Foros ›
CARRERA DE LA MUJER,TRIATLON DE LA MUJER? QUE ESTA PASANDO?
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
tonylopex

Montañés
Montañés
7/05/12
0 Carreiras
284 Mensaxes
Naron
Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 10:23
Asunto: Re: CARRERA DE LA MUJER,TRIATLON DE LA MUJER? QUE ESTA PASAN

Todo mi apoyo Aurea. No hace mucho a las mujeres no las dejaban participar en prueba deportivas. Hacer una carrera exclusiva para mujeres para mi tampoco es igualdad sino un retroceso a esa epoca. Seguro que aun hay gente que no conoce la historia de Khatrine Switzer es.m.wikipedia.org/wik...ne_Switzer
slowmotion

Foreiro Senior
Foreiro Senior
21/12/13
0 Carreiras
390 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 10:27
Asunto: Re: CARRERA DE LA MUJER,TRIATLON DE LA MUJER? QUE ESTA PASANDO?

roixordo escribió:
Comenta o gran Quico Cadaval que a diferencia entre o necio e ignorante é co ignorante non sabe pero é consciente da súa ignorancia. O necio non sabe e pensa que sabe.

Sería moi feliz que xente coma ti non estivera no mundo do atletismo. Está claro que chegaste aquí fai pouco, cuns valores e coñecementos dignos do século XIX e que estarian ben na época de Coubertain. Afortunadamente non hai ninguén minimamente serio que opine coma ti. Entre outras cousas porque o espectáculo que dan elas en moitas ocasións non o dan eles. Vendo o teu comentario, sería moi complicado que enteras isto, entendo que non víches unha proba de atletismo na túa vida.

Seguindo a túa teoría, como hai que valorar ao que chega primeiro, o da cadeira de rodas vencería en tódalas maratóns.
Ao teu favor, teño que dicir que na época franquista non desentonarías. A estas alturas non vou perder o tempo falando das diferencias fisolóxicas entre ambos sexos.

No voy a entrar a prejuzgar en el terreno personal (aunque te adelanto que te has equivocado en la mayoría de puntos en los que me descalificas Guiño ).

Pues yo sí que me alegro de que estés en el "mundo del atletismo", cuanta más gente y más variedad de opiniones mejor, sino sería todo muy aburrido Razz

Por unas carreras populares mixtas (sobre todo) y sin premios ni categorías! Sorriso
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 10:43
Asunto: Re: CARRERA DE LA MUJER,TRIATLON DE LA MUJER? QUE ESTA PASANDO?

A discriminacion positiva e un tema que sempre xenera debate e si abrimos a nosa mente e escoitamos os argumentos e posible que ao final saiamos enriquecid@s.
Alegrome de que Aura sexa unha muller que tivo a oportunidade de estudar e sexa moi respetada laboralmente. Alegrome de que decidira dedicar parte do seu tempo e o seu esforzo a correr. Alegrome de que atopara un grupo de compañeiros co que compartir e mellorar. E posible incluso que a miña vida sexa similar, pero tamen e certo que non e o mais frecuente. Que ao noso alrededor hai mulleres menos afortunadas que teñen menos apoio , autoestima, tempo, recoñecemento social.... Apoiar , incentivar, animar a esas mulleres creo que non deberia molestar a ninguen. Non creo que esta carreira vaia contra ninguen senon todo o contrario...
Eu si me teño encontrado actitudes machistas en populares que estou segura que Aura as denunciaria: categorias distintas, premios distintos, respeto distinto. Homes que lles molesta que os adiante unha muller e fan o posible ( e non falo de correr mais rapido se non de codos e barreiras) para que non ocurra. Non son xeralizadas pero existen . Como existen atrancos na sociedade para as mulleres que non existen para os homes. Estou segura que moitos e moitas dos que hoxe estamos debatindo os vemos cada dia , a diferencia esta en si os percibimos como discriminatorios e en como intentamos combatilos ( o feito de que se propoña servizo de garderia para fomentar a participacion femenina e un exemplo de esto. Aplaudo a medida pero maioritariamente as criaturas tamen teñen pais que se poden responsabilizar do seu coidado)
Que hai cousas que se podian facer mellor e evidente. Que o Hola non e o prototipo de lectura sensibilizadora do impacto do exercicio fisico na nosa saude tamen . O 25% dos cancros de mama poderian evitarse con unha actividade fisica adecuada. Esto deberia ser a mensaxe que calara nas 5000 mulleres apuntadas para que serviran de altofalante para outras moitas, para que animaran a moitas outras... Non a ti, Aura, nen a min que xa estamos sensibilizadas e corremos de forma regular. E certo que os homes tamen poden difundir esa idea pero cando se deseña unha actividade preventiva ( e posiblemente de esto sepas moito mais que eu polo teu cargo na empresa) vai enfocada a unha poboacion determinada. As veces e unha poboacion especialmente dificil de sensibilizar ou especiamente afectada proporcinalmente por esa patoloxia. Neste caso ambas cousas.
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 10:50
Asunto: Re: CARRERA DE LA MUJER,TRIATLON DE LA MUJER? QUE ESTA PASANDO?

Por certo Tonylopex, sabes que Kahatrine Switzer ( previo pago , que aqui todos e todas temos que ganarnos o pan) promociona carreiras integramente femeninas para fomentar o aumento da participacion da muller en aquelas probas das que tradicionalmente a presencia femenina era moi escasa?
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 10:50
Asunto: Re: CARRERA DE LA MUJER,TRIATLON DE LA MUJER? QUE ESTA PASANDO?

Coincido bastante coa autora de este fio, xa que si o miramos de forma fría esta carreira e discriminatoria, e ten máis de negocio que de solidaria.

Pero...

Eu non a metería no mesmo saco que unha fiesta de pixamas ou un concurso de camisetas

Unha carreira exclusiva para mulleres ....
Vexamos.
No atletismo, e no deporte en xeral, existe a segregacion por sexos, e non se compite conxuntamente polo mesmo obxetivo, esto mirado friamente podería considerarse tamen un arcaísmo machista, na pista homes e mulleres compiten separados, nas populares tamén hai clasificacions diferenciadas por sexos, e no campo a través non so se compite separados senon que as mulleres corren menos distancia( esto si me parece claramente anacronico e machista ). Unha carreira para mulleres se cadra non é tan descabellada, xa que si nos ponemos radicales debería haber unha única carreira con unha única clasificación que non distinga entre sexos

Fomenta lo deporte entre colectivos de baixa participación está ben, quizá esta carreira non sexa a mellor maneira de facelo pero creo que se consegue, coñezo a varias mulleres que empezaron con esta carreira, este domingo correran 5000 e seguro que algúnha máis se engancha ao deporte.

Discriminar está mal, pero creo que a maioria dos homes non nos sentimos discriminados, ou polo menos ofendidos.

En resumen, creo que coas suas luces e sombras esta carreira ten máis de positivo que de negativo. Non todo é branco ou negro

Outra cousa, non digo que os homes non miren ás mulleres, pero sin esaxerar, tampoco vamos tan salidos como para non fixarnos en nada máis. Nin creo que teña que vir Brad Pitt Guiño para que unha muller se fixe nun home

Tamén creo que vai siendo hora de que moitas carreiras que se chamán populares cambien o calificativo por comerciales.

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
tonylopex

Montañés
Montañés
7/05/12
0 Carreiras
284 Mensaxes
Naron
Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 11:12
Asunto: Re: CARRERA DE LA MUJER,TRIATLON DE LA MUJER? QUE ESTA PASANDO?

Darreina escribió:
Por certo Tonylopex, sabes que Kahatrine Switzer ( previo pago , que aqui todos e todas temos que ganarnos o pan) promociona carreiras integramente femeninas para fomentar o aumento da participacion da muller en aquelas probas das que tradicionalmente a presencia femenina era moi escasa?
Pues no lo sabia, pero promocionar la participacion femenina en carreras con escasa participacion femenina fomentando carreras exclusivas para mujeres es un poco contradictorio no?
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 11:37
Asunto: Re: CARRERA DE LA MUJER,TRIATLON DE LA MUJER? QUE ESTA PASANDO?

Sen entrar a discutir as contradiccion ( a vida e unha paradoxa) debe funcionar porque maña na Coruña hai 5000 mulleres inscritas
serea

Maratoniano
Maratoniano
16/04/12
14 Carreiras
22 Mensaxes
Oleiros
Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 11:57
Asunto: Re: CARRERA DE LA MUJER,TRIATLON DE LA MUJER? QUE ESTA PASANDO?

