roixordo escribió: |
Ese primeiro parágrafo podes aplicalo a ti mesma. Como é posíbel que nun mundo machista como é o do deporte (salarios, condicións, repercusións, utlización da muller como obxecto,..) a túa preocupación sexa o único elemento de discriminación positiva para a muller. Sobre todo cando todo é discriminatorio para muller. Todo, absolutamente todo. Bolt cobra 10 veces máis ca mellor atleta feminina e estamos falando nun deporte onde hai moita máis igualdade que noutros. Hai menor participación feminina, hai distinta mentalidade, hai distintos salarios, hai distinta formación, distinta educación, etc. Vimos de moitos anos de represión a muller e iso non o cambias ti nin ninguén. Pasarán xeraccións en cambiar esa mentalidade. Dos homes e das mulleres. |
serea escribió: |
Se non houbese iniciativas como estas, sinxelamente que acontecería? que o domingo que ven 5.000 mulleres non sairían correr, que mal vedes/hai en iso? Deixovos o seguinte artigo moi a fío do que estamos a falar, e por último dicir que sinto un pouco de malestar, xa que as poucas veces que se fala nas mulleres no foro e é para este tema......mágoa. Un saúdo e vemonos o domingo! www.publico.es/actuali...-mas-largo |
slowmotion escribió: |
A riesgo de meterme en un "jardín", quizás 10 veces más no este justificado (o sí, según el beneficio que genere), pero teniendo en cuenta que Shelly-Ann Fraser no ostenta el récord del mundo femenino y Bolt sí... |
Alvaro12 escribió: |
Últimas noticias: conozco alguna indignada porque en la bolsa de la corredora les dan una edición de la revista Hola.....y no estoy de broma, va en serio...Ahora si que en plan de coña, sólo falta que salga en portada Paquirrín,ja,ja,ja,ja,ja......Sinceramente, creo que no hay discusión porque la mayoría de mujeres que yo conozco piensan lo mismo que Aura aunque sí que la correrán y yo con ellas con mi camiseta contra el cáncer(de todo tipo), a todas ellas les gustaría verse acompañadas por su marido,novio,hermano y les parece mal no poder hacerlo......Felicidades V.. por tu comentario!!!!! |
Aura escribió: |
Me parece increible que se me tache de "machista" por mi comentario.Yo lo siento pero a lo mejor no he sufrido ningún "desaire" llamesmolo asi por parte del otro genero.Me quedo con una frase que decia mi abuelo "no es el genero opuesto,es el pararelo"... |