Mar, 23 Set 2014, 14:14
Asunto: Re: I Media maratón O Grove- Cambados (28/09/14)
sanmikel escribió: |
Eu vexo un pelín xusto, tendo en conta tamén que hai que retirar o dorsal no grove antes das 9:30.
correro escribió: |
moñoko escribió: |
correro escribió: |
Hola Pablo,a que hora sale el último bus para O Grove?? |
Hola!!
*) de qué día me hablas? de hoy para la QUEDADA? -Solo hay 1. a las 19:45 del Concello de Cambados.
*) del día de la prueba? habrá cada 20'-25' lanzadera.
saudos | del día de la prueba,imagino que estando en Cambados a las 9:15 llega el tiempo para ir en bus al Grove. | |
Boas
vemos que hai certa inquietude con este tema, estade tranquilos que se informará pertinentemente, eu, indiquei ao departamento pertinente da organización, que unha vez pechado o prazo de inscripción e feito reconto de toda a xente que solicita bus, se lles envía un email confirmando e dando as últimas indicacións, eso sí, SERÍA CONVINTE que a xente dos arredores do Salnés recollesen o seu dorsal o día antes, durante o sábado, achegarse nun momentiño ao Grove é mellor que deixar iso tan importante e tedioso para o mesmo día da proba...
De tódolos xeitos unha vez teñamos A TODOS/AS OS/AS que solicitastes BUS dende Cambados ao Grove antes da Saída, vía inscripción marcando a casilla, ou enviando email a carreras @ gestsportgalicia.es, ou ambas opcións á vez... faremos unha listaxe, e enviaremos avisos, para poñer os horarios definitivos dos que empezará a empresa de autobus a funcionar, e claro, dependendo da demanda contrataráse 1 bus, 1bus+micro, 2 buses, 2 micro-buses... etc.
Esperamos respostar con éxito as vosas dúbidas.
Saudos