Foros ›
XXXII Carreira pedestre da Amaia - Brión (05/10/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
romaris

Maratoniano
Maratoniano
10/04/13
0 Carreiras
262 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 05 Out 2014, 13:30
Asunto: Re: XXXII Carreira pedestre da Amaia - Brión (05/10/14)

carreirapedestredaamai...ot.com.es/

De momento non están colgados os de este ano
tusarillo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/11
0 Carreiras
10 Mensaxes
brion
Respostar citando Envío Dom, 05 Out 2014, 14:26

NORABOA A ORGANIZACION E OS COLABORADORES, COMA SEMPRE CARREIRA DE 10. O CIRCUITO EXPECTACULAR COMA SEMPRE E OUTRO 10 PARA A CARREIRA DOS PEQUENOS..
Darreina

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/09/11
5 Carreiras
258 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Out 2014, 15:07

Grazas romaris. Ahí xa mirara pero pensei q me equivocaba e había outro sitio.
joton

Novo foreiro
Novo foreiro
11/02/14
10 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Out 2014, 16:12

Na carreira dos adultos non opino, pero costaría moito traballo organizar a carreira dos nenos por categorías como dios manda, nos só en duas, facer uns percorridos acordes coas idades, e darlle algo de beber cando rematan?
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Out 2014, 19:27

No 2013, que distanza corrimos?
romaris

Maratoniano
Maratoniano
10/04/13
0 Carreiras
262 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 05 Out 2014, 20:12

Menos que con este circuito seguro...
Cardica

Novo foreiro
Novo foreiro
19/04/14
0 Carreiras
44 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 05 Out 2014, 22:11

Bonita carreira e o circuito o meu parecer mellor co do 2013, durillo si, pero carreira espectacular, noraboa a organizacion, recomendable!!
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2014, 7:43

Moi boa carreira!!!
Dura pero moi chula, había varios anos que non corría por Brión e foi un placer volver.
A costiña a partir do km 2 interminableee pero despois moi chulo o circuito e todo moi ben organizado, un 10 á organización.
É difícil competir nun fin de semana con outras populares como a Coruña10 pero sempre haberá xente á que nos guste máis este tipo de populares menos multitudinarias e quizáis con menos apoio que outras. A seguir así!!!
Aplauso Aplauso Aplauso
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2014, 9:41

42195 escribió:
No 2013, que distanza corrimos?

7km pelaos (moi pelaos)

este ano foi falgo máis (arredor de 7,5km), pero igoalmente entretidos Chupete

gracias aos organizadores Aplauso

-- Chámame "ghose"
galkor

Novo foreiro
Novo foreiro
25/09/11
5 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2014, 9:52

madytos01 escribió:
Moi boa carreira!!!
Dura pero moi chula, había varios anos que non corría por Brión e foi un placer volver.
A costiña a partir do km 2 interminableee pero despois moi chulo o circuito e todo moi ben organizado, un 10 á organización.
É difícil competir nun fin de semana con outras populares como a Coruña10 pero sempre haberá xente á que nos guste máis este tipo de populares menos multitudinarias e quizáis con menos apoio que outras. A seguir así!!!
Aplauso Aplauso Aplauso

+1!
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2014, 11:38

drive.google.com/a/gal...FMUkE/view

Os resultados xa están na web do Concello de Brión. Saudos.
concellodebrion

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/09/11
29 Carreiras
91 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2014, 11:40

Logo de finalizada a XXXII edición da Carreira Pedestre da Amaía só nos queda das as GRAZAS a todos os participantes e aos colaboradores que fan posible esta modesta carreira de Brión.

Sabemos que non podemos (nin queremos) competir con carreiras como a Coruña 10 (con preto de 6000 participantes) e que se celebrou o mesmo día, o que pretendemos e que os/as atetlas se sintan arroupados e que desfruten dunha proba sen grandes pretensións, senon "familiar" como foi ao longo dos seus 32 anos de vida. Sabemos tamén que os que escollestes esta cita para participar é porque vos sentides "coma na casa" e por eso seguimos facendo as cousas por nos, sen empresas de cronometraxe externas, sen patrocinadores, sen abultados premios en metálico, etc... e por que non decilo, sen grandes parafernalias que de nada serven mais que para a "foto oficial da prensa"... pretendemos facer unha proba sinxela sen mais... Non nos interesa ter unha amplisima participación, senon manter o espirito de camaradería co que se creou o MARATÓN DA AMAIA (como antes se daba en chamar). Agora estades vos (os/as atletas participantes) os que debedes xulgar se un ano mais o conseguimos.

