do domingo preparadevos que en Boimorto vou a por todo... bueno a por todo quero decir antes de que pechen o control de chegada !!! :-!:-!:-!
Lun, 22 Set 2014, 14:09 Asunto: Re: VIII Carreira Pedestre Popular Concello de Boimorto (27/09/1
Imos ter fermoso pique entre Norris e a sua sombra , que è a unica que aguanta a sua vanidade !
A sua intelixencia o persigue , pero el è mais ràpido.
a min , se non me dobra , xa me dou por satisfeito o mais rápido dos gordiños
Mér, 24 Set 2014, 15:17 Asunto: Re: VIII Carreira Pedestre Popular Concello de Boimorto (27/
Vamos! vamos!!!, estamos uns 140 para a carreira grande, temos que chegar o menos os 200, son pouco mais de 6 km que ademais poden ser un bo entreno para os que vaiades as medias do domingo !!!!
Mér, 24 Set 2014, 21:50 Asunto: Re: VIII Carreira Pedestre Popular Concello de Boimorto (27/09/1
Quedan soamente unhas horas para pechar inscripcións, así que non o pensedes máis e animádevos a participar porque merece a pena.
Lumeeeee!!!
Starbyte Novo foreiro
13/11/11
0 Carreiras
39 Mensaxes
Santiago
Mér, 24 Set 2014, 22:21 Asunto: Re: VIII Carreira Pedestre Popular Concello de Boimorto (27/
Meto os datos na inscrición de adultos e aparece que me quero inscribir no canicross, así todo o día. Se mañá segue así, anotareime ao canicross e logo pedirei o cambio, non se me ocorre outra cousa. Mendeille un correo á organización, a ver...
Xov, 25 Set 2014, 11:33 Asunto: Re: VIII Carreira Pedestre Popular Concello de Boimorto (27/09/1
bueno, ya estoy inscrito, no corro desde el domingo y no creo que lo haga hasta el sábado pero espero poder dar las dos vueltas, los Ancares van a acabar conmigo.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos