osovan escribió: |
2 cousiñas: no pdf pon o seguinte: 5. INSCRICIONS Os participantes na XVII Carreira Popular de Santa Uxía poderán realizar a súa inscrición na web www.riveira.es e www.emesports.es, a partir do día 25 de agosto, con data límite o xoves 25 de setembro ás 22 horas. pero despóis en outros lugares pon ata o día 22. cal é a correcta? e outra cousa. O ritmo lento para quen é? para os que corren a 3.30 o km ou para os que nos leva máis de 5 minutos o km XD A ver si podo estar alí as 9.30. (pola casa de turismo non?) |
osovan escribió: |
2 cousiñas: no pdf pon o seguinte: 5. INSCRICIONS Os participantes na XVII Carreira Popular de Santa Uxía poderán realizar a súa inscrición na web www.riveira.es e www.emesports.es, a partir do día 25 de agosto, con data límite o xoves 25 de setembro ás 22 horas. pero despóis en outros lugares pon ata o día 22. cal é a correcta? e outra cousa. O ritmo lento para quen é? para os que corren a 3.30 o km ou para os que nos leva máis de 5 minutos o km XD A ver si podo estar alí as 9.30. (pola casa de turismo non?) |
trevinca escribió: |
Tranquilo osovan polo que eu sei somos varios correores que pasamos dos 5 min km asi que non vas estar solo o viernes |
pajaro escribió: |
Hola a todos, debido a un error mío ya que no me di cuenta de que se celebraba la milla nocturna en Puebla un par de horas mas tarde. Me veo en la obligación de cambiar el día de la quedada, que en principio la moveremos para el domingo por la mañana a las 11:30. Lo siento por aquellos que esto le suponga un cambio de planes. |
trevinca escribió: | ||
Home o domingo temos outras carreiras ,bueno que lle imos facer , quedareime sin saber como mellorar ,pero xa teño a inscricion pagada pa domingo noutro evento e xa perdes 5-6 corredores que non podemos o domingo |
Solo puedo pedir disculpas por el cambio de fecha y asumir la responsabilidad de este error, nos parece importante no realizar el evento coincidiendo con la prueba de esta noche en Puebla. |
Solo puedo pedir disculpas por el cambio de fecha y asumir la responsabilidad de este error, nos parece importante no realizar el evento coincidiendo con la prueba de esta noche en Puebla. |