Xov, 02 Out 2014, 7:47
Asunto: Re: II Duatlón Concello de Riveira (19-10-2014)
feexenio escribió: |
JacoboDC escribió: |
feexenio é popular,seguramente haxa máis xente con bici de montaña, ademáis ti vas pasalo ben, que máis da o que pensen os demáis. Vaite e non o penses! |
Jacobo, te hice caso con lo del triatlón minisprint de Boiro y ahora "por tu culpa" estoy colgado del triatlon JA,JA,JA Intentaré ir si las obligaciones familiares me lo permite e intentando no abusar de la familia para que no pase lo de la temporada pasada que veían las carreras como un problemilla. Pero me apetece mucho por lo que dije de las transiciones y por gente como tú JacoboDc y los ánimos que dais, espero saludarte algún día. Como no te conozco podrías decirme que mono de triatlón o bici llevas pues te mereces un saludo. Vamooooooooooooooooooos. |
Neste,se vou, posiblemente corra co meu mono,que é negro coas costuras verdes, pero se vas a Pontenafonso, cando vexas na bicicleta un tipo tirando coma un tolo, cun mono azul e blanco do Olímpico de Vedra, e poña Crego, ese son eu.
Aqui trátase de disfrutar ao máximo. Evidentemente cada un ten as suas obrigas, pero todos sabemos que agora non nos imos gañar a vida con isto.Asi que o deporte é secundario.A miña moza o primeiro tampouco entraba moito no tema, pero agora ven comigo a tódalas carreiras.