A discrimación na sociedade, no traballo, no deporte, na vida existe, non tanto como fai 100 anos,nin 50, nin como fai 20, pero segue a existir, e precisamente por medidas de discriminación positiva chegamos aos nosos días, que xa hai mulleres en postos directivos, coma tí Aura, Bravo por tí!!!
Seguro que non o tiveches doado, pero segue habendo miles de mulleres que seguen a loitar mulleres como Darreida e homes como Roixordo que construen con seus comentarios positivos, mulleres que loitan por facerse un oco, na vida, no traballo no deporte,na política, nas artes.... loitando digo, porque a realidade é así, sabemos todas, que moitas mulleres para facer a tirada longa do domingo, madrugan, fan a comida, visten os nenos, saen a correr 20 kms e volven para casa......é a realidade, o temos máis dificil, non todas, pero moitas sí. Así que mañan por un día será o día da muller, Un único día!
Aura

Novo foreiro
Novo foreiro
16/09/12
75 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 12:41
Asunto: Re: CARRERA DE LA MUJER,TRIATLON DE LA MUJER? QUE ESTA PASANDO?

crap escribió:
Coincido bastante coa autora de este fio, xa que si o miramos de forma fría esta carreira e discriminatoria, e ten máis de negocio que de solidaria.

Pero...

Crap estas hablando de atletismo de competicion,es decir pruebas oficiales no de carreras populares, en de carreras populares yo jamas he visto salidas diferentes para chicas y para chicos tu si? pregunto.
Aura

Novo foreiro
Novo foreiro
16/09/12
75 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 12:50
Asunto: Re: CARRERA DE LA MUJER,TRIATLON DE LA MUJER? QUE ESTA PASAN

roixordo escribió:
Vexo que chegaste fai pouco o atletismo. Non fai moitos anos as categorías e moitos premios eran distintos por sexo.
E cóntoche máis, durante 30 anos as mulleres...

Roixordo a lo mejor soy mas joven que tu....o no...a lo mejor llegue hace poco al atletismo popular pero llevo muchos años en deporte de competicion,y yo hablo por lo que veo,por lo que vivo...no vivo en el pasado, no me quede anclada en ese pasado del que hablas lo mejor el que tiene prejuicios y no te dejas evolucionar eres tu mismo. por que cada vez que sale un tema de este tipo os remontais a la prehistoria? (que no queda tan lejana ...ya lo se) hablais de franquismo y de no se cuantas patochadas mas....yo me pregunto utilizas el mismo sistema y esquema mental para todo cuando te sale mal una carrera te quedas toda la vida lamentando el abandono o el mal resultado o las malas sensaiones? o sales al dia siguiente a entrenar.yo debo ser muy simple SI y a lo mejor no vivi tu historia personal.si quieres cuestionar todo lo que digo si quieres entramos ne un analisis sintactico y semantico de las frases ajajajajjajaja lo de apostillar HOMBRES fue una broma.Se te ve enfadado sal a rodar un poco ya veras como se te pasa
Aura

Novo foreiro
Novo foreiro
16/09/12
75 Carreiras
14 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 12:57
Asunto: Re: CARRERA DE LA MUJER,TRIATLON DE LA MUJER? QUE ESTA PASANDO?

Y por ultimo Roixordo NO SOY FEMINISTA no me pongas etiquetas por favor,no me gustan estas carreras y puedo dar mi opinion y desde mi humilde posicion haré todo lo que pueda para que desaparezcan.
Hay mil formas de potenciar en papel de la mujer en el deporte que hacer una carrera "solo chicas" es que ya el nombre de la carrera me parece indignante. Se que todavia hay situaciones de desigualdad pero te dire una cosa..al 50% son provocadas y consentidas por las mujeres (hablo de otras generaciones por supuesto).
No me valen tus argumentos,que te remontes a las carreras de hace 15 o 20 años porque hace 10 yo ya corria Estamos hablando de la actualidad HOY //AHORA (hace 30 años a lo mejor podria entender una carrera de la mujer) HOY / AHORA NOOOOOOOOOOOOOO
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 14:00
Asunto: Re: CARRERA DE LA MUJER,TRIATLON DE LA MUJER? QUE ESTA PASANDO?

Aura escribió:

Crap estas hablando de atletismo de competicion,es decir pruebas oficiales no de carreras populares, en de carreras populares yo jamas he visto salidas diferentes para chicas y para chicos tu si? pregunto.

Pois si que o vin, en máis de unha ocasión nas categorías de nenos e nenas distintas saidas e distintas distancias, e non creas que me gusta
E si non lembro mal tamén distintas saidas para homes e mulleres en alguha milla nos adultos.