Grazas tamén aos atleas de Brión por facer que esta fora a edición con mais participación de veciños/as do Concello.

Podedes comprobar as clasificacións xerais no menú da dereita que atoparedes na web da proba.

Asimesmo atoparedes dous albumes con preto de 300 fotografías no apartado "GALERIAS FOTOGRÁFICAS" da mesma páxina.

Vemonos na XXXIII.

XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2014, 11:59

concellodebrion escribió:

Grazas tamén aos atleas de Brión por facer que esta fora a edición con mais participación de veciños/as do Concello.

.............

Vemonos na XXXIII.

esto é un gran éxito, involucrar aos veciños Aplauso

feexenio escribió:
https://drive.google.com/a/galicia.ccoo.es/file/d/0B3VtYdm4D8H1RDhCWFhyZWFMUkE/view

Os resultados xa están na web do Concello de Brión. Saudos.
tremendo! os tempos con milésimas de segundo Ríndose

-- Chámame "ghose"
Britannia

Novo foreiro
Novo foreiro
29/03/09
0 Carreiras
21 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2014, 18:44

Muy bonita carrera para hacerla cualquier día por cuenta propia, sol@ o con colegas.
A nivel organizativo... de 10? A mi me parece de lo mas simple.
Esta claro que va mas encaminado a la gente de la zona. Para hacer kilómetros hasta Brion no considero que valga la pena.
Esta bien lo de los tiempos, que para no haber sido por cuenta de una empresa de cronometraje fueron bastante ajustados.
Lo que se involucra la gente del pueblo es.. para la gente del pueblo. Yo no lleve a nadie que me animara pero de la poca gente que había seria de agradecer que en algún momento alguien animara a los foráneos también.
Para terminar.. llego a las duchas y me mandan a un cuarto que da gracias q tenia una ducha y agua.. pero fría. Y no fui la única que paso por alli.
El aparcamiento genial. Amplio y cercano.
Me deje llevar por los comentarios tan buenos que vi de la carrera..
Estuvo bien para invertir la mañana de un domingo pero nada especial.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1679 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 06 Out 2014, 19:43

Britannia escribió:
Muy bonita carrera para hacerla cualquier día por cuenta propia, sol@ o con colegas.
A nivel organizativo... de 10? A mi me parece de lo mas simple.
Esta claro que va mas encaminado a la gente de la zona. Para hacer kilómetros hasta Brion no considero que valga la pena.
Esta bien lo de los tiempos, que para no haber sido por cuenta de una empresa de cronometraje fueron bastante ajustados.
Lo que se involucra la gente del pueblo es.. para la gente del pueblo. Yo no lleve a nadie que me animara pero de la poca gente que había seria de agradecer que en algún momento alguien animara a los foráneos también.
Para terminar.. llego a las duchas y me mandan a un cuarto que da gracias q tenia una ducha y agua.. pero fría. Y no fui la única que paso por alli.
El aparcamiento genial. Amplio y cercano.
Me deje llevar por los comentarios tan buenos que vi de la carrera..
Estuvo bien para invertir la mañana de un domingo pero nada especial.

Non debimos de correr a misma carreira ti e mais eu.

Para min a carreira estubo ben , tanto a nivel de recorrido como a nivel de organización. Non sei que mais queremos.

Salida puntual. Entrega de dorsais hasta o ultimo momento. Aparcadero gratuito o lado da salida. Camiseta tecnica. Agua e acuarius. Kilometros marcados correctamente. Circuito cerrado sin problemas. Avituallamento intermedio. Duchas para todo o que se quixera duchar (eu fun a ducharme e non tuben ningun problema, incluso habia auga quente cousa que xa pensei que non iba haber, pois eu son do peloton de cola; e decir dos ultimos). Clasificacions expostas o pouco de rematar a proba cos tempos de cada un ( e eso sin empresa de chip nin leches). Entrega de premios rapida .

Para min que levo moitos anos participando en populares (desde antes do boom do running) estubo perfecto. O que pasa que ultimamente estamonos volvendo un quisquillosos de cuidado.

P.D.: Por certo, eu se quero que alguen me anime levo os meus amigos e amigas e digolle que se repartan polo recorrido e cando pase eu que animen como locos, e cando pasen os outros que calen. Que pasa?? Que ahora a xente non pode animar a uns si e a outros non?? Buffff, o que chegamos!!!!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos