roixordo escribió: |
Comenta o gran Quico Cadaval que a diferencia entre o necio e ignorante é co ignorante non sabe pero é consciente da súa ignorancia. O necio non sabe e pensa que sabe. Sería moi feliz que xente coma ti non estivera no mundo do atletismo. Está claro que chegaste aquí fai pouco, cuns valores e coñecementos dignos do século XIX e que estarian ben na época de Coubertain. Afortunadamente non hai ninguén minimamente serio que opine coma ti. Entre outras cousas porque o espectáculo que dan elas en moitas ocasións non o dan eles. Vendo o teu comentario, sería moi complicado que enteras isto, entendo que non víches unha proba de atletismo na túa vida. Seguindo a túa teoría, como hai que valorar ao que chega primeiro, o da cadeira de rodas vencería en tódalas maratóns. Ao teu favor, teño que dicir que na época franquista non desentonarías. A estas alturas non vou perder o tempo falando das diferencias fisolóxicas entre ambos sexos. |
Darreina escribió: |
Por certo Tonylopex, sabes que Kahatrine Switzer ( previo pago , que aqui todos e todas temos que ganarnos o pan) promociona carreiras integramente femeninas para fomentar o aumento da participacion da muller en aquelas probas das que tradicionalmente a presencia femenina era moi escasa? |
crap escribió: |
Coincido bastante coa autora de este fio, xa que si o miramos de forma fría esta carreira e discriminatoria, e ten máis de negocio que de solidaria. Pero... |
roixordo escribió: |
Vexo que chegaste fai pouco o atletismo. Non fai moitos anos as categorías e moitos premios eran distintos por sexo. E cóntoche máis, durante 30 anos as mulleres... |
Aura escribió: |
Crap estas hablando de atletismo de competicion,es decir pruebas oficiales no de carreras populares, en de carreras populares yo jamas he visto salidas diferentes para chicas y para chicos tu si? pregunto. |
Aura escribió: |
Y por ultimo Roixordo NO SOY FEMINISTA no me pongas etiquetas por favor,no me gustan estas carreras y puedo dar mi opinion y desde mi humilde posicion haré todo lo que pueda para que desaparezcan. Hay mil formas de potenciar en papel de la mujer en el deporte que hacer una carrera "solo chicas" es que ya el nombre de la carrera me parece indignante. Se que todavia hay situaciones de desigualdad pero te dire una cosa..al 50% son provocadas y consentidas por las mujeres (hablo de otras generaciones por supuesto). No me valen tus argumentos,que te remontes a las carreras de hace 15 o 20 años porque hace 10 yo ya corria Estamos hablando de la actualidad HOY //AHORA (hace 30 años a lo mejor podria entender una carrera de la mujer) HOY / AHORA NOOOOOOOOOOOOOO |