moñoko escribió: | ||
SISI XA DENDE QUE NACEU A MARALBA VAI A SER ASí: anos pares O Grove - Cambados anos impares Cambados - O Grove Os alcaldes o día da primeira presentación no barco, así o dixeron públicamente, e foi como se acordou dende un principio. Por circuito homologado igualmente. co que o ano que ven.... temos parte dura ao principio que aínda hai forzas... e os últimos 8km..... planos, do 13k a META a voar... ![]() saudos |
Cita: |
O artículo 12 di: 12. DESCUALIFICACIÓNS. O servizo médico da competición, ou o Persoal de Organización, están facultados para retirar da carreira a calquera atleta que manifeste un mal estado físico evidente, que non realice o percorrido completo, que non teña dorsal, que manipule a publicidade do dorsal, que manifeste un comportamento non deportivo, que se reitere en protestas ante a Organización ou non cumpra o tempo máximo de remate. “Será motivo de descalificación, entre outros, os seguintes aspectos: non realizar todo o circuito da carreira, non levar dorsal ou manipular este, falsificar datos persoais.” |
Baltasor escribió: |
carrera durilla para estar "tocado", pero buen ritmo. a partir del km 17-18 me vine a bajo y a saber que ritmo llevaba. Al final 1:48. Esperaba geles"como me habían comentado" en el km 15, y eso me hundió Lo del bus, ya lo había marcado en la solicitud y al final tuve que buscarme la vida que me llevaran a la salida. Para la próxima es mejor poder marcar una hora en la inscripción y queda resuelto. Lo peor es que me avisan dos horas después de que me descalifican según art. 12. Espero respuesta de la FGA, pues no incumplí ninguna. Por lo demás de 10. |