Eu non che quito a razón, pero tamén opino que esta carreira con todolos seus defectos cumple a sua función solidaria e de fomentalo deporte entre as mulleres.
Pode parecer contradictorio pero como xa dixen non todo e branco ou negro, e eu intento huir dos extremos

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
roixordo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/11/08
0 Carreiras
116 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 15:49
Asunto: Re: CARRERA DE LA MUJER,TRIATLON DE LA MUJER? QUE ESTA PASANDO?

Aura escribió:
Y por ultimo Roixordo NO SOY FEMINISTA no me pongas etiquetas por favor,no me gustan estas carreras y puedo dar mi opinion y desde mi humilde posicion haré todo lo que pueda para que desaparezcan.
Hay mil formas de potenciar en papel de la mujer en el deporte que hacer una carrera "solo chicas" es que ya el nombre de la carrera me parece indignante. Se que todavia hay situaciones de desigualdad pero te dire una cosa..al 50% son provocadas y consentidas por las mujeres (hablo de otras generaciones por supuesto).
No me valen tus argumentos,que te remontes a las carreras de hace 15 o 20 años porque hace 10 yo ya corria Estamos hablando de la actualidad HOY //AHORA (hace 30 años a lo mejor podria entender una carrera de la mujer) HOY / AHORA NOOOOOOOOOOOOOO

Feminismo vai entre aspas referido a túa reivindicación, por exemplo, cando lle chamas fosil a un profesor (non lle chamei eu). Non o dixen con outro significado político. Pero se tanto te molesta borrámolo.

A referencia de onde vímos vai porque imposíbel entender a realidade actual sen coñecer o pasado. É imposíbel, non o digo eu o di calqueira que fixera historia. Logo para cambiar as cousas fan falta anos de educación. E de medidas de apoio a muller (sigo esperando que me digas algunha). E ese pasado ten a súa repercusión no presente de xeito evidente.

Non te neguei o teu dereito a opinar, obviamente tes todo o dereito do mundo pero eu teño igual dereito ca ti a dicir que é surrealista que con todas as discriminacións que sofre a muller no deporte a ti te pareza mal que unha proba entre miles sexa só de mulleres. Os homes están discriminadísimos. Este fin de semán non teñen carreiras, están que non saben que facer ante tal oprobio. Víches o calendario ? Sabes cantas probas hai en Galicia este fin de semán? Onde está esa suposta discriminación cando tes 10 opcións distintas onde ir correr.

Ti segue coa túa teima, eu prefiro loitar para que se nun futuro as miñas fillas practican deporte teñan as mesmas posibilades cos homes ( salariais se son profesionais, repercusión mediática, recoñecemento público, premios, etc. ).
Non sei que sintirías se no teu traballo un home gañara máis cunha muller polo mesmo traballo, pero no deporte non gañan un pouco máis, gañan 100 veces máis.
O consentimento das mulleres do que falas tamén ven polo rol educativo que hai na sociedade (Isto daría par outro debate que non é atletismo).

Sobre a discriminación "actual" non fai falta remontarse ao franquismo. Neste mesmo foro.
www.correrengalicia.or...amp;t=4557

P.D. hai saída separada por sexos en moitas maratóns e probas en ruta de nivel pero xeralmente élite (Great North Run, N.Y. Boston, Chicago, Carlstad, etc).
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Sáb, 20 Set 2014, 21:35
Asunto: Re: CARRERA DE LA MUJER,TRIATLON DE LA MUJER? QUE ESTA PASAN

Hola
A parte das carreiras por relevos mixtos...
¿alguen seria capaz de decirme unha soa carreira na que compitan mulleres e homes entre eles?

Gracias Indiferente

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
duados76

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/11/11
0 Carreiras
54 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 21 Set 2014, 6:15
Asunto: Re: CARRERA DE LA MUJER,TRIATLON DE LA MUJER? QUE ESTA PASAN

Es curioso...a mucho no os he visto protestar cuando prohíben la participación de participantes que no sean "españoles" en las carreras...Ahhh, que ahí es para apoyar al deporte nacional!!!!...No hay que cogérsela con papel de fumar.

Afortunadamente hoy, dentro de hora y media, 5000 mujeres voluntariamente (no como las de la Sección Femenina) van a disputar una carrera. Unas recién salidas de un tratamiento, otras con más de 50 años, otras que van con sus hijas madres, etc... y van a correr (o a andar) sin que nadie les "bufe" que se han puesto en el cajón equivocado, que cuando ha venido un doblado no se han apartado...Creo que lo mejor es acercarse y ver como es aquella carrera y dejar que fluyan las emociones para que se comprenda el sentido de esta carrera.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos