Dom, 05 Out 2014, 19:55
Asunto: Re: 15k del Atlántico (05/10/2014)
Indicar moitos aspectos, pero que se queden cos positivos, pois son a marioría.
Unha Carreira moi difícil de Superar en Vistas ,e recorrido un 10. Non sei eu se haberá unha un recorrido máis bonito que ista, en un recorrido que non sexa duro.
Sen duda ningunha repetirei, pois me encantou, había ratos que me quedaba embobado mirando para o mar, e ulindo todo o rato a sal das rocas,as algas e os pinos.
Eso sí, considero que ten 2 puntos durillos, bastante durillos. E un percorrido de continuos tobogáns.
Para tomar nota e mellorar: (algúns xa ditos aqui)
- Entrega dorsais moi lenta.
- Saída tarde (debido seguramente a entrega de dorsais)
- Nas glorietas grandes, é un esforzo enorme ter que tomalas por o carril bici (curva a dereita, curva a esquerda, curva a dereita e curva a esquerda), e iso en grupo e matador, e tes que ter coidado cos separadores do carril bici. (so nas glorietas, no demáis perfecto)
- Avituallamento no km 7 ou 8 non recordo. ¡¡Por favor, non nos dedes avituallamento xusto nunha costa!!! Ou antes ou despois.
- Na meta, non ten sentido ter que desprazarse 400 metros en costa arriba para recoller o avituallamento final, e despois ter que voltar case 800 metros en direcció contraria, para ir se duchar. (Todo na mesma dirección)
- Auga no avituallamento en meta.
- A agua quente das duchas se rematou enseguida, moitísimos corredores nos duchamos en auga fría.
Que conste, isto é unha crítica constructiva, para mellorar!!
Pois voltarei a esta carreira sen dudalo!!
Grazas a organización, grazas os voluntarios, e grazas a todos os participantes.