melchorlaspra escribió: |
Es una pena que no se permita seguir la carrera en bici. Aunque se llegue a 600 inscritos, si se corta el tráfico, hay carretera de sobra. Con el miedo que se tiene a andar en bici por las carreteras, era una ocasión buenisima para cogerla y disfrutar del dia y de la prueba. |
xosemaria escribió: |
Eu xa estou inscrito. Moitas gracais a organización por estar resolvendo aquí as dúbidas, e por atreverse coa complicadísima organización dun evento deste tipo só para o noso disfrute. Os que imos coller bus, sobre todo o inicial, é preciso que madruguemos, e moito! Pensade que se temos que recoller dorsale despois o autobus...se imos todos no último momento, é un lío para os organizadores, colas, protestas, etc. Na nosa man tamén está axudar a que todo salga ben. Insisto, gracias á organización! |
sanmikel escribió: | ||
Pois ten razón "xosemaria", o ser a carreira a saída as 10, pois si que vamos ter que madrugar. A recollida de dorsais acaba as 09:30, así que o autobús como máis tardar, non pode saír despois das 9 de cambados. E para estar antes das 9 en cambados si que hai que madrugar.... E para os que vivimos o lado aínda ben, pero para os que veñen de lonxe, máis que madrugar.
|
melchorlaspra escribió: |
muchas gracias por la respuesta, moñoko. Después de hacerme un test hoy por la tarde (amago de fascitis, torcedura de tobillo el domingo pasado, molestias de espalda) seguramente me apunte a la carrera. |